úterý 18. září 2012

Já osobně, vol. 1

Ahoj všichni!

Především vám chci moc poděkovat za milé komentáře ke giveaway! Abych se k tomu trochu vyjádřila - víc kosmetiky a víc recenzí určitě bude, myslím, že láska ke kosmetice mě jen tak nepustí a zrovna testuju pár zajímavých produktů, můžete se těšit ;). Udělalo mi celkem radost i to, že byste rádi něco víc z mého osobního života - proč ne, nevadí mi to ;). Jsem docela otevřený člověk, samozřejmě si do určité míry chráním soukromí, ale zároveň si myslím, že se někdy soukromí příliš přeceňuje. Protože je tisíc věcí, které děláme všichni, takže tajit se s tím, že já si taky holím nohy mi přijde vlastně nesmyslné. Není se zač stydět, že. Takže tak :).



Dnes je zrovna dobrá příležitost na osobní článek, protože jsem zase o rok starší! Kdysi jsem nechápala, proč mi maminka říkala, že narozeniny jí vlastně přijdou smutné, protože vždy o rok zestárne, ale myslím, že už to taky pociťuju. Všude kolem sebe vidím reklamy na krémy proti vráskám od 25 let, takže stáří je už fakt za rohem. Dokonce mě dneska stylově bolí záda.

Jo, a normálně mi mamka před dvěma rokama už řekla, jestli nejsem jakože stará na to, abych měla dort. Jakože cože??? STARÁ na dort? Já nebudu nikdy dost stará na dort, dort prostě chci, dort jsou narozeniny a basta fidli! Jsem prostě velké dítě. Miluju skákací hrady, želatinové žížaly, tobogány a hraní si. Fakt. Víte, co dostal ode mě můj 29-letý přítel k narozeninám? Lego. Už jsme ho postavili, je to vesmírná stíhačka ze Star Wars.

Jinak cítím, že opravdu stárnu. Když se málo nebo špatně vyspím, vypořádávám se s tím celý den. Po alkoholu je mi blbě. Jsem líná pořádat narozeninovou párty. Baví mě vařit a péct a chodit do IKEA. Nicméně pořád mám doma marvelovské komiksy, zásobu želé bonbónů a světelný meč, takže to třeba nebude zas tak hrozné.

Někdy mě baví zkoumat, kdo se narodil ve stejný den, jako já. Nevím, co to vypovídá o člověku, protože moje ségra má společné narozeniny třeba s Mao Ce-Tungem. Já slavím s římským císařem Traianem, Gretou Garbo, Lancem Armstrongem nebo norskou pokerovou star Annette Obrestad. Vlastní císařství nemám, na filmy se umím akorát dívat, na kole ujedu stěží dva kilometry, ale aspoň ten poker hraju docela slušně. Takže že by na tom něco bylo?

Jasněže 23 není žádný věk, počkejte, až mi bude 30 a já budu stará a hnusná. Ne, neberte mě příliš vážně, protože jsem viděla nedávno v televizi Jennifer Lopez a té je 43. Takhle jistě budu jednou vypadat.



A co vy, stárnete nebo znáte nějaký magický utrejch, kterým se to dá zastavit? Co byste si přáli, abych dostala k narozeninám (chacha, doufám, že kosmetiku!)? Slavíte narozeniny velkou párty nebo malou rodinnou oslavou? Myslíte si, že už si mám koupit chodítko a flašku botoxu?

Krásný den :).

INF

30 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k narozeninám :) 23 let by nám kdejaká 40tka záviděla, takže dokud člověku není třicet, je to fajn :) btw.přítel si taky pokaždé přeje lego, takže to bude asi běžná pánská "degenerace" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za přání :). Tak to mě rozesmálo s tím Legem :).

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší! Nechť stárneš/rosteš do krásy:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace! Na dort člověk není nikdy starý:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejkrásnější, neboj, mě je 22, 23 mě čeká v dubnu a bojím se! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, není to zas tak hrozný :)! A děkuju za přání.

      Vymazat
  5. Já si pamatuju, jak jsem se koukala na Červeného Trpaslíka (snad znáš, ale když máš světelný meč, tak bys mohla :-D) a tam říkal Rimmer něco v tom smyslu, že to je samé veselení, ale jak člověku táhne na těch 25, tělo to začíná vzdávat... V patnácti jsem se tomu smála, ale teď už vím, že je to smutná pravda :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, na Červeného trpaslíka jsem koukala...jo, moje tělo už taky nesnese to, co dřív :D

      Vymazat
    2. Já to cítím každým rokem, že je to horší a horší :-D Je to špatný, no, biologie je neúprosná...

      Vymazat
  6. Všechno nejlepší, já slavila nedávno 22 a dort jsem prostě chtěla, k narozeninám patří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc ;). Jo, bez dortu to prostě nejsou správné narozeniny :)

      Vymazat
  7. Vsetko naj k narodkam :) hej presne od 23 som zacala aj ja riesit starnutie :) ked som mala tento rok 25, tak ma tiez strasne bolel chrbat a ja som sa starsich sestier s hrozou pytala, ci takto sa citi telo 25 rocneho cloveka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za přání! Tak to se mám v 25 na co těšit :D.

      Vymazat
  8. Vše nejlepší! 23 je krásný věk :-) Mně je teď 21 a přijdu si ještě hodně maldě. Ale s tím legem nejsi jediná, nedávno jsem s přítelem stavěla R2D2 :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Jó, R2D2 to už je úkol, ten je hodně velkej.

      Vymazat
  9. Všechno nejlepší. :) Ono to "stáří" taky záleží na tom, co člověk za ty roky stihne prožít... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt! Doufám, že toho do třicítky prožiju aspoň tolik, co za 50 let :).

      Vymazat
  10. Všecko nejlepčejší k narozeninám! A máš naprostou pravdu - na dort a lego není člověk NIKDY dost starý :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Stará a ošklivá ve 30? Haha! Neboj, stará si nebudeš připadat nikdy, to mi věř:-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Tee :)
    Zdravím, tak jsem se zas asi po roce vrátila k blogování. Zatím zas osobní než kosmeticko-módní, ale taky mě to chytne, jak tak předpokládám (stačí, když si prohlížím jiné blogy :D). Koukám, že i tys toho hodně změnila. Přála bych ti samá Ačka ze zkoušek, protože vím, jaká je to příšerná dřina ;)
    Nu, doufám, že se máš fajn a SW stíhačka mě pobavila.
    PS: narozeniny mám v lednu :D

    Miky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda, to ráda slyším! Dávám do sledovaných :). Děkuju za přání, doufám, že se máš taky dobře :-*

      Vymazat
  13. Kočko, mluvíš mi z duše :) Třiadvacítka mě zanedlouho taky čeká... a taky si připadám stará. Kde jsou ty časy, kdy jsem se na každé další narozky těšila (pochopitelně hlavně kvůli dárečkům) a nedočkavě vyhlížela až mi bude prvních -náct, pak 15, 18, dvacítka taky byla pěkná... a od té doby to je přesně naopak. Cítím s tebou. IKEA taky oblibuju, narozeninové párty už taky nepořádám a péči o pleť řeším tak, že je to prostě prevence (chápej, příprava na těch 30, 40 ...) . Ale běda, jak není dort!
    Na druhou stranu, jeden moudrý pán mi jednou řekl, že se ve svých 58 cítí tak 16. A o tom to je :) Takže co máme v občance, může být každému nakonec putna! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si dokonce koupila první anti-ageing krém...hrůza! Ale souhlasím, že je důležité, jak se člověk cítí, já si stále připadám na 17 a třeba včera v muzeu Lega jsem se chovala tak na osm :).

      Vymazat
  14. Hi there, just became aware of your blog through
    Google, and found that it is truly informative. I am going to watch out for brussels.

    I will be grateful if you continue this in future. Numerous people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Also visit my web site; website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!