pondělí 24. září 2012

Vyhlášení giveaway + něco navíc

Předně se chci omluvit za několik posledních dnů neaktivity, ale měla jsem napilno. 4 dny jsem pracovala na veletrhu hodinek a šperků v Holešovicích a bylo to dost náročné. Měla jsem na starost infostánek, takže jsem se musela starat jak o potřeby návštěvníků, tak i vystavovatelů a novinářů. Nešetřili mě, každý den se mi o práci dokonce zdálo a budila jsem se dost unavená :). Naštěstí na mě někdo křičel jen občas, šlo jen o výjimečně nafrněné jedince, kteří nedokážou pochopit, že nařízení organizátora je nařízení organizátora a já to "zdola" těžko vyřeším. Potvrdila jsem si, že lidská blbost je opravdu nekonečná.

Nicméně teď už je po veletrhu a já mám už jen své dvě zbývající brigády, takže pohoda. Zbývá mi přesně týden do začátku školy a mně se tak nechce, že pořád zvažuju, že odjedu pod falešným jménem do Mexika a budu do konce života prodávat drogy. Mám strach z blokové výuky, z množství zkoušek, trápí mě nechuť vůči měsíci povinné praxe (samozřejmě neplacené - a já nesnáším pracovat zadarmo). Abych pravdu řekla, můj vztah ke škole kolísá od "nevadí mi" k upřímné nenávisti, a v tuhle chvíli je to spíš horší. Pokud se chcete zeptat, jak je možné, že mě to nebaví, tak na to jistě napíšu samostatný článek. Jako preview můžu napsat to, že medicína je škola značně neorganizovaná a plná psychopatů, navíc já jsem nikdy nebyla člověk, kterého by učení bavilo. 

Abych vás neunudila, tak jelikož je pondělí, přináším výsledky Giveaway! Byla jsem překvapená účastí, potěšili jste mě :). Výherce vylosoval pan random.org a vybral...
Komentář číslo 12!


Gratuluji výherkyni, hned odesílám mail! Slečna si přála na blogu vidět videa - no, nevím nevím, obávám se, že na to nemám vhodný nástroj, ale možná v budoucnu ;).

Jinak se mi podařila první "spolupráce". Jak už asi víte, pokud žijete na téhle planetě, existuje možnost objednat si Ladybox, krabičku, kteár vám přijde až domů a najdete v ní vzorečky a možná i nějaké plné velikosti výrobků. Já jsem se na webu Ladyboxu registrovala už před nějakou dobou a o víkendu jsem dostala zprávu, že mi jeden kus bude poskytnut k recenzování! Mám z toho opravdu radost a těším se, až vám budu moct o Ladyboxu napsat své dojmy.

To jsou novinky za poslední dobu a v následujících dnech se můžete těšit na článek "Jak na pupínky", na recenzi rozjasňovače a korektoru Sephora nebo souhrnný článek o značce e.l.f.

Těším se, tak se taky trochu těšte!

INF

4 komentáře:

  1. Gratuluju k první spolupráci a těším se na recenzi:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý, místy vtipný článek, hned mám lepší den. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujem vyherkyni :) A LB budem tiež recenzovať tešim sa :)

    OdpovědětVymazat
  4. If you wish for to get a great deal from this piece of writing then you
    have to apply these techniques to your won web site.


    Stop by my web site ... http://mooitoscane.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!