středa 8. srpna 2012

5 věcí, které mi usnadňují život

Ahoj všichni!

Tak jak si užíváte prázdniny? Já jsem byla teď na pár dní v kempu, bylo to super...sluníčko, koupání, grilování. Za trest, že jsem si užívala, mě čekají dva týdny práce a pak (doufám) dovolená u móře, kde jsem nebyla snad čtyři roky. Dnes bych vám chtěla něco říct o pěti věcech, bez kterých by můj život nebyl tak skvělý a zářivý.
Samozřejmě se jedná jen o věci kosmetického rázu, nechtěla jsem sem dávat klíče, peněženku a telefon, to by byl článek stejně nudný, jako kdybych napsala o své sbírce laků na nehty (mimochodem, už mám tři!).


1. Ubrousky na prdelky
Naprosto univerzální věc - na špinavé ruce, na odlíčení, na boty, zkrátka na všechno, co zvládnete zaprasit. Z levných jsou tyto mé nejoblíbenější - pozor, neplést s podobně zelenými ubrousky, ale s plešatým miminem, jsou hrozně suché a obecně naprd. A modré ubrousky s plešatým miminem jsou zase strašně malé. Pokud se chcete rozšoupnout, tak skvělé jsou i Nivea s medvídky a na odlíčení jsou bezkonkurenční Bioderma ABCDerm. Mokré ubrousky s sebou nosím všude. Ano, i v  kosmetické taštičce - > už se těšíte na další tag? ;)


2. Nivea modrý krém
Legenda mezi krémy, kdo by ho neznal. V případě nouze na všechno - mažu si s ním ruce, spálený nos nebo suché rty. Nejlepší je, že se nabízí v mnoha velikostech, takže malé balení nosím s sebou a půllitrovou pikslu můžu mít klidně doma. Baví mě i design - už milion let stejná plechová modrá krabička. 


3. Dermacol Make Up Cover
O tomto make-upu/korektoru jste se tu již dočetli. Je to kouzelná tubička, kterou nosím s sebou a když potřebuju, zakryje ty největší hrůzy na mém obličeji jako kruhy pod očima nebo pigmentové skvrny (ahoj, léto). Korektor s sebou prostě chci nosit pro případ nouze, že bych vyrazila ven nenamalovaná a bylo nutné stýkat se s lidmi a já nechtěla být úplně "nahá".

4. Bioderma Sébium Pore Refiner
Tenhle zázrak jsem objevila teprve nedávno. Viditelné póry a lesknoucí se obličej jsou moje téma. Co se týče černých teček, tam jsem zlepšení zatím nezaznamenala, tohle séerum se ale stalo mým číslem jedna v obasti zmatňování. Konečně můžu vyrazit mezi lidi bez make-upu, aniž by se daly po půlhodině na mém obličeji smažit řízky. Jo, asi je plný silikonů, ale já mu odpouštím. Láska si holt nevybírá.


5. Tangle Teezer
Jako hřeben za pět stovek? To si dělají srandu? To byly moje první myšlenky. Ale zvědavost mi nedala a msuím říct, že na těch oslavných ódách na tento hřeben něco je. Nic tak snadno nerozčeše i ty největší zacuchance. Češu se už v podstatě jenom jím, všechno ostatní mě příliš tahá a mám pocit, že se mi vlasy ničí - jsem rozmazlená. TT mám už skoro rok a pořád je v dobré formě, ačkoliv ho nešetřím. Žádné oplachování teplou vodou po každém použití se nekoná, občas mu dokonce přiskřípnu některé zoubky víčkem, které je k němu přiloženo. Koupila jsem si cestovní verzi, protože nevím, na co by mi byl hřeben, který by jen ležel doma na poličce. Všem vám ho doporučuju alespoň vyzkoušet.


Tohle je 5 věcí, bez kterým bych se jen nerada obcházela (zdravím grammar nazi). Čím to, že jsou to většinou věci profláklé, to nevím - asi na nich fakt něco bude. A co vy a vašich 5 věcí? Pokud jste o nich už psaly, napište do komentářů odkaz na blog, ráda si počtu.

Krásný deštivý den,
INF




4 komentáře:

  1. Nivea je klasika. Ja som si na vyskúšanie nedávno kúpila Niveu Soft, v podstate je to to isté, no vôňa sa mi zdá byť krajšia. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem taky měla :). Jen škoda, že taky není balená v plechovce.

      Vymazat
  2. TT mám taky a nedám na něj dopustit :))

    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Excellent post however I was wondering if you could write a litte more on this topic?
    I'd be very thankful if you could elaborate a little bit more. Appreciate it!

    My homepage; http://todosarmados.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!