čtvrtek 13. září 2012

Bioderma Sébium Pore Refiner

Ahoj všichni!

Léto už je asi definitivně v tahu. Já jsem teď skoro pořád v Praze a snažím se trochu pracovat (no money, no funny), ale na víkend vyrážím na chatu s lidmi ze třídy z gymplu. Bude tam asi pěkná kosa, takže si asi přibalím do kufru ovci, abych měla dostatek teplé vlny.

Dnes vám představím jeden výrobek, který se stal novou stálicí mojí kosmetické sbírky. Jedná se o sérum od oblíbené značky Bioderma Sébium Pore Refiner. Jeho posláním je především stahovat póry, na což moje peněženka slyší. Množství 30 ml se dá pořídit kolem tří stovek, což může být pro někoho nemálo, ale stojí za to.
Nejdřív ale pár slov o konzistenci a parfemaci. Je to trochu hutnější krém bílé barvy a když ho roztíráte, máte takový ten klouzavý pocit jako u silikonových bází nebo pěnových make-upů. Z toho usuzuju, že bude asi silikonama nacpaný, ale kdoví. Já ta složení nestuduju, respektive nevím, jaké nóbl slovo pro silikony se na obalech používá (můžete mi poradit v komentářích :). Vůně je taková příjemně svěží a celkem nevýrazná.
Po zakoupení tohoto séra jsem se těšila, že už svoje póry nikdy nespatřím, nebo aspoň ne z pětimetrové vzdálenosti od zrcadla, ale to tak úplně do puntíku nevyšlo. Teď v létě jsem ho používala víceméně pokaždé, když jsem vyrazila ven bez make-upu, mimo to ho aplikuji po hloubkově čistících maskách, aby do pórů nezalezlo nějaké fuj. Ano, póry skutečně o něco zmenší a pokožku vyhladí, ale není to jako mávnutí kouzelnou hůlkou "Póry pryč!". Co mě ale uchvátilo je dokonalé zmatnění pleti, které neskutečně dlouho vydrží. Fakt. Funguje okamžitě, nanesete a máte hladký obličej. Takto to vydrží nejméně půl dne a když je potřeba, můžete přimáznout. Toto z něj udělalo můj kosmetický poklad, protože s lesklým obličejem mám skutečně docela problém a díky tomuhle si nemusím v létě líčit tvář. Nebo jako nemusím - je to hezčí, když si make-up dám, ale aspoň neházím prasátka, když vyrazím bez.
Ve výsledku co se týče pórů, tak je to jakž takž dobré a co se týče zmatnění, je to skvělé. Proto hodnotím na 9/10. Je to výborný výrobek a až mi dojde, pořídím si ho znovu. 

Trápí vás mastná pleť? Máte nějaké osvědčené tipy, jak na ni? Používáte výrobky řady Sébium od Biodermy?

Komentujte a já se budu těšit.

INF


11 komentářů:

  1. Já ho mám taky. Je fajn. Mám i čistící pěnu a měla jsem i micelárku. Čistící pěna mi vysušuje pleť, takže krém používám denně a póry světe div se, jsou stále na svém místě, ale o trošičku menší. Micelárka byla taky fajn, hezky čistila a ještě líp voněla :) Jinak bych taky potřebovala nějaký super tip na problematickou a mastnou pleť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor na další věci z téhle řady, já ještě žádné nezkoušela. Jinak na mastnou a problematickou pleť chystám speciální článek ;).

      Vymazat
  2. Jediné, co mně kdy na akné pomohlo, je tohle: http://cutishelp.com/cutishelp-akne-konopny-krem-nocni-30-ml~velky.jpg Dostala jsem celou sadu, ale ten noční krém jediný měl u mě nějaký efekt, denní mě štípal a gel... už nevím, co jsem měla proti gelu :-D Ale těžko říct, každému zabírá něco jiného, moje pleť třeba nenávidí alkohol a tea tree (čajovník nebo jak se tomu česky říká), takže nejvíc mainstream výrobky nejsou pro mě, i když určitě mnoha lidem pomáhají. Jinak tenhle refiner vypadá zajímavě, čtu o něm teď docela často všude možně... Zázrak určitě nečekám, ale za vyzkoušení stojí, třeba i pomůže!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konopná kosmetika je obecně prý skvělá, ale sama s ní nemám zkušenost. Jinak se obecně snažím taky alkoholu vyhýbat, ale oceňuju ho v toniku, protože zavírá póry, které se otevřou čištěním.

      Vymazat
  3. Já mám suchou pleť a rozšířené póry moc nemám, ale je fajn, že ti výrobek sedl:-) No money, no funny mě dostalo:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky říkám, jaká pohoda musí být mít suchou pleť...:). Ale je mi jasné, že to tak není.

      Vymazat
  4. Práve ho testujem tak uvidim ako budem spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  5. o biodermě se poslední dobou hodně mluví :) ..já přemýšlím o micerální vodě, ale tak si říkám, jestli to není jenom poprask pro nic, jestli je bioderma vážně tak dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, hlavně proto, že dávají bloggerkám věci zadarmo...jen mně ještě nic neposlali, sakra :D! Micelární voda je dobrý pomocník pro odličování a čištění pleti, její hlavní výhoda je asi to, že důkladně čistí, ale je zároveň jemná.

      Vymazat
  6. Hey just wanted to give you a quick heads up.
    The words in your article seem to be running off the screen in Internet explorer.
    I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
    The style and design look great though! Hope you get the problem solved
    soon. Kudos

    Here is my web site ... website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!