pátek 13. července 2012

e.l.f. - Štětce a já vol.2

Ahoj všichni!

Jsem sice momentálně pryč a aspoň na dálku Vás zdravím z jižních Čech, ale tento článek jsem přednastavila, aby tu celý týden beze mě nebyla nuda. Ehm. Minule jsme se bavili o štětcích e.l.f. na tvář, teď probereme zbývající. Jsem trubka - nejsou všechny na oči, jeden je na korektor. To byla nějaká chvilka mozkového temna.
Dnešními kandidáty jsou: Concealer Brush, Small Precision Brush, Contour Brush a Crease Brush. Poslední zmiňovaný je ze základní kolekce. Ceny - 95 Kč za Studio, 39 Kč za Essentials. Všechny mám zhruba stejně dlouho, může to být tak tři čtvrtě roku, rok.

Štětec na korektor Concealer Brush jsem měla docela dlouho. Je to klasický plochý štěteček, je poměrně velký, proto si myslím, že je ideální na kruhy pod očima. K tomuto účelu jsem ho taky používala, docela mi vyhovoval, víc než štětec na korektor od EcoTools, který je velikostí dost možná trojnásobný. Chlupů má tak akorát, dobře se čistí. Nepelichá. Teď už má sice novou majitelku (moji sestru), ale ne proto, že by byl špatný, ale že jsem našla jinou metodu aplikace korektoru. 
Small Precision Brush je malý nakrátko střižený hodně tuhý stěteček na detaily. Využívala jsem ho na aplikaci tmavých stínů na dolní víčko a vyhovoval mi. Už nějakou dobu pro něj ale mám jiný účel - používám ho na nanášení korektoru do rýhy u kruhů pod očima. Jsem s ním v tomto směru hodně spokojená, protože se s ním dá nabrat minimum produktu (mého oblíbeného Dermacolího Make-up Coveru) a nanést ho opravdu jen na hranici rýhy. Zbytky potom rozmazávám cestovní verzí štětce na make-up od Smashboxu č.13. Tento štětec tedy zůstane v mé sbírce ještě dlouho a klidně si ho koupím znovu.
Contour Brush jsem si koupila tak nějak bez rozmyslu, ani nevím, co jsem s ním původně zamýšlela. Je to příjemný kulatý štětec, ale hlava je pro mě příliš velká na to, abych ho používala na crease. Jasně, contour znamená konturovat - to mi taky došlo, proto ho občas využiju na nanesení stínů mezi pohyblivé a nepohyblivé (ach, ještě že je čeština tak bohatá) víčko. Zároveň ale vím, že bych to bez něj přežila. Je to dobrý štětec, ale nenašla jsem pro něj zatím takový užitek, abych se bez něj neobešla.
Crease Brush, jak už vyplývá z názvu, slouží ke stínování v oblasti crease. Je kulatý podobně jako konturovací štětec, ale o něco menší. Jsem s ním celkem spokojená - není to sice žádný zázrak, ale když si s líčením pohrajeme, dá se to. Bohužel se mi ale po celkem krátké době rozpadl na dvě půlky. Nejsem z toho nějak naštvaná, koneckonců - 39 Kč? No a co, vteřinové lepidlo to jistí.

I tentokrát dávám štětcům z e.l.f. hodnocení 6/10. V každém případě je můžu doporučit všem, které s malováním obrázků na obličej teprve začínají a nechtějí se píchat do tváří hnusnými štětkami z drogerie. E.l.f. nabízí rozmanitý výběr různých štětců a je dobré moc si takhle osahat různé tvary, než se odvážíte ponořit se do dražších vod.

Co vy a štětce? Jaké jsou vaše štětcové plány a tužby? Mně se teď sbíhají chutě na štětce BDellium a Japonesque, plánuju vyzkoušet ze "studijních důvodů" i Real Techniques, ačkoliv se mi z nějakého mnou nevysvětlitelného důvodu hnusí jejich vzhled.

Budu se těšit na Vaše komentáře!


6 komentářů:

  1. RT lakaju aj mna, ale zatial som sa nerozkyvala ku kupe...a ich dizajn mi neprekaza, od studio linia(tie cierne stetce) sa mi od elfa zdaju lepsie..inak mam sigma...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sigma jsem taky ještě nezkoušela, měla jsem je v plánu, ale pak jsem si na vícero zrdojích přečetla, že trochu škrábou :-/

      Vymazat
  2. Real Techniques ach ♥ Od Elf mam iba jeden štetec a to bambusovy na linky a je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nakonec asi od RT koupím aspoň jeden na zkoušku. Ale ten vzhled se mi nelíbí, nemůžu si pomoct.

      Vymazat
  3. Je vtipné že přesně to samé se mi stalo u toho samého štětce :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hello to all, how is the whole thing, I think every one is getting more from this web site, and your views are fastidious in
    support of new users.

    My blog post blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!