čtvrtek 27. září 2012

e.l.f. - ano nebo ne? Část 1. - oči a rty

Ahoj všichni!

Co u vás nového? Normálně, mám 3 stehy! Ano, svěřuju se vám s intimním problémem, že mi včera uřízli mateřské znamínko na břiše a teď se všem chlubím, že to mám jizvu z války. Zákrok mi dělali včera, ale já jsem celý den tak nadšeně sloupávala náplast, protože jsem se chtěla kouknout, až už nešla přilepit a já musela hned ráno nakráčet do lékárny pro novou. Jo, pan doktor říkal: "Kdyby se vám náhodou ta náplast odlepila, tak...", ale asi netušil, že to bude hned druhý den. Jsem špatný pacient.



Dnes tu pro vás mám první část souhrnného článku o značce e.l.f. Aby bylo jasno, já většinou nevlastním moc produktů od jedné značky, ale tady se mi nějak podařilo v prvnotním nadšení nakoupit a vyzkoušet docela velkou spoustu věcí. Píšu o e.l.f.u taky proto, že je to značka velmi dostupná, hodně z vás má něco doma nebo váhá, zda má těm lákavým cenám odolat. Zkusím vám v tom trochu pomoct :). Tentokrát se zaměříme na výrobky na oči a rty, v dalším "díle" napíšu něco o produktech na tvář a dalších (jako jsou třeba fixační sprej na make-up, matující papírky a další). Některé výrobky, které jsem vyzkoušela, už nemám, proto oficiální fotky (zdroj: web elfkosmetika.cz). Takže jdeme na to.


OČI

Essentials: Tekuté oční linky



Ještě před dobou gelovou jsem používala výhradně tekuté oční linky. Od elfu jsem měla hnědé (dvakrát) a šedé (které, jak je vidět, ještě mám). Musím říct, že za 39 Kč jsou to hodně dobré linky, hravě se vyrovnají těm z drogérie, které stojí i kolem stovky a víc. Jako aplikátor nemají štěteček, ale takovou tu tvrdou tyčku, se kterou se mně osobně pracuje lépe a je podle mě více vhodná pro začátečnice. Pigmentace je fajn a linky celkem i vydrží, voděodolné ovšem nejsou (ani nemají být), takže když budete brečet, tak stečou. Za mě ale v každém případě ANO.


Essentials: Voděodolné oční linky ve fixe



Všichni si tuhle fixu hodně chválí, ale já jsem se s ní nějak nenaučila zacházet. Přišlo mi, že hrozně dlouho trvá, než se barva dostane ke hrotu, musíte při aplikaci dost tlačit a udělat linku na waterline je s nimi fakt utopie (s klasickými tekutými to jde). Takže po asi dvou týdnech trápení letěly z domu. Já říkám NE, ale vyzkoušet je můžete, třeba nejste tak neschopní při aplikaci jako já.


Essentials: Prodlužující řasenka

Jako všechno z Essentials kolekce, i tahle řasenka stojí jen 39 Kč, takže na ni budu nahlížet optikou ceny. A musím uznat, že odvádí celkem slušný výkon. Já jsem si ji pořídila v hnědé barvě pro přirozenější líčení a jakožto moje "vedlejší" řasenka prostě ujde. Malou vadou je to, že nabírá na kartáček hodně barvy, proto radím utřít. Takže vlastně ANO, ale jako hlavní řasenka SPÍŠE NE, protože to prostě není nic extra.


Essentials: Rozjasňující oční stíny



Tyhle stíny jsem vyzkoušela asi ve čtyřech odstínech a jednu dobu jsem ty na obrázku vlevo používala denně. Balení je fuj fuj, vůbec se mi nelíbí, ale je mi sympatické, že nabízejí opravdu velkou škálu odstínů. Výdrž na očích je nic moc, pár hodin. Stíny lehce práší. Pokud si je chcete pořídit na zkoušení barviček, tak ANO, jinak jsou to prostě obyč stíny, které jsou lepší než Miss Sporty. Což ale těžko říct, jestli je nějaké měřítko :).


Essentials: Báze pod oční stíny



Tato báze je obecně dost vychvalovaná a já jí za tu cenu nemám co vytknout. Výdrž stínů prodlouží a překoná některé dražší drogérkové báze, ale Urban Decay Primer Potion se samozřejmě rovnat nemůže. V nabídce je několik odstínů, měla jsem pleťový i zlatý a oba fungovaly srovnatelně. Konzistence je tekutá a lehce silikonová. Pokud chcete lacinou bázi s dobrým výkonem, tak říkám ANO. Pokud chcete 100% spolehlivou bázi s turbovýkonem, tak volte UDPP!


Studio: Sada na obočí



Tohle je hodně dobrá věc a jedna z mých nejoblíbenějších od elfu. Sada obsahuje dva odstíny - tmavý krém/gel a světlý pudr, přičemž je použijete přesně v tomhle pořadí. V balení je i malé zrcátko a oboustranný šteteček, což je mi sympatické. Obecně řečeno jsou Studio obaly pěkné, černá hranatá klasika, tak to mám ráda. Tato sada na obočí má u mě velké ANO a až mi dojde (což bude zanedlouho), pořídím si ji pravděpodobně znovu. Mimochodem, tuhle (odstín Ash) mám bezmála rok, takže opravdu dlouho vydrží.


RTY

Essentials: Luxusní tekutá rtěnka



Tekutá rtěnka je asi trochu silné slovo, je to spíš hodně hutný lesk. Tenhle produkt jsem měla dvakrát, poprvé jsem byla nadšená, ale po mé druhé objednávce byla změněna receptura a nadšení trochu opadlo. Rtěnka je dost hutná a hodně lepí, což není příjemné, ale tento efekt za pár minut trochu povolí. Rtěnka je totiž na začátku matná, z čehož jsem byla nejdřív zklamaná, ale pak se začne lesknout a přestane tolik lepit. I tak je ale docela "těžká" na rtech. K tomu ještě lehce mentolově voní, což já nesnáším. Výdrž je celkem slušná, dává i nějaké to napití nebo menší jídlo, což mě překvapilo. Za mě je to proto SPÍŠE ANO, ale uvědomte si, že na to koukám opět skrze cenu, která je příznivá - 39 Kč.


Essentials: Výživný balzám na rty



Já a balzámy - to je samostatná kapitola, na balzám na rty mě namotá prostě každý. Tenhle ze základní elfí řady krásně voní (řekla bych, že po pomerančích), ale nic nedělá. Bohužel, neměla jsem pocit nějaké hydratace nebo čehokoliv, navíc když jsem ho omylem ochutnala, tak...no, nebylo to dobrý. Za mě NE.

Essentials: Rtěnka



Fotka není moc reprezntativní, protože se mi podařilo rtěnku zlomit, ž čehož plyne poučení - nevytahujte ji celou z balení. Měla jsem tyhle rtěnky už asi tři a za tu cenu nejsou vůbec špatné. Pigmentace je velmi dobrá, konzistence lehce hutnější, ale stále celkem krémová. Odstíny jsou matné a docela dobře drží. Takže je z toho ANO, pro nenáročné.


Studio: Výživný balzám na rty



Balení je skutečně obří, kolem kalíšku s balzámem je ještě hodně (asi) plastu, takže není zrovna skladný. Zároveň nemám moc ráda kelímková balení, ale elf naštěstí nabízí něco podobného i v tyčince. Tenhle balzám je moc pěkný, sice lehce lepí, ale rtům dodává hezký nádech barvy při zachované hydrataci. Klidně bych si ho koupila znovu, takže ANO, ale ještě ho mám dost (jen jsem ho nemohla najít, tak jsem použila fotku z webu). 


A to je konec dnešního povídání. Příště se mrkneme, co si můžete od e.l.f. napatlat na tvář. Co vy a tahle značka? Má u vás spíš špatnou nebo dobrou pověst? Zkoušeli jste něco ze zmíněných produktů nebo máte nějaký zaručený tip? Sem s tím, budu se těšit!

INF
















13 komentářů:

  1. pěkné shrnutí, také jsem v té velké vlně několik produktů objednala, naštěstí jsem měla celkem štěstí a žádný úplný propadák doma nemám. Z těch věcí, které si uvedla, mám kvarteta očních stínů (http://flexiworld3.blogspot.cz/2012/09/kvarteta-od-elfu.html) a bázi pod oční stíny, která je za tu cenu fajn. Mám docela dobrou zkušenost s laky na nehty. Jsem zvědavá na další díl.

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tyhle obří mega recenze, kde si v krátkosti řeknu co ANO a co raději NIE.
    A na jizvy pomáhá ricinovej olej, tak ať se brzo hojí:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za rady..zrovna se rozmýšlím, co objednat a co ne :D
    your-honeybee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. používám jen tu sadu na obočí a ta je super, vyrovná se klidně Benefitu

    potom jsem měla tu rtěnku/lesk v průhledném obalu,a ta mi přišla na nic, vzala si je máti, které celkem vyhovovala, ale ona to používala přes rtěnku, jen jako lesk to prostě nic nevydrželo

    OdpovědětVymazat
  5. Báze je celkem super, doporučuju, je třeba lepší než báze od Essence... stíny i linky vydří o dost déle, ale hlavní je ji nechat před aplikací uschnout.. jinak po cca 7 hodinách se může při tlustší vrstvě gelových linek stát, že se začnou pomalu drolit...
    Rťěnku mám ve dvou odstínech a jsem spokojená.. skvělá pigmentace, za tu cenu drží, trochu matnější, ale to doladí lesk ;)
    laky na nechty drží dlouho, stačí i jedna vrstva, bohužel jsem se trošku zklamala v některých odstínech, které jsou i dost jiné, důležité je přečíst si recenze..
    mám také několik lesků a jsem spokojená ;)
    stíny jsou na tom trošku hůře, mám takovou pleť, že většina na očích působí daleko světleji..

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, docela se ti to doma nahromadilo, fajn přehled :)
    Asi jsem fakt nemožná, ale já s těma tekutejma linkama prostě neumím :( Rozjasňující oční stíny mám hrozně ráda, a to balení se mi právě líbí, ale to je asi tím, že jsem si vybrala takový hezky jásavý barvičky :D A jsem HROZNĚ ráda, že konečně čtu negativní recenzi na ten balzám v tyčince. Já už si říkala, jestli nejsem vadná, protože jsem všude četla pozitivní recenze a sama jsem ho úplně nesnášela :D
    Ty rtěnky jsou kapitola sama pro sebe - jednu miluju, druhou musím vyhodit. Psala jsem o nich tady, snad nevadí odkaz :)

    http://netestovka.blogspot.cz/2012/09/elf-matouci-rtenky.html

    OdpovědětVymazat
  7. A zrovna ten balzám mám hodně ráda. Pravda má dost chemickou vůni, ale velmi dobře se nanáší, úplně zvláštně taje na rtech(což mě přivádí k myšlence, že ani nechci vědět proč)a docela dlouho ho cítím na rtech, proto si ho dávám na noc. Že by nějaká výjimečně povedená série? Jinak s ELFem je to dost složitý vztah, vůbec třeba nevěřím make-upům. Na něj bych recenzi přečetla ráda ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Super recenze!:-) Já jsem od elfu nikdy nic neměla... Nemají kamenný obchůdek a já nerada něco objednávám přes net, když jsem s tou značkou zatím neměla žádnou zkušenost.. Ale některé výrobky vypadají moc pěkně, tak se časem třeba taky nechám zlákat:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zvu na giveaway ve spolupráci s Giant vintage http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/dalsi-giveaway-ve-spolupraci-s-giant.html#more :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super souhrn. Jediné co mě od elfu láká je ta báze a nějaké štětce.

    OdpovědětVymazat
  11. Super článok, mam velmi rada taketo članky, s elfom som celkom spokojna, jedine čo am celkom zklamalo su kremove linky, ktore mi skoro hned zaschli..inak ta sada na obočie vyzera super..a podklad pod tiene mam a som spokojna :)Takže super

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jejich lesky a rtěnky mají takové divné balení, že jim vůbec nevěřím :-D Jednou jsem objednala fixu na oči, ale teda moc nepíše, tak jsem ji ještě ani jednou nepoužila :-/ Ale rozjasňující stíny mám moc ráda, mám jich asi pět nebo šest a zrovna ty tvé nalevo jsou jedném z mých dvou nejpoužívanějších quadů, původně jsem váhala, ale strašně moc se mi nakonec líbí :-) Mně osobně vydrží dlouho, takže večer je vždy ještě co odličovat :-)

    OdpovědětVymazat
  13. taky jsem si užila svoje elf obdobi, trvalo docela dost kratce... plno veci mam jeste doma, ale celkove me to nejak uplne nezaujalo.. rozhodne ne tak, abych nakupovala opet...

    hezky clanek:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!