sobota 21. července 2012

Řasenka L'Oréal Volume Million Lashes Luminizer pro modré oči

Ahoj všichni!

Řasenky mě vždycky hodně bavily, chtěla jsem mít řasy jako mrkací panenka sahající nejméně do nebe. Za svůj kosmetický život jsem vyzkoušela především drogérkové značky, nejdražší kus byla asi Clinique High Impact Mascara. Řasenka, o které píšu dnes, je taky z drogérkové kategorie, ovšem té dražší - její cena se pohybuje určitě kolem tří stovek, teď to nevím přesně. 
některé fotky zvýrazňují každé zrnko prachu, z neznámého důvodu
Řasenka Volume Million Lashes Luminizer pochází z kolekce vytvořené firmou L'Oréal pro různé barvy očí. Do této řady patří i oční stíny, ty vám představím jindy. Já se pořád tak nějak nemůžu rozhodnout, jakou barvu moje oči mají, protože oscilují od modré přes šedou až k zelené, nicméně modrá je zastoupená nejvíc, zvolila jsem proto tuto variantu. Řasenka by měla obsahovat jakési pigmenty, které zvýrazní vaši přirozenou barvu očí - jóó, budu mít pohled bohyně, bezva, řasenka je v košíku. Některé marketingové tahy na mě evidentně fungujou.
Kartáček je plastový, což nemám moc ráda, jsem spíš na klasiku a tyto gumové kartáčky se mi zatím moc neosvědčily. Je poměrně velký, což je super na horní řasy, ale s těma dolníma mám trochu problém, aby se mi barva neobtiskla na spodní víčko. Chce to prostě trochu opatrnosti. Na fotce jsem se také pokusila zachytit ony speciální barevné pigmenty, což ale moc nevyšlo. Faktem ale je, že barva je sice černá, ale má lehký odlesk do ledově modra. Díky tomu jsem opravdu zaznamenala rozdíl mezi obyčejnou černou řasenkou a touto. Ale není to velký efekt, který by vás praštil do obličeje, pouze když se nařasíte suprčupr L'Oréalem pro modrá oka a jakoukoli černou řasenkou, uvidíte rozdíl. 
Výkon je, řekla bych, dost slušný. Na fotkách máte porovnání s dvěma vrstvami (mimochodem, fotit oko je fakt sranda, vyjde tak každá dvacátá fotka). Jsem si jistá, že existují i lepší řasenky, ale L'Oréal už mám podruhé právě proto, že kromě toho, že mi udělá dost pěkné řasy, tak i lichotí mým očím. Údajně. Chci tomu věřit.

Hodnocení: 8/10

Teď jsem zaznamenala v obchodech novou řadu řasenek slibující podobný efekt tuším od Astor. Máte s nimi někdo zkušenosti? Mě lákají...holt na modré oko mě ukecá každý.

Krásný den, 
INF


12 komentářů:

  1. Díky za tip. Já vlastním od L´Oréalu Volume Million Lashes a jsem s ní nad míru spokojená. Jelikož mám modré oči, tak do téhle půjdu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě tuhle určitě vyzkoušej ;)!

      Vymazat
  2. tuhle řasenku mám taky ráda, ale klasickou černou s normálním kartáčkem, ne umělým :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, vidíš, já myslela, že všechny tyhle Volume kdovíco dělají s gumovými kartáčky, tak to je pro mě novinka :)

      Vymazat
  3. Dělá hezké výrazné řasy, taky ji budu muset zkusit. Jinak já osobně taky nemám plastové kartáčky moc ráda, ale jak jsem tak zjistila, tak jsou kolikrát daleko lepší než ty klasické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem kdysi zbožňovala L'Oréal Intensifique, ta měla kartáček normální a dělala super řasy. Já mám z těch kartáčků klasických takový lepší pocit, že nejsou jakoby "tvrdé", ale je fakt, že tahle řasenka dělá dost dobré řasy i s gumovým a já se s tím naučím žít :).

      Vymazat
  4. Měla jsem zelenou, nebyla špatná. Teď mám podobnou od Max Factor, ale pro oříškové oči. Jsem strašně ráda, že tyhle typy řasenek dělají. Dřív jsem zápasila se sháněním jiné než černé řasenky, protože nesnáším mít blatníky na očích. Chci vypadat krásně, ne mít krásný make-up.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já tu od Max Factor asi zkusím, baví mě to víc, než obyčejná černá. A souhlasím s tebou - vypadat krásně, ne mít krásný make-up!

      Vymazat
    2. Jako ta MF je kvalitou podobná L'Oréalu, ale myslím, že to stojí za zkoušku. Já bych docela ráda používala černou, ušetřilo by mi to shnánění, ale vážně mi nesluší. Je na mně vidět, zmenšuje oči, ... přitom vlasy mám sice světlé, ale takové medové, ne blond, pleť sice světlou, ale také to není klasický porcelán. Co už no.

      Vymazat
    3. Já jsem taky zjistila, že mi klasická černá nesluší, je mi na očích hrozně vidět. A řekla bych, že tak to mác víc slečen, jenom o tom nevědí.

      Vymazat
  5. Máme podobný problém s barvou očí, taky ji nedokážu identifikovat. Řasenku jsem nezkoušela, no ale její marketingové promo mi díky své přitlumenosti přišlo celkem přesvědčivé, narozdíl třebas od proma pro tento typ řasenky od Max Factor (ta s bílým obalem), kde se teda na okecávačkách fakt vyřádili - až ke své škodě, mě to zkrátka nepřesvědčilo, spíš odradilo. Takže když už bych vybírala, tak asi L'Oreal. O Astoru nevím vůbec, budu muset kouknout.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu Max Factor jsem chtěla vyzkoušet, ale psala o ní teď Rendy a mě mrzí, že nemá klasický kartáček, protože ty mám radši. Až bude v akci, tak ji asi vyzkouším, ale spíš čekám, že se nakonec pokorně vrátím ke své L'Oréalce.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!