pátek 3. srpna 2012

Malá mořská víla - linky

Krásný večer všem!

Pokračujeme v rubrice, aneb dnes se budeme bavit o očních linkách, které odolají vodním hrátkám. Linky jsou pro mě jedna ze tří nejdůležitějších základních věcí - kromě nich je to ještě řasenka a korektor. V současné době mám tyto tři: Essence, Bobbi Brown a Miss Sporty.

Miss Sporty Studio Lash Liquid Eyeliner
Hádanka na začátek - proč jsem si proboha koupila linky Miss Sporty? Odpověď je jednoduchá -  v našich drogerijních končinách je najít jiné, než černé linky, opravdu těžký úkol. Nechápu, kdo používá všechny ty černé linky, protože žen, pro které by byly typově vhodné, na ulici vídávám jen pár. Naopak víc potkávám mladých slečen s očima á la "právě jsem vyfárala z Paskova". Tyto hnědé linky mě stály něco kolem 60 Kč. 
Aplikátor moc nemusím, jde o velmi tenký štěteček, se kterým nejsem schopná se trefit na horní víčko, aniž bych si opatlala řasy, preferuji tuhý tyčinkový aplikátor. Barva je příjemná tmavě hnědá, obyčejná, nic zvláštního. Ovšem co se týče výdrže, tak na vodní řádění bych je nedoporučovala. Jsou to prostě obyčejné tekuté linky, které vás opustí v jakýchkoli méně příznivých podmínkách. Kdyby nebyly jediné hnědé široko daleko, nekoupila bych si je.


Hodnocení: 4/10

Essence Gel Eyeliner
Tyto linky jsou proslulé jako velmi levná záležitost, která nabízí slušnou kvalitu. I já jsem zatoužila, že. Linky by měly být gelové, mně ale přijde konzistence o něco řidší, než bych čekala, proto je řadím spíš do kategorie linek krémových. Balení je hodně velké, skleněné s plastovým víčkem. Žádný luxus, ale to asi nikdo nečeká.

S měkkou konzistencí se dá celkem srovnat a ačkoliv bych čekala, že toho linky moc nezvládnou, tak jsou skutečný držák. Pokud nemáte dobrý odličovač, mohlo by vám jejich odstraňování dělat trochu problém. Právě proto jsou jako dělané k voděí a pokud chcete ušetřit. 
Barva je hnědočerná, spíše studená, černější než Miss Sporty. Toto je podle mě jeden z nejlepších výrobků od Essence. Stojí 70-80 Kč, takže se neprohnete.

Hodnocení: 8/10

Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner

A to jsem se takhle jednou chtěla rozmazlit. Úplnou náhodou jsem narazila u Sofastars na Blogsale a zakoupila tyto linky, které jsem už dlouho toužila vyzkoušet. Dokonce v odstínu Black Plum Ink, který se mi náramně hodil do krámu - chtěla jsem vyzkoušet nějakou hnědošvestkovou barvu. Běžná cena těchto linek je velmi vysoká, v USA je to 22 dolarů, což znamená, že u nás to bude určitě tak 6 stovek. 

Balení je krásné. Je o něco menší než Essence, ale je také skleněné s plastovým víčkem. Konzistence oproti Essence je opravdu jiná - o hodně tužší, zkrátka konečně gelová. Záleží, jakým štětcem nanášíte, já jsem nejdříve používala zkosený Essence, ale teď mám MAC 209 a jsem s tímto způsobem aplikace velmi spokojená.
I odstín je jiný - je mnohem méně černý a naopak více do červených odstínů. Ještě jsem se úplně nerozhodla, jestli mi sluší, jako takový je ale moc pěkný. Výdrž těchto linek je vysoká, prošly bazénovou zkouškou, ale dají se odlíčit o poznání snadněji než Essence. To je dělá příjemnějšími pro použití, ovšem při celodenním potápění by možná méně odcházely Essence. To mi ale nevadí, protože na to moje cachtání jsou ze všech linek nejlepší právě tyto.

Hodnocení: 8,5/10

Srovnání odstínů všech dnešních kandidátů na vodního šampiona. Odshora vidíte Miss Sporty, Essence a Bobbi Brown - je patrné, že linky od Bobbi mají oproti dvěma zbývajícími trochu jiný odstín.

Celkově jsem teď víc zabrousila do vod gelových linek, zjistila jsem, že nejvíce splňují moje požadavky v kombinaci výdrž/přirozenost/pohodlnost aplikace. Tužky jsem používala možná naposledy na střední škole, vždycky mi udělají tlustou čáru a neumím s nimi pracovat. Tekuté linky se sice nanášejí snadno, ale zase (většina) prd vydrží a působí tvrdě. Až se budu nudit s Bobbi, dám šanci ještě M.A.C Fluidline a Inglotu.


A jak to máte s linkami vy? Tužka? Tekutá? Gel? Něco jiného? A jaké značky preferujete, co se vám naopak neosvědčilo?

Příjemný zbytek večera a slunce v duši.

Ehm.

INF

9 komentářů:

  1. Ahojky, mám samozřejmě essence, ale preferuju linky ve fixu, nicméně v létě jsou gelovky nej. Momentálně používám maybelline a jsou fajn, ne tak měké, spíše konzistencí podobné BB.. Nikdy mě nenapadlo vyzkoušet jiné než černé,hmm..jo a inglot černé nejdou rozmazat, jakoby odpadávají kusy - za mě ne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s fixou vůbec neumím pracovat, měla jsem asi dvě a přišlo mi, že z žádné nic "neteklo"...tak jsem přesedlala zpátky na tekuté nebo gelovky.

      Vymazat
  2. Jak kdy:-) Někdy linku dělám jen stínem, ale jinak preferuji spíš krémové linky (Benefit, Chanel). Gelovky od Essence mám a je pravda, že drží opravdu velmi dobře:-) Jediné, co mi vadí, je to odličování, proto je tolik nepoužívám. Super recenze!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Mně by linka stínem asi brzo zmizela, pro mě je nejdůležitější, aby líčení vydrželo celý den a já se jím už nemusela zabývat :).

      Vymazat
  3. Já mám nejraději linky-fixy. Jsou praktické a snadno se s nimi manipuluje :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím, že s nima umíš manipulovat, protože já jsem na to úplně neschopná :).

      Vymazat
  4. Joj! Tak tos byla ty, kdo mi je vyfouknul u sofastar..... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, byla :). Hele, ale rozhodla jsem se, že je teď prodám, protože chci vyzkoušet ještě Inglot, tak kdybys měla zájem, napiš mail ;).

      Vymazat
  5. I'm curious to find out what blog platform you're using?

    I'm having some small security problems with my latest site and I'd like to find something more risk-free.
    Do you have any suggestions?

    My site website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!