sobota 30. června 2012

Silk Naturals Apricot Cleansing Oil

Ahoj všichni!

Šílená vedra, co? Jak to snášíte? Roztékáte se? Já sice zatím ne, ale je fakt, že přes odpolední nejvyšší teploty se většinou někde skrývám v temných kobkách, abych utekla příšernému dusnu, které zkrátka moc nemusím. Dnes si něco povíme o mém oblíbeném přípravku na čištění pleti - a proč oblíbeném? Mám už druhé balení, což je u mě, věčné zkoušečky, dost neobvyklé.
Je to čistící meruňkový olej od Silk Naturals. Nevím, jak dobře tuto značku znáte, každopádně je z Ameriky a je přírodní. Nabízí jak produkty péče o pleť, vlasy a tělo, tak i dekorativní kosmetiku - mají především fantastické rtěnky a hromadu odstínů očních stínů. Něco málo už jsem vyzkoušela, takže časem můžu připravit i post výhradně o téhle značce, pokud vás to bude zajímat. Teď už ale k oleji. Je to emulzifikovaný čistící olej, to znamená, že by se měl snadno dát odstranit vodou. Na další fotce jsem vám vyblejskla složení - je opravdu velmi krátké, což je mi sympatické.
Prostě dva oleje a nějaký ten emulzifikátor (tohle slovo pravděpodobně neexistuje). Ještě nedávno výrobce na stránkách radil, že nejlepší je olej nakapat na navlhčený vatový tampón a pleť takto vyčistit. Já nemám ráda čištění a odličování jen pomocí vatových tampónků, jsem "mokrý typ", a tak jsem to dělala celou dobu tak, jak to SN doporučuje teď - vmasírovat do suché pleti a opláchnout vodou. Funguje to skvěle. Abych nezapomněla podotknout, můj vztah k čištění a odličování je takový, že nepoužívám nejprve nějaký odličovač make-upu (s tampónkem) a pak myju obličej - zjistila jsem, že to pro mě nefunguje, jednak bych spotřebovala asi pět tampónků, což mi přijde neekologické a jednak mám pocit, že když si pak opláchnu obličej, tak se mi stejně kolem očí vyrojí fleky od zbytků řasenky. Takže to dělám tak, že nejprve používám smývací produkt s dobrými odličovacími schopnostmi a následně doodličuju micelární vodou. Tak se mi to osvědčilo a právě tento meruňkový olej k tomu výrazně dopomohl. Odličuje totiž skvěle! Většinou mi po něm zůstane na obličeji minimální množství make-upu a řasenky, takže tampónek s micelárkou nevypadá jako kdyby prošel kanálama. Výhodou je i to, že se tento odličovací olej dá použít i na oči - neštípe, nepálí.
Vyfotit konzistenci bylo dost nesnadné - je to prostě klasický olej, pročež mi strašně rychle utíkal z ruky. Je průhledný a voní....no...nemá výraznou vůni, řekla bych. Rozhodně ne tak silnou jako třeba olej olivový, kokosový, je to takové skoro nic. Olej je balený v modrých plastových flaštičkách, které jsou pro Silk Naturals typické a mně se líbí. Je ho 4 oz., což je podle internetového převaděče asi 120 ml - může se to zdát jako velmi malé balení, ale nekecám, když řeknu, že mi při každovečerním používání vydržel půl roku. Což je taky jeho doba trvanlivosti. Ale na to já zas tolik nehraju, když přetáhnu dobu spotřeby o měsíc, dva, tak fakt produkt nevyhazuju. 

Za mě tento olej můžu určitě doporučit, stojí 9 dolarů a ačkoliv Silk Naturals nemají levné poštovné, objednám si ho nejspíš znovu, až mi zase dojde. Pokud se vám zalíbil, najdete ho zde

Hodnocení: 10/10


Olej jsem vám musela vyfotit na posteli, protože tmavě modrá barva lahvičky je nekompatibilní s obvyklým černým pozadím. Jak se vám olej pozdává? A jak si čistíte pleť vy? Preferujete spíš přírodní nebo high-tech chemické produkty? Zajímají mě vaše názory!

Odjíždím teď na pár dní do Paříže, budu se moc těšit na vaše komentáře. A doufám, že si přivezu aspoň jednu rtěnku Chanel, protože jinak by to byl pěkně blbý výlet.

Mějte se nádherně!

Vaše INF

4 komentáře:

  1. uzi si pariz...btw. ja mam uz pocit, ze sa roztopim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to já mám taky pocit...naštěstí v Paříži byla menší vedra než tady :)

      Vymazat
  2. Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your next post thanks once again.


    my website :: reggaetonitalia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Appreciating the commitment you put into your blog and in depth information
    you provide. It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed information.
    Excellent read! I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.


    my web-site ... www.masuda-karate.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!