čtvrtek 23. srpna 2012

Balíme na cesty - dekorativní kosmetika

Zatímco já se válím na pláži, je tu druhý díl z balící edice, tentokrát na téma dekorativní kosmetika. U vody se moc nelíčím, ale aspoň večer chci být nejkrásnější na světě.
Jako vypadá to, že je toho hodně, ale néééé...není :). Fotky jsem pro jistotu rozdělila ještě do tří sekcí, protože takhle pohromadě to vypadá jako jedna velká anarchie.
Minerální make-up JustPureMinerals - určitě se tu o minerálním make-upu ještě hodněkrát zmíním, pro začátek ale jen to, že tento je můj nejoblíbenější. Je báječně lehký a krytí je tak akorát pro mě. Mám ho samozřejmě jen, až se mi bude hodně chtít udělat se krásná. Což nevím, jak moc se mi bude chtít, já jsem totiž krásná i tak, žejo.

Sephora matující pudr - celkem dobrý pudr ze Sephory, ačkoliv ho zrovna nemiluju. Beru ho s sebou, protože má tmavší letní odstín.

L'Oréal Vollume Million Lashes Luminizer - o téhle řasence jste si tu již mohli přečíst, je mou nejoblíbenější, ale plánuju ji nahradit tou novinkou na modré oči od Max Factoru, až mi tato dojde.

Rimmel Extreme Definition - voděodolná řasenka, která odvádí docela dobrý výkon, co se zvýraznění řas týče. Mám ji už několik let, protože ji zas tak často nepoužívám. Ale do moře se mi hodit bude.

M.A.C. bronzer - bronzer v tyčince z nějaké limitované edice. Stojí fůru peněz, ale je obrovský a já ho mám moc ráda. Není extra třpytivý, což se mi líbí, a dodá pěkný odstín rádobyopálení.

Sleek paletka - i o ní jsem tu už psala, až si budu chtít po večerech hrát s obličejem uvítám její nekonečné možnosti líčení.

Essence gel eyeliner - linky Essence, které si beru hlavně kvůli jejich voděodolnosti. Navíc jsem dospěla k tomu, že mi odstín vyhovuje víc než u Bobbi Brown linek - kdybyste o ně měl někdo zájem, napište na mail a dohodneme se.

Essence A New League - dlouhodržící krémové oční stíny.

Maybelline Color Tattoo - jsou dostatečným držákem na to, abych se s nima i koupala



laky - jak jsem už psala, moje kolekce laků se rozšířila na dvojnásobek - tedy na dva kusy. Nejdřív jsem měla jen ten světle čerevný od Essence, ale doplnila jsem sbírku o tmavě červený od Maybelline. Jsem nějaká konzervativní nebo co. Ale oba jsou mco krásné.

Rimmel Match Perfection korektor - krásně jemný korektor, který i rozjasňuje. Mám ho jako železnou rezervu, kdyby mě Dermacol začal štvát nebo dělat v horku nepěknosti.

Dermacol korektor - moje stálice, lepší krytí mi nic neposkytne. A taky je voděodolný, což znamená, že se se mnou bude koupat, protože jinak bych se mohla na svých kruzích pod očima nechat unášet na vlnách.

e.l.f. eyelid primer - podkladová báze na oči. Až ji dovypotřebuju, vrhnu se na Primer Potion od Urban Decay.

e.l.f. matující papírky - proti smažení řízků na vašem vlastním obličeji

Sleek tvářenka - protože je krásná a až budu opálená kočka, tak mi bude o to víc slušet



tužky na oči - shora smaragdová od Avonu (mám ji čistě kvůli té barvě), hnědá od Avonu (nechce se mi ji vyhazovat, tak ji používám na obočí) a tmavě modrá od MUFE (díky Rendy, od které jsem ji odkoupila). Jinak vůbec tužky na oči nenosím.

Benetint - kdybych chtěla jako u vody mít tvářenku

Highbeam - skvělý rozjasňovač, ale teď vážně uvažuju nad Girl Meets Pearl.

Posietint - používám jako tvářenku, dost vydrží. Vše je v minibaleních.

Maybelline lesk na rty - z nedávného článku, je skvělý.

Revlon Lip Butter - toto je moje první výhra v giveaway, a sice jsem ji získala od trbPrávě prochází zátěžovým testem na španělském pobřeží.


Štětce
Ó, štětce já mám ráda. Bohužel mi zatím ještě nedošly ty od Real Techniques, takže jsem trochu vařila z vody.

Štětec na pudr e.l.f., štětec na tvářenku e.l.f., štětec na oči EcoTools, konturovací štětec e.l.f., malý přesný štětec e.l.f., štětec na linky Essence, štětec na make-up Smashbox (cestovní velikost), štětce na oči EcoTools a štětec na linky M.A.C. 

Co vy a dovolená? Byli jste někde nebo se teprve chystáte? A co všechno si s sebou berete?

Krásný den,
INF


3 komentáře:

  1. Už som bola, a som celkom prekvapena kolko si toho berieš zo sebou, sice ja som nemala tiež mao z toho a ani jeden som sa tam nenaličila :D bolo mi to tak nejak jedno, z toho tepla a ani som nemyslela na ličenie :D Inak pekny blog, sledujem ta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za chválení blogu, vážím si každého čtenáře :). Jo, já jsem se nakonec taky skoro nelíčila, jen korektor, řasenka...takže jsem spoustu věcí táhla zbytečně :D.

      Vymazat
  2. Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However
    I am experiencing troubles with your RSS. I don't understand the reason why I am unable to subscribe to it. Is there anybody else having identical RSS issues? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanks!!

    Feel free to surf to my webpage :: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!