pondělí 30. července 2012

Já a Sleek

Ahoj všichni!

Značka Sleek byla dlouhou dobu fenoménem hlavně v zahraničí, protože je cenově velmi dostupná a prý i kvalitní. Když se u nás otevřel první e-shop, rozhodla jsem se tomu mrknout na zoubek. Pořídila jsem si tvářenku a jednu ze slavných paletek stínů z kolekce i-Divine.
Balení se mi u obou produktů hodně líbí, klasické černé zaklapávací krabičky jsou podle mě nej.  Čerň je matná a leskne se na ní název Sleek. Takový obal se sice snadno opatlá, ale z toho se nezblázním.

Tvářenka - odstín Rose Gold
Tato tvářenka bývá často přirovnávána k legendárnímu Orgasm od NARS. Odstín je oranžovorůžový se zlatými třpytkami, tvářenka rozhodně není matná a není ani studená. Orgasm sice nevlastním, ale párkrát jsem ho v Sephoře okukovala a z tohoto letmého setkání usuzuju, že barva je skutečně podobná.
Odstín je zajímavý v tom, jak se liší pod různými úhly světla. Udělala jsem hned tři fotky, abych demonstrovala jeho zajímavou proměnlivost.
Krabička se jeví celkem malá, ale tvářenky je tam ve skutečnosti 8g - to je dost pro zbytek života. Co se týče výdrže, tak je taková průměrná - osobně jsem ještě neviděla pudrovou tvářenku, která by ustála celý den, ale tahle aspoň těch 8 hodin vydrží. Nanáší se dobře, jen je třeba mít lehkou ruku, protože odstín je dost pigmentovaný. Podle mě je tato tvářenka dost univerzální a bude slušet všem odstínům pleti, snad jen kromě vyloženě studených, ale těch je v našich končinách velmi málo. Sama mám neutrální až béžový podtón a není to špatné. Tvářenku můžete zakoupit ve zmiňovaném e-shopu za 175 Kč, což je přátelská cena.

Hodnocení: 8/10

Paletka Au Naturel i-Divine
Sestavte paletku neutrálních stínů, plácněte ji do černé matné krabičky a já už vytahuju peněženku. Balení je opravdu krásné, s velkým zrcátkem, ovšem také s oboustranným pěnovým aplikátorem, který jsem záměrně někde ztratila. No vážně - líčíte se s tím někdo? Jestli jo, napište mi a já vám snad ze soucitu pošlu nějaký adekvátní nástroj. 
Paleta obsahuje 12 stínů v přirozených barvách, foto odpovídá skutečnosti. V první řadě máme odstíny (zleva): Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeycomb, Toast a Taupe. V balení je totiž přiložena fólie s názvy, víte.
Nougat je matná smetanově bílá.
Nubuck je velmi světlá taupe, spíše došeda, opět matná.
Cappucino je světlá trochu posránkově žlutobéžová matná barva.
Honeycomb je to samé, co Cappucino, ale více dožluta.
Toast je cože - meruňkovooranžová, matná.
Taupe je první třpytivý odstín, který není moc taupe, spíš je zlatohnědobéžový a moc pěkný.

Swatche vidíte (nebo spíš nevidíte) na papíře, protože na ruce nebylo k rozpoznání vůbec nic.
Druhou řadu tvoří tmavší odstíny, zleva: Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal, Noir.
Conker je třpytivá vínovohnědá teplá barva.
Moss je třpytivá tmavě khaki.
Bark je středně tmavá matná taupe, spíše dohněda.
Mineral Earth je opět hodně třpytivá jako Conker, ale je více dohněda.
Regal je tmavá švestkovohnědá.
Noir je noir.
První řada ostínů mě moc nebere, nejvíc se mi líbí Taupe a Nubuck, ty tři žluté krasavce jsem moc nepochopila, na mě jsou přehnaně teplé. Zatímco druhá je o dost zajímavější, baví mě ty jejich jemné nuance. Celkově je to moc pěkně sestavená paletka, se kterou se nalíčíte na den i noc. Pigmentace je průměrná, stíny docela práší, takže lze nabrat dost barvy najednou. Ovšem s čím nejsem spokojená, je výdrž. I s bází stíny odlétají do teplých krajin pomalu, ale jistě už cca hodinu po nanesení. Po celém dni vám z nich nejspíš mnoho nezůstane. Ale nemám jim to za zlé, za cenu 290 Kč za 12 stínů není moc na co si stěžovat. Navíc paletek z této kolekce má Sleek hromadu, proto jsou skvělé na hraní a zkoušení. V tomto směru je rozhodně doporučuju, ale jako vaše "hlavní" stíny, na které se můžete spolehnout za jakýchkoli okolností, ne. 

Hodnocení: 6/10

Sleek - říká vám to něco? Co vlastníte? Objednáváte z Čech nebo ze zahraničí? Zaujalo vás něco z mého článku?

Budu se opět těšit na vaše milé komentáře!

INF

7 komentářů:

  1. Ahoj, od Sleeku mám dvě paletky =) Tmavší Storm a se světlejšíma barvičkama Oh so special. Obě jsou ohromný, prostě je miluju =)) A časem se chystám na paletku V2 Darks Ultra Matte, protože to je prostě láska na první pohled =))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Sleek má prostě hromadu skvělých barev.

      Vymazat
  2. ja mam Oh so special a Au naturel a trochu nechapem tejto recenzii a nemyslim si vobec ze nevydrzia, prave naopak, vydrz je ohromna a konzistencia tienov je maslovita, vobec nie praskova....zacinam pochybovat ci nemas nejaky fejk, lebo taku zlu recenziu ako je tato som o sleek paletkach este necitala a sama urcite nepotvrdzujem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli mám fake, koupila jsem ho přímo na bestmakeup, což je v ČR jediné "ofiko" místo, kde koupit. Jinak s tou práškovitostí - jo, konzistence je máslovitá, ale na jedno nabrání se nabere dost barvy a stíny mi kolem těch panů dost práší. S tou výdrží fakt nevím, i s bází mi prostě moc nevydrží (neřekla jsem vůbec :).

      Vymazat
  3. Mně ty jejich paletky fascinují, nejraději bych je měla všechny :) A nejhorší je, jak vycházejí nové a nové limitky. To je mor! Nevím, kde na to brát. A mám štěstí, protože mi drží výborně (musím zaklepat) - celkem těžko šly ty stíny i odlíčit. Pigmentace je fantastická, alespoň u těch pestrých. Ještě mám korektor Luminaire, taky spokojenost (psala jsem o něm). Dál si brousím zuby na nějakou tvářenku (dosud jsem nevybrala odstín) a pout polish. Celkově mě tahle značka dost baví :) A slečna majitelka e-shopu je moc milá.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na paletky fakt úchyl. Hlavně, že stíny používám spíš příležitostně :). O tom korektoru jsem u tebe četla, asi si ho pořídím, až mě přepadne chuť na další paletku. Jinak souhlasím s tím, že slečna majitelka je opravdu moc ochotná a milá.

      Vymazat
  4. Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging
    for? you make blogging look easy. The overall look of your site is great, as well as the content!


    Here is my web site - filme-online-hd.net

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!