neděle 9. září 2012

Štětce Real Techniques - sada na oči

Ahoj všichni!

Konečně jsem naplno odzkoušela svůj první set štětců Real Techniques. Je to sada pěti kusů na oči s fialovými rukojeťmi, kupovala jsem je na iherb.com a vyšly mě na 18 dolarů. Jen tak mimochodem, k tomuhle webu, dají se zde nakoupit i štětce Everyday Minerals nebo EcoTools, a pokud použijete můj kód NUF183, dostanete slevu 5 dolarů z vaší objednávky. Ale popojedem.
Štětce přišly zabaleny v plastové krabičce, kde se nacházelo černé pouzdro/stojánek a v něm pět kousků s fialovou tyčkou a pogumovaným koncem. Na zadní straně krabičky máte (kromě fotky Samanthy Chapman z pixiwoo) i popis, co za štětce vlastně v balení najdete. Base Shadow Brush je štětec určený na aplikaci základní barvy na celé víčko a Deluxe Crease Brush je štětec, bystřejší už tuší, na crease. Tady u mě nastalo zmatení jazyků, protože jsem si je spletla - myslela jsem si, že ten velký kulatý je na celé víčko a ten plochý špičatější na crease - a je to naopak! Já je nicméně používám po svém, tedy opačně, než by se mělo, protože kulatý chlupáč mi přijde na crease prostě moc velký. S tím špičatým je aplikace fakt přesná a vyhovuje mi to tak. 
Accent Brush je malinký plochý stěteček na detaily, já ho využívám hlavně pro aplikaci sypkých i krémových stínů do koutku oka, na to je opravdu moc fajn. Pixel-Point Eyeliner Brush je mým druhým přímým štětcem na linky ve sbírce, a ačkoliv na ten M.A.C. nedám dopustit, u tohohle mi trochu vadí, že část, kde jsou štětiny připevněné k rukojeti je docela široká a zbytečně se mi tam zachytává barva. Každopádně tento typ štětce na gelové linky určitě vyzkoušejte, i když máte pochybnosti, je velmi pohodlný. Brow Brush je určen na obočí, je to typický zkosený štětec a já jsem si ho oblíbila ve spolupráci se setem na obočí e.l.f.
Všechny štětce jsou ukázkově jemné, dokonce jemnější než EcoTools, a to je co říct. Někdy mám s nimi trochu problém, že nenabírají dostatek stínů, ale to spíše přičítám vlastnostem svojí paletky Sleek. Za 18 dolarů je to opravdu superkup, dostanete 5 velmi kvalitních štětců, které se s tím, co je u nás běžně k dostání, opravdu nedají srovnávat. Já se chystám objednat si i set na tvář, protože jsem zjistila, že mi tvářové štětce nějak chybí a Real Techniques je značka, která si získala moji důvěru. Jděte do nich!

Hodnocení: 9/10
Co vy a štětce? Co vy a Real Techniques? Máte, chcete si je pořídit nebo je vám to fuk? Je štětec z drogérie stejně dobrý jako Real Techniques? Opřel by si o něj Jan Tleskač létací kolo?


Doufám, že to a více se od vás dozvím v komentářích ;).

Krásný večer,
INF

P.S. Už mám i Formspring. Buď klikněte zde nebo odkaz naleznete i vpravo nahoře pod úvodním povídáním, stejně jako Facebook. Ptejte se úplně na cokoli ;)!

24 komentářů:

  1. Zvu tě ke mně na giveaway! :)

    http://ytinifni-infinity.blogspot.cz/2012/09/giveaway-earrings.html

    OdpovědětVymazat
  2. Looks great ,love that the are Purple :)
    i´m a new Follower

    kisses

    OdpovědětVymazat
  3. Teda docela jsi mě navnadila, štětce by se mi hodily, tak možná brzy taky objednám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se štětce hodí vždycky :D. Bohužel pro moji peněženku :).

      Vymazat
  4. O moje štětce by si Honza Tleskač kolo neopřel ;-), to ti musím říct "naférovku". Na druhou stranu jsi mě tak nalákala, že si zřejmě brzy pořídím takovou štětcovou výbavu, že mě Jan na svém létajícím kole možná i sveze! ;-)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Héj, a on říkal, že bude vozit jenom mě! Tak to už se s ním nebudu kámo.

      Vymazat
  5. To jsou super štětce ! :)
    Závist ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a samozřejmě sleduji ! :)

      Vymazat
    2. Dík :)! Jsou krásné a můžu být taky tvoje ;)!

      Vymazat
  6. No to jsi mě navnadila! Já jsem taky na štětce ujetá, musím mít na všechno jeden :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já bych nejradši měla štětců plnou skříň :D.

      Vymazat
  7. Jojo:-) Na těch štětcích je právě skvělé, jak jsou multifunkční a každý je používá na něco jiného:-) Ten štětec určený na celé víčko je hodně podobný tvarem mac 217 takže do crease je ideální:-) ten větší kulatý používám na korektor pod oko, ten na obočí je pro mě příliš tlustý, takže ho používám na rozmaz dolní linky se stínů. Akorát mi musíš prozradit tajemství jak dokážeš udělat linku s tím tlustým šílencem na to určeným? To je mission imposible, jsem zvyklá na tenkou zahnutou precizní linku, ale s tím kopytem no....
    P.S. Sleek stíny ty štětce fakt nenaberou ani mě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cha, jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má problém se Sleek stíny. S jakými stíny se ti dobře pracuje, co se týče těchto štětců? Já zvládnu udělat tenkou linku, pokud použiju hodně měkké linky, třeba ty od Essence...a moc netlačit, prostě jen jakoby lehce máznout.

      Vymazat
    2. Jo ja máznu s essence a mám linku přes půl oka, to jsi šikovná :-) Spíš třeba na barevnou linku s color tatoo to se ještě stratí. Ono ta (ne)výhoda těch super jemných štětců je, že dělají takový decentnější, jemnější dojem. S macem nemám vůbec problém stín sytěji nanést, a třeba nabírají i stíny s naked paletky ale ty sleek to je záhada..jo a ještě se mi s nimi špatně nabíra l´oreal color infaillible..

      Vymazat
    3. Tak to jste mě moc nepotěšily tím l'oreal color infallible, zrovna na to by se mi hodily (btw. teď je maj v Rossmannovi za 150,-).

      Vymazat
    4. Nechci tady odrazovat, zejména proto, že mám jen ty matné odstíny, ale s těma třpytivýma by to snad mělo být v pohodě:-) Jako jde to při troše snahy, ale líp s přírodníma štětinama...

      Vymazat
    5. Juj, tak to s těma Color Infallible mě taky netěší, ale co, aspoň bude důvod nakoupit další štětce :D.

      Vymazat
  8. já bych chtěla zkusit kosmetické štětce od Sigmy :) už na ně koukám dlouho, ale ještě jsem se nějak nerozhoupala... jinak sedí tyhle štětce dobře do ruky? přijdou mi trochu 'baculaté'.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Sigma ani moc neláká, slyšela jsem, že oproti RT docela škrábou...a taky to jejich poštovné není nic moc :-/. Baculaté nejsou, spíš bych možná lehce vytkla to, že rukojeť je úplně rovná - já mám radši štětce, které se třeba směrem k místu, kde je držím, trochu rozšiřují.

      Vymazat
  9. super to já nic takoveho nepouživam.. vždycky jen štěteček co je u stínů :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to musíš napravit :)! Rozdíl poznáš, to slibuju ;).

      Vymazat
  10. Jé tak tyhle štětce ti hrozně závidím!:)Koukám po nich už dlouho a chtěla jsem si je objednala,ale nakonec jsem si řekla,že si je budu přát až k Vánocům:-D Jinak bych ještě ráda vyzkoušela štetec na makeup od tého řady,slyšela jsem,že je taky super:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    také jsem si objednala sadu na oči a jsem moc spokojená. Ale naprosto úžasný mají stippling brush, používám ho na tekutý make-up. Je mnohem lepší než štětec, který na tekutý makeup doporučují. Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!