pátek 31. srpna 2012

Elizabeth Arden Eight Hour Skin Protectant

Ahoj všichni!

Dneska je vážně báječné počasí na focení. Je tak zataženo, že skoro ani nepoznám, že je den. K tomu mám takovou rýmu, že jsem za dva dny zvládla skolit dvě stokusové krabice kapesníků a vím, že cesta do drogerie pro další je nevyhnutelná. Pokud byste mě tam chtěl někdo donést, mail na mě máte.
Ráda bych vám dnes představila jeden z nejznámějších produktů na světě, který zná snad každá blogerka. Začalo to krémem, ale dnes už existuje celá řada produktů Eight Hour. Tento vysoce regenerační krém má být lékem na podráždění a suchou pokožku. Dá se koupit v mnoha provedeních, já mám 30ml tubu v dárkovém balení s balzámem na rty (ten je ale naprd, ale o tom později) a je to víc než dostatečné množství.
Konzistencí je to hustá lepkavá mast s výraznou vůní, kterou neumím moc charakterizovat, ale trochu mi připomíná něco z lékárny. Barva je oranžová. Použití tohohle krému je velmi široké, mně se nejvíc osvědčil na různá drobná poranění, šupinky, popáleniny; teď mi třeba báječně léčí odřený nos od rýmy. Používám ho také na hojení roznípaných pupínků, na nehtová lůžka nebo jakákoliv další suchá místa. Na celý obličej to rozhodně není, ale jednou za čas si ho dávám na noc na celý obličej jako regenerační kůru. Je vážně báječný a můžu vám ho doporučit, protože je opravdu univerzální a zahojí všechno. I jako balzám na rty obstál víc než slušně. Hodnotím 9/10. 
Když už mluvíme o balzámu na rty, i ten mám. Je v klasickém rtěnkovém balení v bílé barvě, moc se mi líbí. Má stejnou barvu a vůni jako krém, jen je tuhý. Čekala jsem zázračné účinky, ale  byla jsem zklamaná, tohle opět není On, ten pravý balzám na rty. Docela vysušuje, na rtech se dlouho neudrží. Na rty používám mnohem raději Skin Protectant. Proto balzám hodnotím na 2/10, za krásné balení.
Pokud vás Skin Protectant od Elizabeth Arden zaujal, je k dostání všude na netu, ale ceny se dost různí. Můj tajný tip je e-shop http://www.lekarna.cz/, kde mají produkty z této řady za skvělé ceny.

Máte něco od značky Elizabeth Arden? Znáte osmihodinovou řadu? 

Budu se moc těšit na vaše komentáře.

INF




8 komentářů:

  1. Tak ať se ti brzy udělá líp:-) S Elizabeth Arden zkušenosti zatím nemám, ale už jsem o ní uvažovala:-)

    OdpovědětVymazat
  2. od E.A. mám pouze hydratatční masku a že bych z ní byla nějak odvázaná, to ani ne. tento krém jsem si zkoušela párkrát v dutyfree a pokaždé jsem si říkala, jak si tohle někdo může natřít na celý obličej :) mě to přijde jako vazelína :) ale účinky hodnotit nemůžu, protože jsem na měla jen na ruce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ta konzistence je přesně taková - vazelína. Ale regenerační účinky jsou fakt super.

      Vymazat
  3. Já to vůbec neznám, takže děkuju na tip, zní to velice dobře a užitečně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, já to s sebou tahám všude, je to fakt univerzální věc.

      Vymazat
  4. Na celou osmihodinovou řadu nedám dopustit.

    OdpovědětVymazat
  5. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I
    could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Also visit my homepage; website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!