pondělí 20. srpna 2012

Ziaja Kozí mléko tělové máslo

Ziaju mám docela ráda, je to podle mě dobrá značka, kde za dobrou kvalitu zaplatíte velmi nízkou cenu. A že je polská - no a co, my Češi nemáme moc co říkat, protože leckteré potraviny nebo i třeba kosmetika jsou o třídu výš než naše. Ale popojedem.
Tělové máslo z kozy je jeden z mých nejoblíbenějších výrobků od Ziajy a koupila jsem si ho už po několikáté (ano, koupila, za své peníze - se značkou Ziaja nemám smluvenou spolupráci). Jeho obsah je 200 ml, což je tak akorát, nemám ráda obří piksly, protože se špatně převážejí. Složení jsem vám vyfotila zde, pokud si chcete počíst.
Líbí se mi jednoduchý obal, bílý kelímek se stříbrnými nápisy - obaly jsou jedna z hlavních věcí, co se mi na Ziaje líbí. Nejdůležitější je pro mě ale vůně - oproti očekávání z ní není vůbec cítit koza, ale je to nádherná vůně čistoty, jako koncentrovaný Dove. Já mám tyhle vůně u tělových produktů zdaleka nejraději, protože se netlučou s parfémem a mně jsou velmi příjemné. 
Konzistence je hodně hutná, ne přímo máslová, ale jako tuhý krém. Máslo se skvěle roztírá a rychle se vsakuje, takže nehrozí zničení oblečení. A hydratace dlouho vydrží, kůže je krásně jemná celý den nebo dokud se znova neosprchujete. Tohle máslo je mým č.1 v tělové péči a stálicí v mojí koupelně. Všem ho doporučuji, vyzkoušet můžete i jiné "příchutě" - všelijaké oleje (arganový, z pecek hroznového vína, avokádový), pomeranč, olivu, kakao... 
Toto máslo můžete zakoupit v některých indie drogeriích, jako je PeMi nebo Jasmín, v oficiálním e-shopu zde nebo ve vzorkové prodejně v Praze v Růžové 10. Já nakupuji Ziaju v posledním zmíněném, nejenže tam mají bezkonkurenční výběr, ale taky moc milé prodavačky, které rády poradí a k nákupu vám přidají i hromadu vzorečků na vyzkoušení. Jinak toto máslo stojí oficiálně 99 Kč.
Hodnocení: 10/10

Používáte tělová másla? Zkoušely jste už Ziaju? Jaké upřednostňujete vůně?

Budu se těšit na vaše poznatky ;).

INF

4 komentáře:

  1. Já mám od Ziaja olivové tělové máslo a je naprosto skvělé! Myslím, že už ho nikdy nevyměním! Pak mám ještě máslo od Balea se třpytkami s vůní manga a je to dokonalost sama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, másla od Ziajy jsou fakt skvělá! Já už se od kozy ani nehnu.

      Vymazat
  2. Ziaju jsem nezkoušela, teď jen čekám na výplatu a pak už konečně bude moje. :) Mám ráda ovocné vůně, takže nejspíš vyzkouším něco ze řady "olej z hroznových pecek", ale z této řady chci určitě také něco vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, řekla bych, že ta řada s oleji bude hodně dobrá.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!