pondělí 9. července 2012

e.l.f. - Štětce a já vol. 1

Ahoj všichni!

Už před nějakou dobou proběhla e.l.f. mánie. I já jsem si prošla svým obdobím, kdy jsem byla touto značkou fascinována - hromada poměrně kvalitních produktů za skvělé ceny v krásných baleních, musela jsem mít všechno! No dobře, přeháním, ovšem nějakou sbírku mám. Dnes bych se zaměřila na štětce, protože podle mě tvoří významnou součást elfího sortimentu - ne každá levnější značka je nabízí a e.l.f. má opravdu bohatý výběr. Stejně jako ostatní produkty, i štětce existují ve třech řadách - základní Essentials, lepší Studio a přírodně vyhlížející Minerals
Toto je můj skromný majetek pěkně pohromadě. Zaměřila jsem se především na řadu Studio (95 Kč za kus) - z Essentials vlastním pouze jediný kus a nejspíš to tak i zůstane - ale o tom později. Mám čtyři štětce na obličej - Complexion Brush, Powder Brush, Stipple Brush a Blush Brush. Záměrně uvádím anglické názvy, přijde mi to tak zkrátka lepší a srozumitelnější. Všechny dnes zmiňované štětce jsou syntetické.
štětce na tvář - zleva ve výše popsaném pořadí (Complexion , Powder, Stipple, Blush)
Nejstarším ze zmíněných je Complexion Brush, který jsem koupila ještě v době, kdy e.l.f. neměl u nás stálý e-shop. Zamýšlela jsem ho coby štětec na pudr a jím taky dlouho byl. Kromě pudru jsem ho používala taky na některé "veils" (jak to nazvat, cha? Závoje?). Má poměrně velkou a širokou hlavu, mírně plochou a nahoře dokulata zastřiženou, v nouzi se dá jistě použít i na tvářenku, proč ne, jen to bude vyžadovat víc zručnosti. Je dost jemný a po více než roce používání konstatuju, že mi z něj vypadly možná tak dva chlupy - a to ho samozřejmě často peru. Vypadá sice o něco malinko hůř, než když jsem ho koupila, ale ten rozdíl není vůbec velký.
Dalším štětcem je Powder Brush - ano, pro mistry logiky štětec na pudr. Vlastně jsem ho dostala omylem. Když jsem si objednávala Stipple, tak mi místo něj přišel tento. Stipple mi byl poslán nový a štětec na pudr jsem si mohla ponechat (což mě potěšilo). Velmi ráda používám flat top štětce a tento není výjimkou. Využivám ho výhradně na pudr, jednou jsem s ním zkoušela nanést i minerální make-up (na který mám také svého flat top favorita), ale výsledkem byla příliš silná nepřirozená vrstva. Opět je jemný, jako všechny Studio štětce, a nepelichá. Mám ho přibližně tři čtvrtě roku.
MAC 187 je velká legenda a snad všichni výrobci stipple štětců těží z jeho slávy. Nejinak je to i u Stipple Brush u elfu. Nebyla jsem zvyklá na nanášení tekutých a krémových produktů stipple štětci, toto je můj první, ale chtěla jsem si to vyzkoušet. Tento štětec je docela řídký, ale dá se s ním nalíčit dobře i tak. Pro začátečnice, které si chtějí osvojit "stipplování" je to dobrá volba. Nepoužívám ho příliš často, protože mám v oblibě spíš minerální make-up, ale když sáhnu po BB krému, tak i po tomto štětci. Stipplování sice vytváří skvělý efekt, ale já jsem na to často příliš líná, takže po lepším stipple štětci ani netoužím.

Blush Brush je mírně atypický štětec na tvářenku - není kulatý, ale plochý, nahoře do oblouku zastřižený. Byl to pro mě první štětec tohoto typu, ale můžu říct, že jsem k němu přilnula a budu tento tvar vyhledávat i u jiných výrobců. Tvářenka pudrové konzistence se s ním nanáší velmi dobře - preferuji menší štětce na tvářenku, protože jsou přesnější. Mám doma jeden štětec EcoTools, který je skoro stejně velký jako Complexion a neumím s ním tak dobře zacházet jako s tímto.
Se štětci e.l.f. na tvář jsem vzhledem k jejich ceně spokojená. Pokud nemáte vysoké ambice a chcete příjemné štětce, které odvedou svoji práci, mohu tyto čtyři doporučit. Za mě jsou must haves štětec na pudr a na tvářenku, ty se podle mě hodně povedly a stojí za omrknutí. Souhrnně hodnotím čtyři dnes zmiňované štětce známkou 6/10 , ve své cenové kategorii podle mě nemají konkurenci.

Co vy a štětce e.l.f.? Zkusili jste? Lákají vás nebo raději rovnou investujete do dražších kusů?

Budu se těšit na Vaše komentáře a Vy se zase můžete v brzké době těšit na hodnocení zbývajících několik štětců na oči ;).

Krásný den!

Vaše INF


6 komentářů:

  1. Blush brush mam taky a jsem s nim spokojena. Stetiny zatim nevypadavaji :) Jinak jsem radeji zainvestovala do drazsich stetcu - na mineralni makeup pouzivam stetce od Idunu (velky kabuki stetec je pro me neprekonatelny); na oci pouzivam EcoTools.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tuhle značku ještě neznám, díky za tip! EcoTools mám taky, ale přijdou mi někdy až moc jemné a nepřesné.

      Vymazat
  2. já si teď chci právě nějaké štětce od elf objednat, který by si mi na pudr doporučila více complexion nebo powder? díky

    OdpovědětVymazat
  3. It is in reality a great and helpful piece of information.

    I'm satisfied that you simply shared this useful information with us. Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.

    Stop by my homepage; website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!