středa 5. září 2012

Spotřebováno - Dermacol, Salvus, Bioderma

Ahoj všichni!

Abyste věděli, moc mě potěšily vaše komenáře u mélo článku s obličejem, fakt jsem to nečekala a skoro jste mě dojali. Asi jsem na celém bloggeru shrábla ty nejlepší čtenáře já, chacha.

Protože mám doma hodně kosmetiky, vždycky mi udělá radost, když se dostanu něčemu na dno. Dermacol Stress Control sérum jsem měla už fakt dlouho a těšila jsem se, až mu bude konec, ale nakonec musím konstatovat, že je to docela dobré sérum. Stojí asi 150 Kč v dm. Je mléčné bílé a voní po pomerančích. Dlouho jsem si myslela, že nic nedělá, ale nedávno je si všimla, že fakt pleť po použití krásně rozjasní a vypadá odpočatěji. Možná si ho dokonce koupím znovu, protože za sto pade je to docela deal.
Dermacol pleťová voda pro pleť se sklonem k akné mi strašila na poličce fakt dlouho. Sháněla jsem tehdy nějaký toner a protože jsem zrovna objednávala Dermacol z jejich e-shopu, přihodila jsem i tuhle vodu. Smrdí jako věci a akné a nic nedělá. Nahradily ji pleťové vody od Hádka a tonikum od Salvusu.
Salvus Aktivní krém na oční vrásky se tu už jednou objevil, měla jsem ho ráda kvůli jeho hutnosti. Bohužel jsem ho nepoužívala dost pravidelně na to, abych mohla posoudit výsledek, ačkoliv možná mám trochu menší kruhy pod očima, ale možná je to opálením. Za stovku je to ale moc dobrý krém, lepší než to, co najdete běžně v drogériích. Byl k dostání v My na Národní, ale už Salvus nevedou, takže zbývá e-shop.
Bioderma Sensibio je micelární voda, kterou předchází její pověst. Měla jsem asi šest těchto malých lahviček, ale už mi zbývá jen poslední. Je to jedna z nejznámějších micelárek, která vyčistí snad všechno a nepálí v očích. Určitě si ji po čase pořídím znovu, ale teď chci zkusit něco jiného - mám tu minibalení micelárky NUXE a pak se chystám na Embryolisse.
Jsem nadšená, že mi z koupelny mizí hned 4 lahvičky najednou. To si skoro říká o nové nákupy...ale ne, nejde to, protože mám na cestě feelunique, Plum e-shop a včera dorazilo TANF. Jo, a nemám peníze.

Zítra se vydávám s maminkou na wellness prodloužený víkend do Mariánských lázní, pro ni je to jediná dovolená, takže doufám, že si to tam užije a odpočine si. Já si to užiju, protože vím, že tam mají strašně dobrou točenou zmrzlinu. A lajkujte facebook ! Budu s vámi na dálku ve spojení, protože v hotelu mají wi-fi. Myslím si,že o těch všech masážích potřebujete vědět, abyste záviděli, cha cha.

Jinak v pondělí byl první školní den a mě to úplně mrzí, že už ho nikdy nezažiju. Do školy jdu až v říjnu a navíc už to není ono, takové to nakupování sešitů a tak. Ale abych nezahálela, tak jsem si do školy koupila blok, co se mi vejde do kapsy pláště (kdo uhádne, kam chodím do školy, dostane zlatého Bludišťáka). 

Chodíte už do školy nebo máte prýzdniny? Nebo už pracujete?

Já jsem od přírody hrozně zvědavej člověk.

INF




20 komentářů:

  1. Tu bázu od Dermacol planujem, asi teda do nej konečne už pojdem :) a Bioderme nemám čo vytknuť ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom upozorňuju, že to, o čem jsem psala, není báze, ale sérum ;).

      Vymazat
  2. pidi micelárku jsem už taky dodělala

    (školu hádat nebudu, páč to vím, takže by to nebylo fér :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mých šest lahviček micelárky je už konečně pryč.

      Vymazat
  3. Heh, bud rada, ze zacinas až v říjnu. U nás sestaci zacinaji už 17.9., takže mam o zabavu postarano:-). sesitek do plaste je fajn vec, taky mam jeden a bez neho jsem nekdy jak bez ruky, hlavně kvůli dávkam léků... Blby je, ze ted uz moc plast nenosim, jsem cela v bilem a sesitek se mi nevleze do kapsy :-/. Tož hodně stesti do dalsiho roku! Hlavně se nenechat vytočit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uuu, 17.9., no to bych nechtěla! Už tak máme odteď zkrácené prázdniny kvůli pitomému měsíci praxe (nesnáším praxi :-/). A děkuju za přání štěstí, tobě taky pevné nervy!

      Vymazat
  4. Přesně chápu to s tou radostí, že je něco pryč, mám to úplně stejně :-D Užij si krásně ty lázně a maminka taky ;-) No a ohledně školy... Už pracuju, ale mimo obor a musím na akreditovaný kvalifikační kurz, aby mě pustili tam, kam jsem chtěla :-D To bude tento podzim, takže pokud se mi podaří se v tom všem vyznat a zdárně se přihlásit, trochu toho učení si snad přece jen ještě užiju, už mi to docela chybí, abych se přiznala :-) A školu... hmmm... plášť... Tak to bude nějaká chemie nebo potravinářství nebo medicína nebo tak něco...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem, lázně jsou zatím super, takže jsem spokojená :). Tyjo, tak to jsi dobrá, že na sobě takhle makáš, s tím rekvalifikačním kurzem. Jj, strefila ses, je to jedno z toho ;).

      Vymazat
    2. Tak ne že bych až tak chtěla, ale já musím, protože ve škole slibovali, ovšem nesplnili, takže ani s titulem nemůžu dělat, co jsem chtěla, a prodávat v železářství je sice poučné, ale na celý život mě to nejspíš neuspokojí :-D Jedno z toho? Hm, doufám, že medicína, protože doktorů je míň a míň :-O I když ona to může být fyzioterapie, zubařina... to bych tu mohla hádat do Vánoc :-D

      Vymazat
  5. Taky mám radost, když něco spotřebuju. Teď si to navíc střádám v tašce, abych věděla, čeho upotřebím nejvíc, ať vím, co si můžu kupovat bez výčitek. :D
    Jinak s bází pod make-up se pořád nějak nemůžu sžít, mám obyčejnou satin base od Dermacolu a je mi hrozně nepříjemná na obličeji. Navíc, jelikož mám docela dobrou pleť, je to pro mě jen další zbytečný a čas žeroucí krok. :)
    A krém od Salvusu mám taky, ukořistila jsem ho v Brně, když tam doprodávali poslední kusy, takže mě vyšel asi na 60 Kč. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já možná plánuju ten krém od Salvusu koupit znovu, u nás v Tescu Salvus asi před měsícem vyprodávali a měli ho tam levně, a já blbec ho nekoupila :).

      Vymazat
  6. neboj sa aj v "rijnu" to bude mat svoju kuzlo, len to bude trosku ine,....tu dermacol bazu som mala tiez, a tiez som bola rada, ze jej bol konec, uz som nevedela ako sa jaj zbavit, tak som ju skusala na ruky:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže v tom říjnu už to prostě není ono :).

      Vymazat
  7. Tak to si povedala taku pravdu, ze ani nevies aku s tym, ze pri tolkych kozmetickych vyrobkoch si rada, ze sa niecomu dostanes az na dno:) iank tie male flasticky micelarky sa chystam si kupit aj ja, lebo pri cestovani ma dost obmedzuje to pollitrove balenie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ty malé lahvičky jsou na cestování fakt super.

      Vymazat
  8. Dermacol má dobrá ta séra!
    Jinak mně když už něco nebaví (co se zas tak často nestává, protože si kupuji jen osvědčené věci), používám to jako tělový krém, často také na dekolt. Ani kapka na zmar :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad používat to jako tělový krém! A to sérum od Dermacolu mě fakt příjemně překvapilo, nečekala jsem to.

      Vymazat
  9. Micelárku mám taky a vždycky nemůžu uvěřit, jak rychle mi dojde!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím, protože já mám vždycky pocit, že už ji mám asi rok :D.

      Vymazat
  10. Hi Dear, are you in fact visiting this web site regularly, if so then you will absolutely take fastidious experience.


    my blog - website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!