neděle 21. října 2012

Balea balzám na rty Urea

Jak jsem slíbila, kosmetika je zpět :). Dneska je venku báječná mlha - bojíte se mlhy? Já popravdě trochu jo, hlavně po tom co jsem viděla trailer na film Silent Hill (celý film jsem neviděla, neblázněte, jsem hrozný strašpytel), protože od té doby vím, že v mlze se skrývají Věci. Víkend byl skvělý, byli jsme s přítelem mimojiné v muzeu Lega. Tolik Lega bych rozhodně chtěla mít doma! Nejlepší byla místnost se Star Wars sekcí, kde jsme objevili obrovský Millenium Falcon...škoda, že ho nešlo nenápadně odnést, jak byl velký. Krom toho jsme dali zadost bondovské tradici a koukali na Jeden svět nestačí. Teď se těším na Skyfall o to víc, už to začíná pomalu překračovat hranice únosnosti.


Dnes si povíme o tomto balzámu od Baley. Má obsahovat ureu, což je močovina, ale nijak se toho nelekejte, žádné nechutnosti se nekonají. Urea má být naopak pověstná tím, že natahuje vodu, tudíž je skvělá v hydratačních výrobcích. Balea má celou řadu produktů s touto účinnou látkou, já jsem zaznamenala krém na ruce, tělové mléko a krém na nohy, ale možná je jich ještě víc.


Líbí se mi balení, tuba je maličká, takže se mi vejde všude. Taky mi vyhovuje, že má zkosený aplikátor, protože si nezapatlám prsty. Balzám je krémový, bílý a voní jako...ehm...tak a teď se zase potýkáme s tím, že neumím popsat vůně. Voní hezky, ale ne výrazně. Tak. 

Na rtech je balzám moc příjemný, nedělá mastný povlak jako třeba modré Labello, ale naopak se do rtů pěkně vpije. Hydratační schopnosti jsou víc než slušné a v tomto směru jsem s ním spokojená. Ovšem nic neudělá s popraskanými nebo hodně vysušenými rty, které dle mého potřebují spíš promastit. 


Najdete ho v dm a stojí kolem čtyřiceti korun. Můžu vám ho doporučit na každodenní používání, protože je příjemný a dobře hydratuje, na hory ho s sebou ale raději neberte.

Hodnocení: 6/10

Zkoušely jste tento balzám nebo některý z výrobků z Balea řady s ureou? Doporučíte mi váš oblíbený balzám na rty?

P.S. Už tu mám skoro 150 čtenářů. Chtěla jsem vám všem moc poděkovat za přízeň i za krásné komentáře, blog mě díky nim baví o to víc. Vážím si toho, že můj blog čtete a doufám, že budete spokojeni i nadále!

Krásný zamlžený den s blikajícími pašeráckými světýlky na blatech,

INF ;)


30 komentářů:

  1. Balzám vypadá dobře, ale já těch balzámů mám, že si musím chvíli počkat na vyzkoušení :-))žádné velké problémy se rty nemám, tak by mi mohl vyhovovat a z této řady od Balei používám krém na ruce a vyhovuje mi, ta vůně je taková nevtíravá, ale také nevím, k čem ji přirovnat.
    Mlhy se nebojím a za chvíli se do ní vydám na čtyřhodinou cestu domu. Silent Hill jsem ale bohužel viděla a raději nevzpomínat brrr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já taky balzámy kupuju ve velkém :D. Krém na ruce musím vyzkoušet. Já u Silent Hillu nezvládám ani celý trailer :).

      Vymazat
    2. Jak uz tu Moora poznamenala vetsina takovych filmu je blbost,ja mám radeji tajemne, ale ne krvaky a nebo pritazene za vlasy. Nez si hlavu zatezovat takovymi vecmi, tak to si radeji nakoupim zasobu balzamu na rty. :-))

      Vymazat
  2. Balzám na rty? Ne, všechny udělají jen mastný povlak, který po otření zanechá rty v tom samém stavu jako předtím, v nejlepším případě se trošku vpijí, ale žádný mi nevyléčil popraskané rty. Mně pomáhá na rty med. Vyléčí prasklinky, zvláční, hydratuje, vyživí. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jich mám padesát, ale jeden navíc se nikdy neztratí, že jo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, díky za užitečný post, "matlátek", jak jim říkám, není nikdy dostatek. Vyzkoušela jsem jich desítky, ale pro mě je top Lipobase Repair. Nejenže nemám rty jak stromovou kůru, ale dokonce (a to byl asi můj největší problém) vyřešil rozpraskaný koutky a atop. ekzém kolem nich. Nedám na něj dopustit a za cenu kolem 50 - 60 Kč za nějakých 8 g je to víc než fajn.. Dělaj ho ještě ve větším, myslím 30 g, ten je asi za 160 Kč. Velkej mám na doma a malej neustále po kapsách. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Lipobase jsem slyšela dost oslavných ód, to je asi na čase ho vyzkoušet :)! Děkuju za tip!

      Vymazat
  5. Tento balzám jsem sice nezkoušela,ale podle toho, co píšeš asi budou existovat lepší! Já osobně jich mám doma asi taky sto padesát:-D Máš to moc hezky napsané!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepší určitě jsou, ale taky horší (za mě třeba všechny balzámy Astrid). A děkuju :)!

      Vymazat
  6. Tento balzám jsem měla jednou, je skvělý, určitě si ho někdy zase koupím. :) Z této řady je velmi dobrý i krém na ruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde ja uz tady tu Tvou fotku videla :-)

      Vymazat
    2. Díky za tip na krém, určitě se po něm v nejbližší době podívám :).

      Vymazat
  7. Nevyléčí suché rty, tak to mě nechává chladnou.. ale hezká recenze :)

    OdpovědětVymazat
  8. Z týhle řady chci už dlouho něco zkusit, ani nevím, že mají i balzám, takže si píšu.

    A mlhu miluju ;) Silent Hill jsem viděla, ale nejspíš to na mě nezanechalo následky - krom dojmu, že je to další nechutná a zbytečná blbost (nj, já a horory).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ty jsi temná duše, to je jasný, že máš ráda mlhy a tmavý lesy a jíš lidský maso....a vůbec :).

      Vymazat
  9. Já miluju jejich krém na ruce s ureou, je to moje stálice a doufám, že ho nikdy nepřestanou prodávat.

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle balzám jsem měla vloni, to na něm bylo napsané, že jde o limitku :) Je fajn, že ho zařadili do běžného sortimentu. Na rty mi vyhovoval, používala jsem ho v zimě, ale nelíbilo se mi to balení, všechny balzámy kromě tuhé tyčinky mi přijdou tak trochu nechutné. Takže znova si ho asi nekoupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím ho používat tak, abych si ho nematlala prstem po rtech. Ale občas mi do závitu toho balení zalézá nepořádek, takže to vypadá lehce nechutně, přiznávám :-/.

      Vymazat
  11. Je to dost dobrý balzám, je spíš na suché rty.Na popraskané rty je nejlepší mastička tuším Balea, z řady pro maminky, na prsa.Dokonce to na obalu i píšou, že se dá použít i na rty, obsahuje samé přírodnější věci, aby to neškodilo miminkům.Nedávno jsem se strašně zoufale pokoušela vyléčit rozedranou kůži pod nosem(od rýmy a kapesníku), zkoušela jsem balzámy, krémy, zinkovou mast, ale zabrala mi až tahle maminkovská.Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po té mastičce se podívám, děkuju za upozornění. Určitě se bude hodit i na nos, protože mám teď skvělou rýmu :)!

      Vymazat
    2. Na zničený nosík od rýmy je dobrý krém zn. Kosmín z lékarny :)

      Vymazat
  12. o tomto balzámu od baley také přemýšlím, miluju baleu :) jsem tvojí novou čtenářkou, protože se mi tvůj blog moc líbí :) ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde také probíhá giveaway :) budu moc ráda když se zapojíš :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Hi, the whole thing is going nicely here and ofcourse every one is
    sharing information, that's genuinely excellent, keep up writing.

    my webpage :: http://mygreentopia.com/xe/index.php?mid=new&page=1&sort_index=regdate&order_type=desc&trackback_srl=685&document_srl=563&hl=

    OdpovědětVymazat
  14. Hi there every one, here every one is sharing these know-how,
    so it's nice to read this blog, and I used to go to see this web site daily.

    Look into my homepage: click here

    OdpovědětVymazat
  15. Highly descriptive post, I loved that bit.
    Will there be a part 2?

    Have a look at my web site cellulite treatment reviews

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!