úterý 24. července 2012

7 smrtelných hříchů - 7 deadly sins of beauty

Ahoj všichni!

Tenhle tag mě docela zaujal a je prvním tagem na tomhle blogu. Pro příště bych pro vás mohla připravit třeba vyprávění o lacích na nehty, které mám 2, nebo o opalovacím režimu, který se skládá z mého jednoho opalovacího krému :).

1. LAKOTA (jaký je tvůj nejlevnější a nejdražší kosmetický produkt)

Tady se nejčastěji setkávám s výprodeji Essence za 5 Kč. Ani u mě tomu nebylo jinak, náhodou jsem narazila na tenhle balzám na rty. Není nic moc, ale za pět korun je mi to jedno. Smíchávám ho s rtěnkama a dělám si z něj barevné balzámy.
Nejdražší je určitě zatím sérum od Payot, jehož cena se pohybuje kolem 1200 Kč. Recenzi na něj můžete najít zde .
2. HNĚV (jaký produkt miluješ a zároveň nenávidíš, jaký produkt bylo nejtěžší sehnat)

Miluju rtěnkolesky a rtěnkobalzámy. Nejradši bych jich měla milión pět a Color Butters od Revonu jsou moje velké must have. Zároveň jsem často líná dát je do kabelky a nosit s sebou, pořípadě nanášet během dne. Tohle je rtěnkobalzám od Avonu, asi jediná věc od Avonu, kterou mám ráda. 
Nejtěžší sehnat bylo Urban Decay Naked 2 paletku. Dlouhou dobu byla v zahraničních e-shopech vyprodaná a kupovat ji v českém za 1400 nebo kolik fakt nebudu. Odmítám podporovat napálené české ceny. Mrzí mě, že Urban Decay nemá svoji sekci v Sephoře, je to podle mě hodně zajímavá značka. Sem dávám pouze oficiální fotku, protože Naked 2 je ještě na cestě :).

3. OBŽERSTVÍ (jaký je tvůj nejchutnější produkt)

Já teda kosmetiku nejím moc často, ale když už, tak scrub na rty Bubblegum od LUSH. Dá se jíst, ale já mám stejně divnou fóbii, že je v tom určitě nějaká divná chemikálie, já ji sním a umřu. Jo, a scruby na rty jsou fakt zbytečnost, ale mně to nedalo a Bubblegum jsem přihodila do košíku při návštěvě LUSH obchodu v Londýně v Covent Garden.

4. LENOST (jaký produkt nejčastěji vynecháváš, protože jsi líná ho použít)

I u mě boduje rojasňovač! Je ale pravda, že od té doby, co mám miniaturku High Beamu používám rozjasňovač mnohem častěji - High Beam je totiž skvělý a asi si koupím i větší pikslu.
Dál vlastním momentálně i Moon Beam, který jsem se ještě nenaučila používat, a paletku rozjasňovačů od e.l.f., kterou moc nemusím, protože je hodně velká a nemá moc skvělou výdrž.
A světě div se, ale já, která jsem vždycky tvrdila, že bych nevylezla mezi lidi mez make-upu, hlavně v létě vynechávám i make-up. Jsem líná a chci si opálit obličej, ačkoliv s tím opálením si dělám marné naděje. Z nějakého důvodu tělo hnědne a obličej zůstává bílý. Celkem jsem si oblíbila tento BB cream od Luview, střídám ho s minerálními make-upy a až ho dopoužiju, zůstanu už jen u minerálů.

5. PÝCHA (jaký produkt ti dodává nejvíce sebevědomí)

Tady to je dost těžké. Můj obličej prostě nějaké ty úpravy potřebuje, korektor a řasenka jsou minimum. Ale vybrat jedinou věc? Bude to asi parfém. Používám vždy delší dobu jen jeden, protože chci, aby pro mě byla vůně charakteristická. Už téměř rok zůstávám u Chloé Intense - je to zajímavější varianta klasické Chloé, kterou cítím všude. Tuhle vůni jsem si oblíbila a když ji mám na sobě, jsem to já. A nezáleží na tom, že obličej zrovna není v kondici.

6. SMILSTVO (jaká vlastnost tě u opačného pohlaví nejvíc přitahuje)

Tak tohle je kosmetická otázka jako noha! Nejvíc je to asi velké dítě - jo, to je hodně divný název pro vlastnost, ale vysvětlím. Mám na mužích ráda hravost, smysl pro humor, schopnost se pro něco nadchnout, nadsázku, přemýšlení o blbostech a nahled. Tomu všemu dohromady říkám velké dítě. A hádejte co, můj přítel to má :).

7. ZÁVIST (jakou kosmetiku bys nejradši obdržela jako dárek)

Ha, nevím jestli je tu na to dost místa! Ale zkusím vybrat to nejnutnější :). NUXE hydratační krém, štětce M.A.C, štětce BDellium, štětce Japonesque, štětce Real Techniques, cokoliv dalšího od M.A.C. (hlavně gelové linky, korektory, Mineralize Skinfinish pudr), Konjac sponge (moje umřela už dávno), cokoliv z péče od BareMinerals, BareMinerals Ready paletku čtyř stínů, Benefit High Beam v plné verzi, Benefit Sugarbomb, Liz Earle Hot Cloth čistič na obličej, Urban Decay Primer Potion...mám pokračovat? :D

Nevím,koho v tagu označit, takže se označte všechny! Mimochodem, dneska mám svátek, takže neváhejte a vybírejte pro mě dárek se seznamu pod číslem 7. 

A co plánujete dál na prázdniny? Já se jdu dnes koupat, tak mi držte palce, ať se s tím svým jediným opalovákem nespálím.

Krásný den,
INF







11 komentářů:

  1. mám pokračovat? pri tomto som skoro umrela od smiechu a ani neviem prečo :D ten balzám essence mam tiež ale ked si ho dávam na pery ja si nedávam balzám ale velké hnusné trblietky a pritom moja sestra má rovnaký ale to je uplne normálny balzám :D žiadne pol centimetrové trblietky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych mohla pokračovat celej den :D. V tom mém essence balzámu žádné třpytky nejsou, je to takovej normální nic moc balzám, ideální na moje pokusy vyrábět v z věcí něco jiného, než byly původně :D.

      Vymazat
  2. ahoj , můžu se zeptat ty si kupovala paletku Naked 2 ? A jestli jo , tak prosím tě kde , a kolik stalo poštovné ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahojky, paletku jsem kupovala na lookfantastic.com, za 36 liber a poštovné je zdarma ;).

      Vymazat
    2. ty jo, dekuju za tip. jsem v Anglii, tak se po tom mrknu. i kdyz mam slibeno od sestry, ze mi ji doveze z USA, ale treba budu rychlejsi ;)

      Vymazat
  3. Malaysia & Singapore & brunei greatest online blogshop for
    wholesale & quantity korean accessories, earrings, earstuds,
    locket, rings, trinket, hair & bracelet accessories.
    Offer 35 % wholesale markdown. Ship Worldwide
    Stop by my web blog blocked drain plumber

    OdpovědětVymazat
  4. It's amazing to visit this web site and reading the views of all mates about this article, while I am also keen of getting familiarity.
    My web blog - Oregon mortgage assistance

    OdpovědětVymazat
  5. each time i used to read smaller content that also clear their motive, and that is also happening with
    this post which I am reading now.
    Visit my website : neucopia review

    OdpovědětVymazat
  6. Hi! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew where I could
    locate a captcha plugin for my comment form?

    I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one?

    Thanks a lot!

    My blog post ... http://www.cleanserv.co.za

    OdpovědětVymazat
  7. Thanks for any other informative website.
    Where else could I am getting that type of info written in such a perfect method?
    I have a project that I'm just now running on, and I've
    been on the look out for such info.

    Also visit my webpage :: Spazio Kovan

    OdpovědětVymazat
  8. Undeniably imagine that that you said. Your favorite reason seemed to be at the internet
    the simplest thing to be mindful of. I say
    to you, I definitely get annoyed whilst other folks think about issues that they just don't realize about. You managed to hit the nail upon the top as smartly as outlined out the entire thing without having side-effects , other people could take a signal. Will probably be again to get more. Thank you

    Feel free to visit my web blog; hydroxyzine no rx

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!