úterý 4. září 2012

Cetaphil jemná čistící emulze

Ahoj všichni!

Rendy mi dnes trochu vzala vítr z plachet - respektive jsem si dnes zvolila podobné téma - můj oblíbený čistící prostředek na obličej. Ideální čistič hledám už dlouho a ačkoliv nemůžu říct, že už jsem ho našla, tenhle je docela blízko. 
Jedná se o Cetaphil čistící emulzi. Dle výrobce se jedná jemnou neprafémovanou emulzi k důkladnému, ale šetrnému očištění a odlíčení pokožky. Pokožka zůstává dlouhodobě hedvábně jemná, sametově hebká, přirozeně pružná a vláčná. Výrobek je dostupný v lékárně v balení 200ml za cenu kolem dvou stovek. Ze stejné řady existuje i známý krém doporučovaný na aknózní pleť. Konzistenci bych pojmenovala jako "opičí sperma" - bělavá mírně gelovitá tekutina. Vůně je víceméně nijaká.

Někdo Cetaphil používá s vatovým tampónkem, ale já jsem "vodový" typ - když si neumyju obličej vodou, připadám si špinavá. Emulzi proto nanesu na suchý obličej (!) - to je důležité, podle recenzí to funguje lépe než na mokrý - chvíli masíruju a pak smyju vodou. Cetaphil dělá při čištění pocit, že vám zanechá na pleti silný povlak, pravdou ale je, že vám sice na obličeji něco zůstane, ale je to jenom takový příjemný pocit, žádná vrstva, kterou byste cítily. Pro mě je to hodně příjemné, obzvlášť na namáhanou pleť. Po této emulzi většinou dočistím micelárkou nebo použiju tonikum, nanesu krém a adios. 

Líbí se mi, že je Cetaphil fakt hrozně jemný, ale čistí asi docela důkladně, protože zvládne i make-up a pleť se mi po jeho používání nezhoršila, možná dokonce mírně zlepšila - póry jsou sice pořád dost viditelné, ale pupínky se neobjevují tak často. Za sebe můžu Cetaphil rozhodně doporučit, zejména těm, které jsou na smíšenou a mastnou pleť zvyklé používat silné dryáky - sama nejsem příznivcem toho nějakého drhnutí pleti, přijde mi, že jí to škodí a ona pak vyvádí psí kusy. Ale kdoví, třeba je tahle moje teorie o začarovaném kruhu nepravdivá.
Hodnotím na 9/10, protože to sice není ten pravý odličovač (já se udílení tohoto titulu dost zdráhám), ale velmi pravděpodobně je to věc, ke které se budu vracet. Navíc stojí pár korun.

Jaké je vaše oblíbené čistidlo na obličej? Drhnete nebo jste citlivky jako já? A vyzkoušely jste už někdy Cetaphil?


Budu se těšit na vaše komentáře,
INF

11 komentářů:

  1. Já teda dost drhnu, jsem zvyklá používat peeling každý den. I když v poslední době je to spíše setrvačnost z dob, kdy jsem měla mastnější pleť, hodně se mi loupala a tak, to v poslední době pomalu mizí a jí zjišťuju, že přípravky, které mám rozpoužívané, mi najednou začínají vadit... Takže vlastně... citlivka ve vývoji :-D Ale ohledně odličování mám svou oblíbenou vodu pro citlivou pleť od Dermacolu a té se držím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ou, peeling každý den, to bych za chvíli neměla asi žádný obličej :)

      Vymazat
    2. No já už to právě taky mírním, ale dřív mi to kupodivu prospívalo :-)

      Vymazat
  2. Vlastně žádné oblíbené nemám, ale momentálně se odličuji mlékem od Dermacolu, občas použiju peeling a poté micelárka od Biodermy. Cetaphil jsem ještě nezkoušela, ale nikdy neříkej nikdy, vypadá podle recenze dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nikdy na mléka nebyla, pár jsem jich měla, ale nezvykla jsem si. Cetaphil by ti mohl vyhovovat, je to takové mléko, co se dá i smýt vodou :).

      Vymazat
  3. Já nedrhnu, protože mám některé části obličeje (tváře, nos, oblasti pod očima) hodně suché, takže bych musela drhnout jen velmi malý kousek pleti mezi očima a na bradě, na což jsem jednak líná a jednak mi to připadá zbytečné. Jednou za čas použiju peeling hydrabio od Biodermy, jinak mám momentálně ve fázi testování čistič od yes to z mrkvové řady, tak uvidím. Zatím funguje docela dobře...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yves Rocher teď plánuju vyzkoušet pořádně, zatím jsem měla jen pár věcí. Slyšela jsem docela dobré recenze na čistič z řady Pure Systems.

      Vymazat
  4. já jsem taky zastánce mokrého mytí, protože si na obličej nakydat jen odličovací mléko, tak asi neusnu a budu mít pocit, že je obličej pořád špinavý :) přirovnání konzistence mě vážně pobavilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, mám to plně stejně, vodu prostě potřebuju :). Experimentovala jsem chvíli s čistícími ubrousky, ale nakonec jsem je zavrhla.

      Vymazat
  5. Většina mycích gelů mi nevyhovovala, protože přehnaně vysušovala. Teď mám od Avonu z řady Anew pro dehydratovanou pleť a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak něco z Avonu jsem měla naposledy před 5 lety :). Ale fajn, že sis tam našla něco, co ti vyhovuje.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!