neděle 17. června 2012

Payot So Pure Balancing Serum

Ahoj všichni,

přibližně před dvěma měsíci jsem si pořídila první produkt, který stojí více než tisícovku (pokud nepočítám parfém, samozřejmě). Vybrala jsem si toto sérum od Payot, jehož průměrná cena se pohybuje okolo 1200 Kč. Moje pleť je smíšená s mastnou T-zónou, černými tečkami a často se na ní objeví i nějaké to zarudlé fuj - takže ideální kandidát. Navíc Payot sice není značka u nás tolik profláklá, ale výsledky prý stojí za to. Natěšila jsem se.
Toto sérum slibuje, že vás vyčistí, odmastí a spláchne nečistoty. Pleť prý bude krásná, zdravá a zářící. To říkají oni. Co říkám já?
Začnu u balení - čekala jsem za své koruny něco luxusnějšího než fórový plast. Plastová je jak lahvička, tak pumpička, u které jsem měla obavy, že se brzy rozbije. Naštěstí se tak zatím nestalo, ale znervózňuje mě to. Konzistence je řídký gelík, když si ho dáte na hřbet ruky (viz umělecké foto níže), teče. Co sy týče vůně, tak ta mi leze na nervy - je taková podivně mentolová, a já cokoliv na motivy mentolu nesnáším. Ale všechno bych tomuto séru odpustila, pokud by mě udělalo krásnou!
Sérum jsem používala přibližně dva měsíce každý den ráno pod běžný denní krém a skoro celou dobu jsem nebyla nadšená. Čekala jsem výrazně viditelné výsledky, ale jako co? Jako nic moc. Před několika dny jsem se ale ráno probudila a z pomatení smyslů rozsvítila takové to světlo nad zrcadlem v koupelně. Víte které. To světlo, co z vás poránu udělá něco hnusného. A taky že jo, černé tečky, zarudlé pupínky - a nezmizely ani po umytí obličeje.

Nabručeně jsem si jako každý den napatlala zázračné sérum a po vyčištění zubů jsem na sebe vrhla ještě jeden pohled do zrcadla. A byla jsem překvapená, protože černé tečky se viditelně zmenšily a pupínky se poschovávaly. Tak to je tedy to ono! Ve výsledku jsem vlastně dost spokojená, jen doufám, že se po delší době používání dostaví nějaké dlouhodobější výsledky. Není kam spěchat, séra mám ještě habaděj - jak vidíte z fotek, skoro nic neubylo.

Hodnocení: 8/10
(strhávám body za ošklivé balení a cenu - ale pokud zapátráte třeba na Heuréce, zjistíte, že se dá sehnat i za příznivější cenu kolem 600 Kč)

Co na toto sérum říkáte? Láká vás? Nebo vás nalákaly už SOFASTARS , které Payot milují? 

Těším se na vaše názory :). Užívejte tropické teploty!

Vaše INF

9 komentářů:

  1. Já se bojím kupovat dražší věci, kdyby pak neúčinkovaly tak jak by měly a bylo by mi líto vyhozených peněz.. Ale tobě se to nakonec vyplatilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se taky trochu bojím, přecejenom, pak je to človkěku mnohem víc líto :). Jenže to bych si nekoupila už nikdy nic dražšího, kdybych se bála, takže občas trošku zariskuju - samozřejmě se ale většinou snažím sehnat si recenze všude možně, než investuju víc než dvě stovky :).

      Vymazat
  2. Tak aspoň, že se to nakonec vyplatilo:-) Já od payotu zatím nic nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je to první věc od Payotu a možná vyzkouším i něco dalšího.

      Vymazat
  3. Payot mi zatím neukázal, co umí, ale když ty jsi spokojená, tak já budu taky. ;-) Píšu si na seznam a jednou zkusím. I když je pravda, že kupuju výrobky hodně podle balení a tohle se vážně moc nepovedlo. Škoda, viď? Každopádně skvělá recenze!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to balení je fakt hrozné! Já mám taky ráda pěkné skleněné lahvičky, ale zase když je dobrý obsah, jsem schopná přimhouřit oko ;).

      Vymazat
  4. Tohle serum jsem kdysi taky měla, ale na mě bohužel nemělo žádný účinek. Snížení tvorby pupínků ani mastnoty se nekonalo, a tak jsem ho radši poslala dál :)

    OdpovědětVymazat
  5. Spot on with this write-up, I actually think this amazing site needs
    a great deal more attention. I'll probably be back again to read through more, thanks for the information!

    Here is my web site - website

    OdpovědětVymazat
  6. Po tvé recenzi bych se neodvážila si to koupit i kdybych to potřebovala....jakože zaplat bůh nepotřebuju...líbí se mi tvůj styl psaní,dost se u toho bavím,...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!