čtvrtek 19. července 2012

Tipy za pusu I

Ahoj všichni!

Vzpomínáte si, jak jsem fňukala, že je vedro? Tak celý týden v jižních Čechách lilo :). Čekala jsem, že přijedu jako opálená kočka, ale výsledkem je spíš zmoklá slepice. Jak jste se měli? Mám pro Vás velkou zprávu! I když vlastně spíš pro mě...blog překročil 30 followers a 3000 návštěv - pro mě je to velká pecka a moc vám za to děkuju. Pokud zvládneme i padesátku, můžete se těšit na giveaway.

Ale popojedem. Spousta s vás jsou studentky a to není peněz dvakrát nazbyt. Já si sice klidně ráda připlatím za kvalitu, ale za dobu brouzdání v kosmetických vodách jsem narazila na pár věcí, které jsou hodně levné a přitom jejich kvalita násobně převyšuje cenu. Několik z nich vám představím právě dnes.
Jako první tu mám věc, kterou jsem si pořídila teprve nedávno Je to Cien Daily Exfoliating Facial Wash. Na zadní straně má napsáno, že je to peeling, ale anglický název by skoro mohl říkat, že se dá používat denně. Koupila jsem ho v Lidlu za 29,90 Kč a bylo to čistě ze zvědavosti - protože kosmetika z Lidlu, no jasně. 
Obal se mi hodně líbí, mám ráda tuby, a taky obrázek mi úplně evokuje, jak si obličej umyju dočista dočista. Vůně je příjemná, taková trochu mořská, "modrá". Když se ale gel napění na obličeji, cítím trochu nějaký prostředek na nádobí. Konzistencí se jedná o celkem hustý gel s bublinkami a malými peelingovými částečkami - podle mě žádný dryák, ale nějaké ty buňky to z kůže sloupe.
Pro mě je gel dost příjemný. Používám ho hlavně ráno, kdy nepotřebuju odlíčit make-up a hezky mi pleť vyčistí a osvěží. Jsem s ním spokojená a obzvlášť za tuto cenu - snadno se vyrovná i dražším produktům z drogerie, jako je Clean'n'Clear, Neutrogena, Garnier čistící gel atd. Přitom stojí více než dvakrát méně. Nedoporučovala bych ho jen citlivé pleti, protože přecejen není úplně jemný. 

Jsem trochu úchyl na krémy na ruce, někdy jich doma mám i pět. Tenhle Essence 24h Hand Protection jsem si taky koupila jen tak ze srandy, asi že měl tak akorát velké balení (75 ml) a stál málo (něco kolem 35 Kč). Essence dělá několik druhů krémů na ruce, určitě jste zaregistrovaly zimní kolekci s výraznými vůněmi - jeden takový jsem měla taky, ale já prostě mám ráda spíš ty "čisté" vůně.
Krém je spíš hutnější a má takovou neurčitou vůni. Nanáší se dobře a rychle se vsakuje, a především jeho účinek nějakou tu sobu vydrží. Podle mě je to jeden z nejlepších levných krémů na ruce. Já jsem ho koupila zde . 

Plum jste si mohly přečíst o tomto krému na oči. Celý název je Salvus Aktivní krém na oční vrásky s VTA liposomem a kupovala jsem ho v My v Praze za asi 100 Kč. 
Krém je balený v kelímku, což zrovna neupřednostňuju, ale co už. Je ho spousta - 30g a je fakt, že ho mám možná už tak půl roku a ubyla třetina. Krém je hutnější, což mám u přípravků na oči ráda, takovým všelijakým gelíkům moc nedůvěřuju.
Používám ho buď jenom večer nebo ráno i večer a jsem spokojená, že mi oční okolí pěkně hydratuje. Zdá se mi, že se mi taky trochu zmenšily kruhy pod očima a ubyly mi takové ty vrásky těsně pod dolním víčkem (jo, ve 22 letech mám vrásky, hrůza!). Za stovku je to super kup.

Poslední můj laciný oblíbenec je se mnou nejdéle - už aspoň několik let. Jedná se o Ozalin Levandulový krém. Stojí kolem třiceti korun a seženete ho snad ve všech lékárnách, popřípadě i v Tescu jsem ho viděla. 
Obyčejná kovová tuba - hnusnější než Payot :). Krém je dost hutný, nazvala bych ho spíš mastí, a dost výrazně voní po levandulích. Na nohy je to ale skutečně zázrak. Dám si ho většinou na noc (a pak se pokouším ničeho nedotýkat, takže vlejzám pod peřinu otáčením se na zadku, přála bych vám to vidět) a ráno se probouzím s o poznání hladšími chodidly. Ozalin mám tak ráda, že ho cpu všem ve svém okolí, že ho musí vyzkoušet. Vyzkoušejte ho i vy :)!

A co vy, máte nějaké skvělé levné tipy? Moje peněženka pravidelně pláče, protože ji docela ždímu, takže jakákoli doporučení uvítám.

Těším se na vaše komentáře,

INF


4 komentáře:

  1. Ahoj :) po tom peelingu pokukuju dlouho tak ho taky pořídím,a ten Salvus jsem taky na radu Plum nakoupila a jsem spokojena :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, řekla bych, že za třicet korun fakt nemůžeš prohloupit :).

      Vymazat
  2. Ozalin znám od své babičky a na popraskané paty není nic lepšího.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!