čtvrtek 26. července 2012

Malá mořská víla - oční stíny

Ahoj všichni!

Malá mořská víla - co to kecám? Aneb tohle je super originální název rubriky, kde jsem se rozhodla shrnou líčení k vodě. Cože, ty se chceš k vodě líčit? Jak hrozné, já jsem tak krásná, že to nepotřebuju. No dobře pro vás, ale mně nějaké to patlátko na obličej přidá sebevědomí, obzvlášť když nejsem u vody sama, ale třeba s kamarády nebo ještě bližšími osobami. Prostě jsem bez šminek hnusná, get over it!

Jako první probereme oční stíny. Ještě nedávno bych nevěřila, že se stíny dají nosit k vodě. Tyhle dva výrobky mě ale vyvedly z omylu. 
První z nich jsou krémové stíny od Essence z limitované edice A New League a to druhé už znáte ze všech blogů vůkol - velmi diskutované Color Tattoo od Maybelline. Essence mám v odstínu My Caddy in the Wind - je to světlá béžovozlatá s mírným podtónem do růžova, hodně rozjasňující barva. Barva je dost třpytivá, ale třpytky nejsou velké. Zatímco Color Tattoo v odstínu Bad to the Bronze jsou o něco tmavší, je to hnědobronzová, která nejde skoro vůbec do oranžova, což oceňuju. Stíny jsou taky třpytivé, ale spíš méně.
Essence A New League jsem původně neměla nijak zvlášť v plánu. Okukovala jsem je v drogérii a přemýšlela, že si je pořídím, ale pak jsem si řekla, že je to kravina. O týden později se ale povalovaly ve výprodejovém stojanu za 30 Kč, což dost změnilo situaci. A jsem ráda, že nakonec skončily v košíku. Konzistencí jsou velmi krémové, snadno se nanášejí prstem (ne, fakt neumím aplikovat krémové produkty štětcem) a dlouho vydrží. Měla jsem je na koupališti, abych otestovala jejich výdrž a byla jsem hodně spokojená - za celé odpoledne nezmizely z dohledu. Na krémové stíny, a ještě od tak laciné značky jako je Essence, je to dost slušný výkon. Používám je buď samostatně na celé víčko nebo pod obočí a na tváře jako rojasňovač.
O Maybelline Color Tattoo se píše snad na všech sloupích. Já je kupovala v Rosmannu v nějaké akci za cca 119 Kč, při normálních cenách byste se měly vejít do 150 Kč. Moc mě nepotěšilo, že je u nás dostupných jen 6 odstínů. Nakonec jsem si vybrala tento bronzový, protože s tyrkysovýma očima bych vypadala jako vyžilá šlapka, se stříbrnýma jako, že jsem zemřela už hodně dávno, se zlatýma jako hipík a černé jsou doufám jenom sranda. A kdoví, co je zač ten šestý odstín, na který si nemůžu vzpomenout. Konzistencí jsou stíny o něco tužší než Maybelline, ale nanášejí se taky dobře. Vydrží snad i třetí světovou vodní válku, protože dostat je z očí Biodermou byl docela boj. Používám je na celé horní víčko a fotka se nepovedla věrohodně.
               

Příště se vrhneme na linky!

A co vy? Líčíte se k vodě? Nebo jste dokonalé tak, jak jste se narodily? Nebo jste líné se líčit a nebojíte se, že někdo před vašim obličejem uteče za humna?

Těším se na vaše komentáře. Mimochodem  je vás už 38 pravidelných čtenářů, moc vám děkuju za přízeň.

Krásný den,
INF

11 komentářů:

  1. jsem ráda, že vidím oba tyto výrobky v jednom příspěvku. sama jsem přemýšlela, že obojí koupím a porovnám, jak jsou na tom s výdrží. no, dodnes nemám doma ani jeden, tak to nechám na tobě. jak by si je porovnala mezi sebou, které jsou lepší, lepší výdrž, nanášení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S výdrží je na tom o něco lépe Color Tattoo - ty skoro nešly ani odlíčit. Essence vydrží o trošku míň, ale řekla bych že je to tou řidší konzistencí. Tímpádem se Essence i o trochu lépe nanášejí. Obecně považuju za lepší Color Tattoo, ale ty Essence zase mají krásnou barvu. Kdyby bylo v téhle barvě Color Tattoo, tak si spíš koupím Color Tattoo. Tož tak :).

      Vymazat
    2. děkuji. já koupím určitě Color Tatto a Essence jen v případě, že na ně narazím ve výprodeji. u nás jsou stále za plnou cenu.

      Vymazat
    3. Jj, Essence za plnou cenu bych asi taky nekoupila, Color Tattoo jsou sázka na jistotu.

      Vymazat
    4. no u mna to maybelline color tatoo prave nevyhrali, naopak, kremove tiene essence (ale nie z limitky) - stay all day su ovela lepsie!

      Vymazat
    5. Tak ty jsem ještě nezkoušela díky za tip!

      Vymazat
  2. no k vode chodievam vacsinou k moru a tam pouzivam len spiralu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já obvykle taky, protože jsem nevěděla, že existuje něco víc, letos ale určitě přihodím minimálně gelovou linku.

      Vymazat
  3. ja k vode väčšinou nič absolútne nič...:)


    pozývam ťa k sebe na blog: littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím, já bych se s "nahým" obličejem styděla :).

      Vymazat
  4. dlouho se rozmyšlím,zda koupit stíny od essence stay all day nebo color tatto,poraďte,prosím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!