středa 19. září 2012

Návštěva Brow Baru a new in

Narozeniny jsou už za mnou, děkuju za přání od vás, udělala mi radost. A když už jsem slavila, vypadala jsem se do Benefit Brow Baru na narozeninovou úpravu obočí zdarma. Byla to má první zkušenost s jejich službami, tak jsem byla zvědavá. Co že to vlastně ten Brow Bar je? Takový milý koutek ve čtyřech pražských Sephorách zaštiťovaný oblíbenou značkou Benefit, kde vám upraví obočí podle vašich představ - můžete se nechat trápit voskem nebo pinzetou, nechat si obočí nabarvit a další.


Pokud máte narozeniny, tak ten den či dva předtím nebo potom, máte možnost vyzkoušet si voskové mučeníčko zcela zdarma. Já jsem navštívila Sephoru na Novém Smíchově, a řekla bych, že je vžd ylepší zavolat a objednat se předem, aby se s vámi počítalo. Dorazila jsem na místo, asistentka ze Sephory mě usadila na benefití židličku a zavolala slečnu "Udělám-vám-božské-obočí" (jméno jsem bohužel zapomněla, ale byla hrozně krásná). Nejdřív mě zaregistrovala, vyplnila jsem jméno a telefon do takové kartičky, která mi zaručí, že budu mít každý 9. "zákrok" zdarma. Pak jsme se na to vrhly. Slečna mi nejdříve aplikovala kolem obočí jemný olej, pak dala vyzkoušet teplotu vosku na zápěstí a když bylo vše OK, nanesla ho na ostro. Na vosk se pak přiložil papírek a trhlo se - hotovka.
Stav PŘED - veškeré nalíčení? Korektor a řasenka. Moje obočí vypadá jako mutant, každé je jiné.
Pro ty, co to mají rádi zblízka.
Nebo ještě víc zblízka.
Slečna pracovala opravdu velmi rychle, téměř to nebolelo, ačkoliv při trhání pod linií obočí mi mimoděk vyhrkly do očí slzy. Ale chtěla jsem jako dělat frajerku, že to nic není. Po asi deseti minutách bylo hotovo, ještě jsme prodiskutovaly to, jak obočí zvýraznit a slečna mi následně zakorektorovala červená místa, protože jsem vypadala trochu, jako kdybych měla nějakou kožní chorobu. Bylo mi řečeno, že si nemám na depilovanou oblast příliš sahat a že je možné, že to začne svědit. Musím říct, že oblast kolem obočí jsem měla citlivou až do večera, ale dnes už je to v pohodě. A výsledek? No super! Jsem moc spokojená a do Brow Baru jistě zamířím i někdy mimo narozeniny. Konečně se moje pravé obočí trochu podobá tomu levému, navíc je celkově mnohem upravenější.


Těsně po příchodu domů.
Oooo, najednou to vypadá že obě obočí by mohly být vzdálenými bratry. Nebo sestrami. 

Oko.
Čekala jsem od Brow Baru po přečtení mnoha pochvalných recenzí opravdu hodně, a přesně to jsem i dostala. Nemůžu proto jinak, než vám návštěvu doporučit. Pokud zrovna neslavíte narozeniny, tak teď je na tuto úpravu sleva, stojí jen 250 Kč a za nabarvení dáte 180 Kč. Na další fotce můžete vidět celý výsledek i s obočím zvýrazněným barvičkami.


A když už, tak se pochlubím i vším novým, co jsem si v poslední době pořídila, ať už jde o věci na testování nebo dárky. První z nicj je krém na oči Palmer's, který má překvapivě skvělé hodnocení na makeupalley a stojí málo.

Dál jsem zabloudila poprvé do kamenného obchodu Yves Rocher, kde mě okamžitě namotali na jejich věrnostní klub. Odnesla jsem si čistící gel na obličej a slavný malinový ocet na vlasy. Ocet už vydatně testuju a zatím z něj mám smíšené pocity.


K narozeninám mi Ježíšek přinesl především parfém, který už mi jaksi došel. Je to Chloé Intense. Vždy používám jen jednu vůni dlouhou dobu, protože chci, aby mě charakterizovala, nepoužívám ani jinou na den a na večer. Tahle je zajímavější variantou klasické Chloé, kterou můžete cítit každý den v ulicích. 


Krom toho jsem dostala taky proslulý rozjasňovač Sephora, který jsem začala milovat. Rozhodně pro něj zajděte, až budete mít příležitost. 


To je vše z posledních dnů! Venku je pošmourno a já jsem právě díky blogovacímu zápalu připálila koláč. 

Doufám, že se vám nic nepřipaluje a máte se fajn. Co vlastně vy a obočí? Chodíte ke kosmetičce nebo to zvládáte samy? Navštívily jste už Benefit Brow Bar?

16 komentářů:

  1. Vidím, že slečna odvedla dobrou práci :-) Moc Ti to sluší, celkově ti to zjemnilo rysy. Jsem vážně zvědavá na Tvůj názor na ten ocet, jsem na něj už dlouho nahlodaná. Nejspíš mi ušetříš peníze:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Já jsem na svůj definitivní názor na ocet taky docela zvědavá :D

      Vymazat
  2. No, kdyby všechny Brow bary nebyly v Praze, klidně i nějaký navštívím. Nicméně obočí máš krásně upravené. A o tom rozjasňovači už vážně uvažuju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Je fakt, že je dost škoda, že není nějaký Brow Bar i jinde, aspoň v Brně, Ostravě, Plzni...snad v budoucnu

      Vymazat
  3. Nádherné obočí, slečna se fakt trefila. Já mám taky každé obočí jiná ves. Ale byla jsem loni v létě u kosmetičky a ta mi to vytrhala tak do úzka, že se teď bojím vůbec k nějakému profesionálovi zajít. Tohle si ale budu muset nechat projít hlavou:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Brow Bar by ti mohl vyhovovat, mně nechali obočí relativně tlusté, skoro jeho tvar nezúžili, jen ho udělali pěknějším.

      Vymazat
  4. Jejda, tak to obočí je dokonalé!!! Slečna byla moc šikovná! No škoda, že u nás Sephora není, taky bych zašla ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkuju :). Tak třeba někdy při návštěvě Prahy ;)

      Vymazat
  5. Napoprvé jsem byla u kosmetičky, ta bolest mě málem zabila :-D Tak už si ho radši škubu sama, ale je to porod, jelikož je každé jiné a navíc každé oko jiné a každé obočí jinak vzdálené od oka... no zkrátka... obočí, no :-D Tvoje vypadá krásně! Já myslím, že obočí dělá hodně, opravdu hodně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se kosmetiček trochu bojím, to by nějaká musela mít hodně dobré reference od mých známých, abych k ní šla :D. Jj, obočí udělá fakt hodně, ale hodně žen si to neuvědomuje.

      Vymazat
  6. já se přiznám, že ač bolest snáším špatně, tak návštěva BB byla spíš příjemná :) asi jsem divná, ale to škubání mi bylo příjemné :) moc pěkně ti to slečna udělala. já bych jí pokaždé potřebovala doma, protože si to obočí tak pěkně prostě neudělám. jo a jinak mi to obočí taky dlouho vydrželo v pěkném stavu bez vytrhávání a myslím, že kdybych chodila pravidelně, že by tak rychle chloupky nedorůstaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masochistka? :) Mě to nijak zvlášť nebolelo, spíš to tahalo, ale vytryskly mi slzy :). Já zkusím tohle upravovat sama, až mi to bude dorůstat, ale tipuju, že se mi to tak dobře taky nepodaří. Přemýšlela jsem, že bych si koupila nějaký trhací vosk na obočí, ale se svojí šikovností bych si ho určitě strhla celé :D

      Vymazat
  7. To obočí vypadá opravdu moc pěkně! Slečny v BB jsou šikovné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to teda jo! A hlavně to dělají fakt rychle, to jsem vůbec nepochopila, já bych zdaleka tak zručná neuměla být.

      Vymazat
  8. zdravím, mohla bych se zeptat kolik stojí ta úprava obočí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, stojí normálně 350 Kč a když mají akci (píšou o tom vždy na fb), tak 275 Kč.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!