pátek 5. října 2012

Biosil po 2 měsících používání - výsledky?

Tenhle zázrak na vlasy, pleť a nehty jsem objevila relativně nedávno a hned jsem ho musela vyzkoušet. Jedná se o doplněk stravy, který koupíte v lékárně za cenu kolem šedesáti korun, který má udělat vlasy a nehty krásnějšími, a údajně by měl působit i na pleť. Bere se buď jedna tableta denně po dobu dvou měsíců nebo dvě tablety denně po dobu...cha, nechám vás hádat. Složení přípravku zde:


Poctivě jsem zobala jednu tabletku každý den a těšila se na výsledek. Jinak prášky jsou celkem malé, dobře se polykají, ale s tím já nikdy neměla problém (Zní to perverzně. Ale věřte, že jsem jako malá zvládla i jedno celý černý uhlí najednou, to kdekdo ve školce nedal.). Po dvou měsících jsem tady s výsledky.


První, čeho jsem si všimla, bylo, že mi začaly hrozně rychle růst nehty, musela jsem je stříhat každou chvíli. Dlouhé nehty totiž nenosím, jednak nemůžu kvůli škole (jednou protrhnete rukavici a hned z vás všichni mají srandu) a jednak mi to není pohodlné. Zvykla jsem si mít krátké i proto, že jsem hrála dvanáct let na housle (tajemství z mého života, ale ne že mě teď budete šikanovat). Takže růst nehtů pro mě byla v podstatě otrava, spíš jsem se těšila, jestli se mi konečně přestanou třepit. No a nepřestaly. Jediné, co jsem pozorovala, bylo, že se mi vyhladily nehty na nohou, s kterými jsem měla docela problémy, praskaly mi a vypadalo to nechutně. Takže nehty? V podstatě úspěch.

Co se týče vlasů, tak je mám od přírody celkem rychle se mastící, spíš jemné. Po dvou měsících s Biosilem jsem zaznamenala, že jsou o něco pevnější a lesklejší. Přidávám jednu fotku (na které můžete vidět i novou barvu), kde vidíte lesk jako blesk způsobený pouze odrazem světla z okna. K tomu jsem měla pocit, že rychleji rostly - v záchvatu zachraňování konečků jsem je totiž před dvěma měsící ustříhla trochu víc, než jsem chtěla a už jsou skoro zase zpátky na původní délce. Takže vlasy dobré. 


Pleť - je pravda, že se zlepšila, ale nevím, zda mám účinek připočíst k dobru Biosilu.Začala jsem totiž experimentovat s čištěním pleti bez vody, takže to může být i tím. Nebo tím kouzelným sérem od Nobilisu. Každopádně pleť je znatelně čistší a vyhlazenější. 

Když to vezmu kolem a kolem, zázraky jsem sice neviděla, ale účinek to byl docela slušný. Po měsíční pauze nasadím další dvouměsíční kúru a zase se ozvu s výsledky.


Hodnotím na 7/10 a pokud budete mít zájem Biosil Plus vyzkoušet, poptejte se v lékárně, mají ho všude. Stojí kolem 70 Kč.

Máte s tímto přípravkem zkušenosti? Chtěly byste ho vyzkoušet? 

Krásný večer, 
INF

30 komentářů:

  1. Mám s ním podobné zkušenosti. :)
    A s polykáním jsem jako malá problém neměla, ale poslední dobou už nespolknu bez zapití ani paralen, je to hrůza... :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi věkem :)...taky se to u mě zhoršuje.

      Vymazat
  2. Ha! Další chvalozpěv na biosil, já ho snad taky budu muset zkusit! Ale popravdě ty informace, že po něm vlasy rostou rychleji mě děsí, já si udržuju stabilně kratší účes a už takhle se nestíhám objednávat ke kadeřnici včas :-) Na nehty by se mi ale hodně hodil, rostou mi hrozně pomalu a ještě se dost lámou. Ale dlouhé je taky mít nemůžu - přesně jak píšeš, kvůli škole i houslím, na které jsem hrála 12 let - nejsme třeba hologramy nebo tak něco? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to s těma houslema mě dostalo :D. Třeba jsi moje dvojče, když jsme byly mimina, tak nás rozdělily a teď jsme se našly...:D. To jsem asi moc četla Loisu a Lotku jako malá...:). Na ty nehty by ti to mělo pomoct určitě, mě úpně štvalo, jak rychle rostly.

      Vymazat
    2. To jsem taky četla a několikrát :D Tak já do toho biosilu přece jen půjdu, kvůli nehtům risknu i častější návštěvu kadeřnice, hlavně když pomůže. Díky :-)

      Vymazat
  3. Opravdu zajímavý a levný! Prosím tě, nehty rostly rychleji, ale byly i pevnější? S růstem zrovna problém nemám, ale zato s lámavostí ano...Jinak dík za info o velikosti tabletek, já polykání prášků nesnáším (mám nějakou záklopku...a btw. taky mi to vždycky přijde pervezrní, když to někomu říkám :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že pevnější byly, jen na třepení to nepomáhalo. Jo, polykání je divný téma k hovoru...:).

      Vymazat
  4. Já ho taky zkoušela a výsledky nic moc. Na nehty mi nepomohl vůbec (a to jsem ho brala i v kombinaci s methioninem), pleť mám lepší, ale to má asi na svědomí péče. A vlasy jsou pořád stejné, možná o malinko pevnější. Zkusím ještě GS Eladen, na ten jsem viděla pozitivní recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O GS Eladen jsem četla, ale přišlo mi to jako hrozná pálka.

      Vymazat
    2. Oni mají na stránkách dost často akce, jinak v lékárnách to vyjde o dost dráž, to je fakt.. Uvidím, až ho zlevní zase :)

      Vymazat
  5. já ho chci vyzkoušet už strašně dlouho, ale ještě jsem se k tomu nedokopala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se dokopej, až si půjdeš do lékárny pro Cicalfate, viď...:)))

      Vymazat
  6. Také jsem ho vyzkoušela. A extra viditelné výsledky jsem nezaznamenala. Možná si ho koupím teď na zimu (jako prevenci), ale s třepícími se vlasy/nehty mi rovněž nepomohl a do délky je taky nepotřebuju mít :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, a ta hnědá barva ti sluší!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)!!! To mě těší. Já ten Biosil asi zase po měsíci koupím.

      Vymazat
  8. Minulý týden jsem si ho zrovna koupila :-) Já si od něj slibuju hlavně zlepšení kvality vlasů. Nehty mám v pohodě a hlavně taky nemůžu nosit kvůli práci dlouhé. Jestli se můžu zeptat - tak to zlepšení pleti by mělo probíhat jak? Chápu to v případě, že má někdo dejme tomu hodně pupínků a ony by mu po tomhle přípravku měly teoreticky zmizet (nebo by jich mělo být míň). Ale co když mám pleť smíšenou, na nose s černými tečkami, bez pupínků...? Můžu i já čekat nějaké zlepšení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že by se mohla celkově zlepšit textura pleti, barevný tón by se mohl sjednotit, pleť by mohla vypadat zdravěji...ale to jsou jen moje dohady, když uvažuju o složení toho přípravku.

      Vymazat
    2. Myslím si, že se tím může podpořit rychlejší obnova kůže, to znamená rychle zmizí flíčky a barevné nedokonalosti po pupíncích a pupínky se lépe hojí. Na pleti bez pupínků asi není už co zlepšovat. :-)

      Vymazat
  9. Ta pleť se ti zlepšila spíš tím, že nepoužíváš voda podle mě ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možný. O tom brzy napíšu, nevěřila jsem, že to bezvody vydržím, ale už jsem si zvykla :).

      Vymazat
  10. To skutečně tak pomohlo? No tak to pro něj do lékárny budu muset skočit taky. Mě s vlasy pomohly mořské řasy a rybí olej. Ale suché a bez lesku je mám pořád:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rybí olej fůůůj...jako jíst? Nééé...! Tohle by ti mohlo na vlasy pomoct ;).

      Vymazat
    2. Já zobu rybí olej v kapslích.

      Vymazat
  11. Určitě jdu do toho! S nehty mám teď docela problém, takže se tenhle přípravek zdá jako fajn pomocník :)



    lady-erinel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Brala jsem ho taky, 2 tablety denně, dva měsíce. To kvůli nehtům - neustále se mi třepí a lámou. Mno, nebyl na ně tak moc účinný. Na vlasy byl dobrý - rostly po něm jak zběsilé. Pak jsem ho brala v kombinaci s Revitalonem, taky dva měsíce a tahle dvojka mi dala do kupy i nehty. Škoda jen, že efekt po dobrání nevydržel dlouho :( Ale vím dobře, jak tyhle věci u každého zabírají naprosto jinak, takže to je hlavně o vyzkoušení, co komu sedne a pomůže.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se nehty třepit taky nepřestaly, ale rostly fakt jako z vody. A jelikož se teď chystám vysadit HA, tak budu potřebovat i něco dobrého na vlasy, takže ho zase koupím a budu užívat spolu s dýňovým olejem. Uvidíme :).

      Vymazat
  13. Mě Biosil ohromně pomohl na pleť! Myslím tím na akné, pokaždé (brala jsem ho s přestávkami několikrát) se v prvních asi dvou týdnech stav rapidně zhoršil, jako by ten Biosil vyhnal všechno to svinstvo uvnitř na povrch, ale potom nastalo zlepšení a dokud jsem ho brala (cca půl roku v kuse) tak se neobjevil skoro žádný pupínek....pouze vyjímečně a jen malinký (dříve se dělaly takové ty velké bolavé boule). Nehty asi rostly rychleji, ale lámaly se pořád a vlasy nevím, mám je hezké od přírody, délka do pasu a konečky se mi skoro netřepí, takže v tomto nedovedu posoudit... =)

    OdpovědětVymazat
  14. U mě se biosil projevil jen na růstu nehtů. Rostly jako divé. Jinak vlasy ani pleť nic :-( A zjistila jsem, že mám z biotinu (jedna složka) nafouklé břicho, takže bohužel, biosil už není nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  15. I was pretty pleased to discover this page.
    I want to to thank you for your time for this particularly fantastic
    read!! I definitely appreciated every little bit of it and i also have you book marked to look at new stuff
    in your web site.

    Here is my web blog; website

    OdpovědětVymazat
  16. Really i am impressed from this post....the person who created this post is a generous and knows how to keep the readers connected..thanks for sharing this with us found it informative and interesting. Looking forward for more updates..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!