pátek 24. srpna 2012

NUXE Huile Prodigieuse multifunkční olej

Tohle je první věc z balíčku od NUXE, o které se chystám mluvit, a zároveň taky nejznámější. Tento suchý olej má být skvělý na všechno - obličej, tělo i vlasy. V cestovním balení jsem měla 10ml tohoto zázraku ve zmenšenině originální skleněné lahvičky. Olej je poměrně řídký, světle žlutý a kouzelně voní. Už jsem tady zmiňovala, že vůně NUXE mě úplně fascinuje, je plná a velmi květinová, zkrátka olej už předem voní jako něco s magickou mocí. Každý si k němu ale asi musí najít svoji cestu.
Suchý olej by neměl mastit pokožku a vytvářet na ní lesklou vrstvu. To nemůžu potvrdit - na mně se leskne dost, ale je fakt, že blyštivý obličej je u mě výchozí uspořádání. Proto olej nepoužívám denně, ale jednou za čas jako výživnou kůru, kdy ho nanesu přes noc a ráno smyju. Pokožku krásně zvláční a hydratuje.
Osvědčil se mi i na sluncem namáhaný obličej, kdy přes noc zvládne napravit ty nejhorší škody. Olej používám také na vlasy - namočím je, nanesu olej, nechám pár minut působit a pak smyju šampónem a vodou, vlasy jsou pak pružnější a opečovávanější. Zkoušela jsem ho dávat i po umytí jako bezoplachovou kůru, ale vlasy se mi hodně zmastily, ačkoliv jsem ho samozřejmě nanášela cca 20 cm od kořínků. Co se týče péče o tělo, tak ho občas použiju i na suchá místa, jako jsou lokty, kolena nebo kotníky; a také při spálení od slunce. Na celotělové používání mám ale příliš malou lahvičku, ačkoliv oleje stačí na jedno použití opravdu maličko.
Ve výsledku nejsem  stoprocentně uchvácená účinky jako takovými, ale když se přidá nádherná vůně, multifunkčnost produktu a stylové balení, je to něco o čem uvažuju v plné velikosti. Pokud vás olej zaujal, dá se koupit na internetu v 50ml i ve 100ml balení.

Hodnocení: 7/10

Slyšely jste už o tomto oleji? Používáte suché oleje? Nebo olej jenom na salát a smažení řízků?

Těším se na vaše ohlasy.

INF

6 komentářů:

  1. mala som ho, mne sa naopak najlepsie osvedcil na vlasy, ale treba ho davat len od polovice dlzok po konceky. Vona ma na zaciatku uchvatila, ale je ta intenzivna, ze ku koncu mi zacinala vadit. Na telo bol pre mna malo vyzivny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dávalas ho před šampónem nebo po něm? Já zkoušela oboje, ale po šampónu mi vlasy jenom zmastil. Před je to v pohodě.

      Vymazat
  2. Ahoj,

    pročítám si Tvůj blog a jsem nadšená!!! Narazila jsem na moji nejoblíbenější značku a produkt NUXE HUILE PRODIGIEUSE a tak jsem ráda, že mohu přispět. Dovážím si ho buď z Paříže nebo ho kupuji už i na eshop v ČR (nevím, zda mohu napsat kde...www.teloveoleje.cz...), protože spotřebu mám 1x za 3 měsíce. Používám ho hlavně na tělo, každý večer po sprchování. Na vlasy si dělám zábal jednou za čas, po umytí nanesu, nechám 5-10min působit a spláchnu. Občas ho nastříkám do vlhkých vlasů bez splachování, když jdu na party, jsou pak krásně lesklé.
    Na obličej ho používám pod make up, vůbec se nelesknu, ale naopak vypadá přirozeně.
    Další oblíbené produkty je medový balzám Reve de miel.
    Tak snad jsem některé z vás pomohla. Jen tak dál.

    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, moc děkuju! Opravdu mám radost :). Díky za tip na český e-shop s NUXE. Já jsem od téhle značky zkoušela všechno z takového toho cestovního balíčku, takže brzy bude recenze i na to. Jo, a ten balzám chci!

      Vymazat
  3. Ha, to je ten olej, o kterém jsem ti psala v jiném komentáři :) Tak opět užitečný článek. Myslím, že bych na tom byla podobně: lesklý obličej, zmaštěné vlasy. Na tělo bude asi fajn, ale to mi přijde skoro škoda za ty prachy, nadto nemám kůži nijak vysušenou, tak bych ho asi nedocenila. Tudíž si ho můžu z must-try seznamu vyškrtnout:) I když, zas ta vůůůůně... :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád je tu možnost zakoupit si ten testovací balíček, nestojí moc a můžeš si ověřit, jestli by ti ty jejich výrobky vyhovovaly ;).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!