pátek 6. července 2012

Spotřebováno - Burt's Bees Baby Bee Nourishing Lotion

Ahoj všichni!

Dnes jsem na sebe mimořádně hrdá. Podařilo se mi spotřebovat tělové mléko, což vzhledem k tomu, že mám momentálně doma asi čtyři, je výjimečná událost. Jedná se o značku Burt's Bees, která mě zpočátku velmi zaujala -  roztomilé obaly s včeličkama chápete. Dělala na mě takový solidní a tradiční dojem. Chtěla jsem vyzkoušet nějaký produkt na tělo a vybrala jsem toto tělové mléko. Je z kolekce Baby Bee, tedy výrobků určených pro děti - a já jsem si říkala, že to z mojí kůže jistě udělá dětskou prdelku. Mléko jsem kupovala někde na feelunique nebo podobně a vyšlo mě na cca 300 Kč. 
Obsah 170g se mi zdál takový normální a dostatečný, mléko je navícv praktické tubě, což můžu. A je žluté, má na sobě úl a včeličky...no. Co mě zaujalo jako první, je výrazná vůně. Nedá se k ničemu přirovnat, je taková hodně divná a mně nepříjemná. Především proto, že se na těle udrží opravdu dlouho. Co se týče tělových mlék a krémů, upřednostňuji nenápadné vůně a tahle mi prostě vadila. Což byl důvod, proč jsem toto mléko přestala časem používat. Ale o tom až dále.
Složení je velmi dlouhé, což nemusí dělat dobrý dojem. Nezkoumala jsem nakolik je mléko přírodní, protože mi to bylo upřímně jedno (včeličky...). Konzistence je poněkud hutnější, je to možná spíš krém, a neroztírá se snadno, nechává bílé šmouhy a musíte být pečlivé, aby vám nezůstaly. Vsakuje se průměrně rychle. Co se týče hydratace, tak tady musím uznat, že je opravdu velmi dobrá, kůže je jemná a pružná, snad by mohla připomínat i to miminko.
 
Výrazná vůně byla pro mě ale skutečnou překážkou, takže jsem mléko na tělo přestala používat  a chvíli stálo smutné v koupelně. Protože ale nerada věci vyhazuju, začala jsem ho používat na noc na masáž nohou proti celulitidě. Včera jsem ho zdárně spotřebovala a znovu si ho už nekoupím. Sice je to z takového pro někoho malicherného důvodu jako je vůně, ale pro mě je natolik silná, že radši příště zvolím jiný produkt.
Hodnocení: 6/10

Kdyby šlo jen o vlastnosti, balení, konzistenci...nebránila bych se hodnocení 8/10, ale bohužel - ta vůně.

Znáte značku Burt's Bees? Máte nějaký výrobek? Co používáte na tělo - krémy, mléka, oleje?

Budu se těšit na Vaše komentáře!

Vaše INF

7 komentářů:

  1. burts bees mám ráda. jejich těhotenské máslo je naprosto úžasné. jejich tělová kosmetika mě tedy moc neláká, ale už delší dobu toužím po nějaké té pečující kosmetice na obličej, třeba kdybych dostala k narozeninám rozjasňující sérum, tak se zlobit rozhodně nebudu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sérum má moje mamka a i když je jí 50+, tak to na ni mělo efekt, jednak jí to odstranilo nějaké ty vrásky a celkově rozjasnilo obličej. Takže určitě můžu doporučit.

      Vymazat
  2. Tuhle značku jsem ještě nikdy nezkoušela, ale docela bych ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  3. znacku poznam, momentalne mam doma sampon, ale zatial som ho este nepouzila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, tak doufám, že až ho vyzkoušíš, tak bude recenze, šampóny od téhle značky by mě zajímaly!

      Vymazat
  4. Nice post. I used to be checking constantly this blog and
    I'm inspired! Extremely useful information specially the ultimate part :) I take care of such information much. I used to be looking for this certain info for a very lengthy time. Thank you and good luck.

    Also visit my web site; website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!