úterý 25. září 2012

Sephora paletka korektorů a rozjasňovač

Už je to definitivní, nastává podzim. Jako trapný optimista jsem ještě pořád věřila v bombastický návrat léta, ale prostě ne, je konec. Musím říct, že letošní prázdniny byly pro mě nejnabitějšími vůbec, opravdu jsem si je užila. Byla jsem v Paříži, ve Španělsku, stihla jsem i dovolenou s rodinou v jižních Čechách...a v neposlední řadě taky koncert Foo Fighters. Je to moje asi vůbec nejoblíbenější kapela a když jsem se dozvěděla, že plánují v Praze koncert, vyskočila jsem do vzduchu tak, že jsem málem proletěla až k sousedům nad námi. Ale to bylo, protože teď už je tu podzim a s ním studené počasí, plískanice, barevné listy a těšení se na Vánoce!



Jak jsem nedávno psala, pořídla jsem si dva kousky značky Sephora, korektor a rozjasňovač. Využila jsem tehdy akce 1+1 zdarma, takže každý výrobek vyšel na dobré peníze - myslím, že dohromay jsem platila kolem  čtyř stovek. Dnes vám představím oba.


Paleta korektorů
Tohle pro mě byla věc číslo 1, protože se někdo někde zmínil, že je skvělá na kruhy pod očima - takže jsem nastartovala motory a hned pro ni běžela. V paletce najdete čtyři odstíny - dva tělové, pak zelený a světle fialový. Doufám, že tu nemusím opakovat příběh na co se hodí která barva. Korektory mají všechny lehce tužší krémovou konzistenci, zkoušela jsem je nanášet  prstem i štětcem, a obojí jde. 



Mně je nějaké zakrývání pupínků celkem fukéř, takže zelený odstín používám jen, když se chci fakt snažit. Ovšem ty kruhy - za použití štětce EcoTools si nabarvím oční okolí nejdřív dofialova a pak přetřu tělovými korektory (různě je míchám podle aktuální barvy pleti). A funguje to? To vám řeknu až po tom, co si ukážeme odstíny na ruce.




Snažila jsem se vyfotit výsledek, takže jedno oko je zcela odlíčené a na druhé jsem použila tuto paletu (ve spolupráci se štětci EcoTools na korektor a Smashbox č.13 travel size). Jak vidíte, korektor kryje více než slibně, byla jsem příjemně překvapená a byla bych i nadšená, kdyby.



Asi to souvisí s tou hutností, ale po nějaké době je korektor pod okem vidět. Já se pořád nějak nedokážu smířit s faktem, že buď si pořídíte vodnatý korektor, který málo zakryje, ale je přirozený, nebo zkusíte krémový/tuhý a ten vám pod očima vyleze. Tyto ze Sephory jsou na tom ještě docela dobře, cakey efekt není moc velký, ale je tam. Nicmémě i přesto je hodnotím dost vysoko, protože za dobré peníze získáte skoro skvělý výrobek, který je. co se týče použití, velmi univerzální. Pokud by bledulky měly obavu, že pro ně bude světlý odstín příliš světlý, tak nebude - mému tónu pleti á la "zemřela jsem již před mnoha lety" sedí dobře.

Hodnocení: 8/10

Rozjasňovač
Tento rozjasňovač je stálicí mnoha bloggerek, hodně ho prosazuje třeba RendyNeodolala jsem a pořídila jsem si ho taky. V nabídce jsou dva odstíny - růžový a zlatý, já jsem zvolila růžový, protože s mojí barvou pleti bych taky mohla vypadat, že si se zlatým rozjasňovačem dělám asi srandu. Balení je celkem velké, řekla bych, že stejné, jako u Sephora matujících pudrů, takže zbyde i na vnoučata. Na povrchu je krásný ňuňuňu vzor, což mě, coby estétku, těší :).


Rozjasňovač květinově voní, je to vůně docela výrazná, ale mně nevadí. Někomu může připadat trochu babičkovská, ale přijde mi to skoro jedno, protože na tváři necítíte stejně nic. Barva je ovšem opravdu krásná. Světle růžová s jemnými třpytkami, které nedokážu určit, ale jsou asi spíš stříbrné, než zlaté. Rozjasní dobře, ale přirozeně, ten efekt se mi moc líbí. Nepodařilo se mi vyfotit výsledek na tváři, tak aspoň odstín nahňahňaný prstem na hřbetu ruky.



Když rozetřu, zbyde jen lehký nádech barvy a třpyt/lesk. Vydrží tak 8 hodin. Jestli chcete poradit, tak si pro něj prostě běžte! Je to podle mě jeden z nejlepších dobře dostupných (= i pro chudé) rozjasňovačů na trhu a chápu nadšení, které se kolem něj šíří.

Hodnocení: 10/10

Jaké máte zkušenosti se značkou Sephora? Zkoušely jste někdy některý z těchto dvou produktů?


Těším se na vaše komentáře.

INF

13 komentářů:

  1. Milá Inf:-),

    vypadá to lákavě. Já bohužel nic z toho nepoužívám. Pudrové věci mě jen vysušují, takže o tohle jsem ochuzená....:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Inf:-),

    vypadá to lákavě. Ale já nic z toho nepoužívám, pudrové věci mě jen vysušují už tak suchou pleť. Takže o tohle jsem ochuzená:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach :(. Ale nevadí, zase se ti neleskne obličej jako právě usmažený :). Vše má své výhody a nevýhody ;).

      Vymazat
  3. Tenhle rozjasňovač mám a je úžasnej:0)

    OdpovědětVymazat
  4. tak ted s tom korektorem nevim ... ale stejne se po nem podivam no

    rozjasnovac the best

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nevím...jako pořád si říkám, že je tu reálná možnost, že jsem se s ním nenaučila pracovat, protože se mi zdá docela schopnej.

      Vymazat
  5. Rozjasńovač jsem si koupila taky a naprosto bezvýhradně ho miluji. Ještě přemýšlím na jeho hnědou variantou. Jsem z něj naprosto mimo. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Foo Fighters byli v Praze? To jsem zase nějak propásla... Ten rozjasňovač vypadá pěkně:-) Já mám ráda od Dioru Rose Diamond:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, byli, to jsi teda bezvěrec, že jsi je propásla ;). Nó, ten Dior bych si taky nechala líbit, vypadá nádherně.

      Vymazat
  7. Tak teď jsi mě pekelně nahlodala s tím rozjasňovačem :) Asi si pro něj příští týden zajdu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Od značky Sephora toho zatím moc nemám, ale plánuji si toho koupit víc, když vidím všeude jen samé pozitivní recenze ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!