sobota 18. srpna 2012

Balíme na cesty - péče

Mí milí čtenáři, 
jedu na dovolenou! Konečně, po asi pěti letech uvidím moře. Rozhodli jsme se s přítelem vyrazit do Španělska a dnes odlétáme. Nemůžu se dočkat. Budu pryč až do příští neděle, ale o články nepřijdete - několik jsem jich přednastavila, takže to bude jako bych tu byla :). V souvislosti s dovolenou jsem se rozhodla udělat "balící" příspěvek, protože mě samotnou takovéhle články vždycky hodně bavily. V první části se zaměřím na péči a v druhé na dekorativní kosmetiku.

Tvář

Na koberci z IKEA, který mě stál asi dvě stovky, vidíte vše, co si beru z oblasti péče na obličej. Začnu zleva.

Elmex pasta na zuby - moje stálice, mám ji ze všech nejraději a věřím, že nejvíc chrání proti vzniku zubního kazu. Mám totiž příšerný strach ze zubaře. Od Elmexu mám i kartáček, který ovšem není na fotce.

Olay UV fluid - o tomhle fluidu jste už možná slyšely. Já ho používám místo denního krému, protože má ochranný faktor 15 a navíc je nekomedogenní a můj obličej se po něm příliš neleskne. Je to moc příjemný produkt za cenu kolem 130 Kč, a balení je velké - 100ml. Mám ho i místo opalovacího krému na obličej.

Bioderma Sébium Pore Refiner - používám pod zmíněný fluid, aby se mi neleskl obličej. A opravdu funguje.

Bioderma Sensibio micelární voda - asi ji všechny znáte, je to nejlepší odlčiovač, který jsem zatím poznala.

Ebelin vatičky - je třeba něco dodávat? Tohle je cestovní balení se 30 kusy a stojí jen 12 Kč, na cesty ideální.

Himalaya balzám na rty - skvělý balzám na rty, hodně jsem si ho oblíbila, stejně jako tuhle značku. Stál mě kolem 70 Kč, nevím přesně.

voda na čočky - opět minibalení, kam si odlévám z velké flašky. Nosím čočky už asi od 16 a za brýle bych je neměnila. Čočky na obrázku nejsou, mám je na očích :).

Cetaphil čistící emulze -  tohle je skvělý tip z lékárny. Nejdřív si obličej odlíčím Biodermou a pak dočistím Cetaphilem. Aplikuju ho na suchý obličej a pak smyju vodou. Je báječně jemný a já jsem si ho teď hodně oblíbila. Stojí kolem 200 Kč a ještě se o něm určitě dočtete.


Tělo, vlasy etc.
Alverde Kleine Elfe sprcháč a šampón v jednom - šampón z dětské edice, který můžete používat i jako mycí emulzi. Je to moje novinka, chtěla jsem něco jemného, protože kůže i vlasy budou sluncem asi dost zatížené. Složení je stroprocentně přírodní, což je mi sympatické, a hlavně - co je dobré pro děti, je dobré i pro mě.

Lactacyd - gel na intimní hygienu aneb nezanedbávat! Holt holčičí "životní prostředí" je trochu náchylné na všechno, takže je dobré používat gely s vyšším pH, aby nedocházelo k malérům.

Dove antiperspirant - prý nedělá bílé fleky, ale jsou to kecy. Hlavně ale příjemně voní jako nic, což upřednostňuju.

Nivea ubrousky na prdelku - na všechno.

Sun Ozon opalovací krém - objevila jsem ho náhodně, nestál moc a je údajně proti sluneční alergii. Takže jsem měla jasno.

Eucerin opalovací krém - drahá vychytávka (cca 500 Kč), která mi zaručeně zabírá proti mojí alergii na sluníčko. Naštěstí nejsem alergická nějak moc, ale dva tři dny intenzivního slunečního záření už pocítím, takže se raději chráním. Mimochodem, oba krémy mají faktor 25, což je o moc víc, než normálně používám a upřímně - kdyby se vyráběly protialergické krémy s patnáctkou, koupím si ty. Nějak jsem dodneška nepochopila půvab faktoru 50+.

Balea ochranný sprej na vlasy - možná trochu zbytečnost, ale pro ten pocit.

got2b objemový pudr - ten si beru jen tak ze srandy, kdybych měla náladu dát si na vlasech fakt záležet. Funguje uspokojivě a objem udělá.

Ebelin odlakovač -  moře obvykle nemá moc dobré účinky na nehty a lak se rychle oprýskává, takže odlakovač a laky jsou nutností.

CHI Silk Infusion -  vychytávka, kterou s sebou tahám namísto kondicionéru. Je bezoplachová a vlasy krásně zjemní a naleští.

Ziaja krém s kozou - moje nejoblíbenější tělové máslo

kalciová mast - na všechno, na drobné oděrky, zranění a taky na pigmentové skvrny, které se mi dělají na nose a nad horním rtem (a je to fuj, vypadám jako chlápek s knírem). Stojí 60 Kč a docela zabírá.

NUXE suchý olej - kdyby něco. Kdybych se spálila, chtěla vzpružit vlasy nebo se mi začala odlupovat kůže.


Tohle je moje pečující výbava a myslím si, že toho není moc. Myslíte, že je toho moc? Néééé...určitě ne. V průběhu příštího týdne jsem pro vás nastavila balící článek o dekorativce a štětcích, tak se můžete těšit.

Mějte se tu krásně,
INF



1 komentář:

  1. I visited several sites but the audio quality for audio songs existing at this website is truly
    superb.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!