pondělí 13. srpna 2012

Zázrak na černé tečky - Himalaya Herbals Purifying Neem Mask

Ahoj všichni!

Černé tečky jsou moje téma, mám je už od puberty a nikdy jsem nepřišla na spolehlivý způsob, jak se jich zbavit. Zkoušela jsem všechny možné čističe, peelingy, masky - a po jejich aplikaci byl stav obličeje skoro stejný jako před. Až jsem si na blogu Biancy přečetla o téhle masce.
Jedná se o produkt indické značky Himalaya. Indické - jo, tak to zní dobře. Himalaya...Himaláje...krásné vysoké hory, čistá příroda...to rozhodně na svém obličeji chci. Tato maska obsahuje výtažky z nimby - stálezeleného stromu považovaného za univerzální všelék a velmi zmiňovaného v oblasti ajurvédy. Kromě toho obsahuje ještě jíl a kurkumu. Má pomáhat proti nadměrnému kožnímu mazu a akné. Na internetu seženete různé velikosti, já mám 100g a je to víc než dost.
Maska má konzistenci řídkého bahýnka s rozemletými bylinkami a vůní mi trochu připomíná hennu z LUSH. Nebo bahno s bylinkama. Tomu odpovídá i barva, která je hnědozelená. Na obličeji ji obvykle nechávám 10-15 minut, během kterých zaschne a změní barvu na světle zelenou, pak ji smývám vodou. Smývání poskytne pleti i středně drsný peeling. Ovšem po použití nemám ani jednu černou tečku! No dobře, to kecám, mám asi tři, ale pořád je to o dost míň než počátečních milión deset!
Tahle maska je pro mě opravdovým překvapení, dokázala to, co se nepovedlo řadě mnohem dražších předchůdců. I cena je příznivá, například tady ji koupíte za stovku nebo tady za 144 Kč. Opravdu vám ji na 100% doporučuju a sama chci vyzkoušet i další masky této značky. A další výrobky. Chci všechni!

Znáte Himalayu? Máte černé tečky? A kolik? A co s nimi děláte?

Budu se moc těšit na vaše tipy a komentáře.

INF




22 komentářů:

  1. To je v pytli! Uz jsem byla rozhodnuta ze na cerne tecky poridim Mask of Magnamity id Kzsh :D! Nemas nahodou srovnani ;)? Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám,Mask of Magnaminty od LUSH jsem měla a nebyla zdaleka tak dobrá jako tahle :)! Resp. měla jsem pocit, že mi s černýma tečkama nic neudělala.

      Vymazat
  2. Ta vypadá vážně slibně, vypadá to na levnejší verzi masky MoM od Lush :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som akurát včera rozmýšľala, že si objednám od Himalaye ich regeneračný olej na vlasy, na ktorý sú samé dobré ohlasy ale asi k nemu objednám aj túto masku. Skvelý tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, určitě objednej oboje, na jejich olej se taky chystám ;).

      Vymazat
  4. Díky za tip, černé tečky jsou můj věčný několikaletý boj :(

    OdpovědětVymazat
  5. Na tuto masku jsem dneska narazila v Intersparu. Měli tam i jiné věci od této značky, tak snad to někomu pomůže, aby nemusel objednávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip! Myslíš, že je to tak ve všech Intersparech?

      Vymazat
    2. Ahoj jestli si z prahy tak na pankraci v Intersparu je maji (nejen tu masku)..Neni kdyztak vystavena v regalech, ale kdyz pujdes o ulicku dal za kosmetiku, tak tam je samostatne vystaveny;) A maji akci, dneska jsem tu masku kupovala za 80kc (75ml)
      Ahoj Jana :)

      Vymazat
    3. Dneska jsem si ten zázrak koupila v Intersparu v Ostravě na Opavské, taky 75 ml za 80 Kč. Produkty měli v samostatném stojanu za uličkou s kosmetikou, ale některé byly i mezi ostatním zbožím normálně v regálu :)

      Vymazat
  6. Tahle maska vypadá dobře, jestli na ní někdy narazím, tak si jí pořídím a nebo možná i víc věcí, jestli je tak dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo Himalaya je super! Poznala jsem tuhle kosmetiku před 2 roky v Indii a od tý doby nepoužívám prakticky nic jinýho :) jinak na himalayaherbals.cz jsou větší 150ml balení (a proto můžou vypadat dražší), než na ostatních webech, kde mívají 75ml nebo 100ml balení a nebo to často vůbec neuvádějí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já na to koukala, že mají 150ml...no tuhle masku rozhodně budu kupovat oapkovaně ;).

      Vymazat
  8. Díky za tip, co nejdřív si ji objednám. Zkoušela jsem už různé masky na černé tečky, ale zatím mi žádná nepomohla, možná to je tím, že jsem je nepoužívala pravidelně...nevím, čím jiným to mohlo být. Každopádně na tuto se moc těším a doufám, že na mě bude fungovat aspoň z poloviny dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky problém s pravidelným používáním :). Doufám, že ti maska sedne.

      Vymazat
  9. Ahoj, chci se zeptat, kde všude bych tu masku mohla sehnat, jelikož nejsem z Prahy, tak nevím, kam přesně vyrazit a na netu není dostupná, tak bych potřebovala poradit? Díky moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, mají ji v Intersparu ;).

      Vymazat
    2. Já jsem si ji tento týden koupila v Rossmannu. :)

      Vymazat
  10. Teda! Okamžitě jsem jí objednala. Na e-shopu, který uvádíš, není dostupná. Sehnala jsem jí zde: http://eshop.rudorfer.cz

    OdpovědětVymazat
  11. You should take part in a contest for one of the best websites
    online. I will recommend this website!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!