neděle 7. října 2012

10 malých tajemství

Tak, je načase udělat nějakou pauzu od kosmetiky. Dnes přicházím s tagem 10 malých tajemství, kde jsou otázky i ze života, tak na sebe budu muset zase něco prásknout. Jdeme na to!

1. Jaký produkt v tobě vzbudí pocit, že si připadáš "miliónově"?

No, tak to je trochu přehnané. Já si fakt miliónově moc často nepřipadám, spíš to osciluje od "kdo je ta holka v zrcadle" po "dneska by to šlo". Ale řeknu sprcháč nebo mýdlo, protože když si připadám, jako že mě přejela tramvaj a dám si sprchu, je mi najednou krásně. Pokud chcete tajný a levný tip, doporučuju norkové mýdlo, které stojí asi 30 Kč. Seženete v oldschool drogériích nebo na internetu.





2. Jaké je tvé tajemství péče o pleť?

Chystám o tom obsáhlejší článek, ale rozhodla jsem se zkusit metodu čištění pleti bez vody. Vždycky jsem měla pocit, že když si obličej neopláchnu vodou, tak že není dostatečně čistý, ale překonala jsem to a zatím jsem s výsledky spokojená. Takže moje tajemství - zkuste to bez vody! Brzy napíšu víc.


Tady si asi taky myjou obličej bez vody.

3. Jaké je tvé tajemství v péči o vlasy?

Dlouho jsem o tom přemýšlela, protože moje péče o vlasy není nijak ucelená. Často se mě ale lidi ptají, jaktože se moje vlasy tak lesknou - může za to malinový ocet z Yves Rocher. Pořídíte ho za 179 Kč a často bývá v akci.




4. Jaké je tvé tajemství v oblasti stravy?

Kdo mě zná už delší dobu, ví, že s váhou jsem měla vždycky problém (a i teď situace není bůhvíjak růžová). Zjistila jsem ale, že stresovat se nemá smysl - nejdůležitější je totiž na váhu nemyslet, jíst, když máte hlad a po malých porcích během dne. Což od někoho, kdo stíhá jíst jen za chůze, maximálne v tramvaji, zní vtipně.

5. Jaké jsou tvé tipy na cvičení?

Různé druhy cvičení a sportu mám ráda, pokud si ale chcete hlídat postavu, tak mám dvě zásady: kardio cvičení dělám pokud možno se sporttesterem a co se týče posilování, tak jde na řadu nejprve jádro těla a až pak "bicáky". Pokud se chcete zeptat, co je sporttester, tak je to pásek na tělo, který je propojený s hodinkami, které vám ukazují tepovou frekvenci, počet spálených kalorií a podobně - mně to hodně zefektivnilo cvičení. Není to levná záležitost (můj stál kolem 1300 Kč), ale pokud se chcete sportování věnovat smysluplně, vyplatí se. Co se týče moudra ohledně posilování, to je jasné - posilovat jen břicho bez toho, abyste měli posílené hluboké svaly kolem páteře nemá moc smysl, můžete si jen ublížit. 



6. Jaký parfém je tvou tajnou zbraní?

Vždycky používám jeden parfém delší dobu, takže to je jednoduché. V současnosti je to Chloé Intense.


7. Jaký je tvůj kousek v šatníku, ve kterém se po tobě muži na ulici otáčejí?

No tak to je jasný...

Vlevo je moje mladší sestřička. Ale sekne nám to oběma, to zas jo.


8. Jaký je tvůj nestřeženější šperk?

Mám jeden diamantový prstýnek, který jsem dostala za maturitu, ale ten jsem nevyfotila, protože byste mi ho ještě ukradli. Ale mám moc ráda tenhle řetízek v přívěškem, který byl můj první "opravdový" šperk. Je ze stříbra a dostala jsem ho jako malá od maminky.




9. Kdo je tvojí módní inspirací?

Miluju herečku Olivii Wilde. Je podle mě strašně krásná, strašně hubená (což se mi líbí) a skvěle se obléká, málokdy je jen nudně hezká.




10. Něco, co o mně nevíte.

Toho je zatím docela hodně, ale prozradím vám jednu ze svých největších fóbií. Bojím se výtahů. Ne proto, že bych měla strach, že to se mnou spadne, ale bojím se, že pojedu jinam, než do patra, které jsem zmáčkla. Zdají se mi o tom pravidelně strašidelné sny, že jedu do mínus osmdesátého patra a tam...tam nemůže být nic dobrého. Ještě horší než normální výtahy jsou ty s prosklenými stěnami, protože nikdy nevíte, co bude v dalším patře, ale jestli to bude něco hrozného, stejně to přes to sklo uvidíte. Jo a paternostery? Tam mě fakt nedostanete. Nezvládla jsem se ani podívat na video na youtube o nich.





Stačí mi koukat se na obázek a je mi špatně.
Na závěr mám malý bonus aneb "Jak mi ruplo v kouli a obarvila jsem si vlasy". Už nějakou dobu (asi dva roky) jsem používala jen hennu, většinou ne každý měsíc, ale tak jednou za čtvrt roku, protože na pravidelnost mě moc neužije. Tuhle jsem ale byla v drogérii a zatoužila jsem být krásná, tak jsem koupila klasickou permanentní barvu. Na obale bylo napsáno světle hnědá...no, a byla z toho skoro černá. Byla jsem z toho dost nešťastná, ale už jsme si zvykla. Hodně lidí mí řeklo, že to není špatné. Tady je pár fotek a můžete mi říct, co si o tom myslíte.



A jak se vlastně máte, co jste dělali/dělaly o víkendu? Mě teď čeká náročný týden, školu mám každý den a pracuju taky každý den, kromě soboty. Jo, i v neděli. Jestli neumřu, dozvíte se to tady na blogu.

Krásný zbytek neděle,

INF





















31 komentářů:

  1. Vlasy dobrý, sluší Ti to. :)
    A hezké počtení to bylo, děkuji. ;) :)

    OdpovědětVymazat
  2. bod 2 ma zaujal, pretože sa ma bytostne týkal... doteraz som si myslela, že som jediná svojho druhu:D preto používam hlavne gély, lebo si po nich pleť musím opláchnuť vodou, neviem prekonať ten pocit :D

    vlasy super, pekné, husté :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si to myslela, že to nejde překonat, ale jde :)!

      Vymazat
  3. Vlasy máš fakt dobrý! Závidím tu hustotu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, děkuju! Ono se to možná jenom jeví na fotce, ve skutečnosti to není žádná sláva ;).

      Vymazat
  4. Já už si vlasy dávno nebarvím, ale mám podobnou zkušenost - místo nádherné světle hnědé mi to chytlo červenočerně, no vypadala jsem jak strašidlo :-) To mě odradilo od dalšího barvení a od té doby mám svou přírodní barvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, nedá se spoléhat na obrázek na krabičce. Moje přírodní barva teď byla divná - u konečků jsem měla asi 20 cm zrzavých vlasů z toho, když jsem si kdysi odbarvovala vlasy z černé, tak jsem to chtěla srovnat.

      Vymazat
  5. Velice mě zajímá ta péče o pleť bez vody! :) a ty vlásky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  6. moc se těším na článek o pečování bez vody! sama si pleť myju každé ráno vodou...

    OdpovědětVymazat
  7. ten ocet vypadá pěkně (jako to balení) a jestli ještě i funguje, tak úplně super ;) (já už si ty věci k vyzkoušení musím začít někam psát, kua)

    jinak ta fobie z výtahů mě dost pobavila, hlavně ta část s prosklenými stěnami - to si úplně říká o nějakou odbornou konzultaci, imo to musí mít duševní příčinu :D (já takhle nemám ráda neprůhlednou vodu a mám částečně fobii do ní lízt, což je logické, ani v životě nemám ráda věci, u nichž "nevím, co mě čeká na dně")

    a co se týče péče o pleť bez vody, tak tu nepoužívám už strašně dlouho, ne z nějakýho přesvědčení, ale protože mi přijde, že micelárka stačí, ovšem co teď zkouším v poslední době jednu denní smývací masku, tak si naopak říkám, že to s tou vodou asi dělám úplně blbě :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to balení je krásný, a funguje. Jojo, nepochybuju o tom, že to má duševní příčinu :). Původ je v těch strašidelých snech, ale jaký je důvod těch snů...no psycholog by si mě pěkně rozebral. Tak s tou vodou je to teda záhadný, nevím :). Zatím mi to vyhovuje, ale já se znám, za chvíli zase bdu chtít experimentovat s něčím jiným.

      Vymazat
  8. a barva dobrá, já bych tě dala úplně na černo, doporučuje 10 z 10 upírek .))

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký sepsané! Jinak mi vůbec nepřijde, že bys měla problémy s váhou. Na fotce ti to moc sluší!

    Olivia Wilde je fakt kočka. Taky jí mám moc ráda a je jedna z mála hereček, které bych si vzala za módní vzor.

    Měj se krássně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, to je proto, že já mám docela štíhlej krk a ramena, ale počkej, jednou tady vytasím svoje kejty...:). Olivia Wilde je prostě úžasná, jsem ráda, že se shodneme ;).

      Vymazat
  10. Super článek. Zajímalo by mě, jakou barvu na vlasy jsi použila. Moc se mi totiž líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Použila jsem nějakou Pallete pěnovou, jmenovala se světle plavá. Takovou tu v tom "šejkru"...ale kdoví, co ti z toho vyleze, řekla bych, že je to dost nevyzpytatelný :).

      Vymazat
  11. Tak to máme společnou fobii :D Co jsou to ty paternostery, prosímtě? Jako ty strašidelný věci na 2. obrázku? :-O Taky mívám ošklivý sny o výtazích.. půjdeme ke stejnýmu doktorovi? :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paternoster je výtah, co nezastavuje a jezdí furt dokola! No šílený!!! Ale je teda legrace, že to máme společné :).

      Vymazat
  12. Ty jo, tak to bys nemohla k nám do práce, tam takhle výtahy občas vtipkujou, že si jedou jinam, ale už jsem si zvykla... Já zas nesnáším průhledný podlahy nebo schody co nejsou v kuse, ale mají "díry", že je skrz ně vidět dolů, fuj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mě asi zabilo, ty vaše výtahy, bych dostala infarkt a odváželi by mě sanitkou. Jo, ty schody s dírama taky nemám ráda...ani náš pes :D.

      Vymazat
  13. Ta barva je náhodou nádherná a moc ti sluší:-) Docela mě zaujalo to čištění pleti bez vody, těším se, až nám o tom prozradíš další informace:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Mno tak ta fóbie je krásná, nechtěla bych! Ale já se zas bojím nafukovacích balónků (nesměj se :-D), takže si asi obě užijeme hodně zábavy v každodenním životě... :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Řekla bych, že tahle barva ti sluší víc než ta původní, moc hezky ti vynikly ty úžasně modrý oči. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Jsem ráda, že ti přijdou úžasný, já vždycky chtěla hnědý :).

      Vymazat
  16. When someone writes an article he/she maintains the image of a user
    in his/her mind that how a user can know it. Therefore that's why this paragraph is outstdanding. Thanks!

    My web page; website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!