pondělí 22. října 2012

BITKA: Micelární voda Sébium vs. Sensibio

Dnes zavádím novou rubriku a jistě vám je už teď jasné, o co půjde. Protože o micelárkách od Biodermy se píše na všech sloupích, tak jsem se rozhodla srovnat tyhle dvě nejznámější. Sensibio jsem měla několikrát a Sébium je pro mě relativní novinka, jsem na konci první lahve.

Mimochodem, dnes nám ve škole oznámili, že se zítra všichni svlíkneme do spodního prádla a budeme si ohmatávat, kde máme svaly. Akutně řeším, jak za den zhubnout patnáct kilo nebo bude zítra hodně breku. Nějaké tipy? :)


Ale teď už k tématu. Co se týče dostupnosti a ceny, obě vody jsou na tom víceméně stejně. Koupíte je v lékárnách nebo na internetu, Sensibio bývá nejméně jednou ročně jako příloha nějakého časopisu. V internetových obchodech často bývají slevové akce, já jsem třeba svoji půllitrovou flašku Sébium koupila na www.parfums.cz v plošné akci na všechny výrobky Bioderma a vyšla mě na krásných 307 Kč. V lékárnách zase jednou za čas narazíte na promo 1+1 zdarma.

Vůně, barva, konzistence

Sensibio nevoní jinak, zatímco Sébium má lehkou parfemaci. Vůně ale není vůbec výrazná a mně nevadí. Celkem se mi hodí i k zelené barvě micelárky, zatímco Sensibio je průhledné. Konzistence? Voda! 

Balení

Jednoduchá flaška se zeleným (Sébium) nebo růžovým (Sensibio) víčkem. Tady záleží jen na vašich preferencích, já mám třeba raději růžovou, ale je to vcelku jedno. Láhve jsou bytelné a něco vydrží. Samozřejmě půllitrová balení nejsou zrovna vhodná na cesty.


Složení

Není to žádná příroda a v obou najdete PEGy. Složení se u obou výrobků trochu liší, můžete porovnat zde na fotce, kde je obal láhve od Sébia obzvlášť skvěle čitelný :).



Schopnosti

Sensibio je skvělé v tom, že odlíčí všechno, i oči. Neštípe, nepálí, nedělá v očích vůbec nic a proto je dokonalé coby univerzální odličovač na všechno. Pokud si nemůžete dovolit dávat do očí jen tak ledacos, bude pro vás Sensibio to pravé. Na odlíčení celého obličeje mi stačí dva tampónky použité z obou stran. Kromě čištění pleti ale na mě Sensibio nemá žádný další efekt.

Sébium je z řady na problematickou pleť. Odličovací schopnosti jsou podle mě naprosto srovnatelné se Sensibiem a ačkoliv není určené přímo na oči, zkoušela jsem to a vidím stejně (ne)ostře jako dřív. Na oči ho ale nepoužívám, mám dvoufázový odličovač od Yves Rocher, nicméně ráda s toutou micelárkou stahuju mastný povlak, který YR odličovač nechává. Sébium micelárka se mi ale osvědčila na mou ne úplně dokonalou pleť, díky ní mám méně pupínků a celkově mám po jejím použití komfortnější pocit, že jsem pro svou pleť udělala něco navíc.

Verdikt

Nebude tak jednoznačný. Pro mě je vhodnější Sébium, protože mé pleti vyhovují jeho protizánětlivé a antibakteriální schopnosti, ale hodí se jen pro ty, které nemají zvlášť citlivé oči. Myslím si, že Sébium mohou používat i slečny se sušší pletí, protože to není žádný vysušovací dryák, naopak - voda je velice jemná. Pokud ale chcete něco, co vám zcela jistě neublíží, ale pravděpodobně taky nijak nepomůže, volte Sensibio. U mě ale vyhrává Sébium.


Co vy a micelární vody? Používáte některou ze zmíněných? Budu se těšit na vaše názory a podněty :).

Hezký den,
INF





35 komentářů:

  1. No, já mám zelenou na T-zónu a červenou na oči... :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu z nich nepoužívám, ale sestře jsem musela z výpravy do Paříže přivézt velkou zásobu Sensibio. :-) A toho hledání svalů se neboj, myslím, že všichni se budou soustředit na sebe a bát se sami, co si o nich kdo myslí, takže je to vlastně jedno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já doufám, že to tak bude! Ale z kruhu jsem největší tlusťoch, takže určité obavy mám.

      Vymazat
    2. A kdyz reknes, ze nechces, tak te nikdo nedonuti ;)

      Vymazat
  3. Já mám růžovou a na takové to dolíčení a vyčištění je moc fajn. Mě například, ale vůbec nezabírá na voděodolné líčení. S tím mi hne jenom dvoufázová od Ryoru.
    Ale jinak se přiznám, že je moc fajn, a mám ji ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně teda funguje i na voděodolné, ale musí se nechat chvíli působit - tzn. položit navlhčený tampon na oko a čekat tak 10-20 vteřin...a pak už to jde snadno ;).

      Vymazat
  4. A profesor bude také v negližé? Jímá mě hrůza jen při té myšlence, ale Chiarlotte poznamenala správně, že každý bude mít starosti se sebou samým a nebude mít čas zkoumat a tak pokud neschováváš nějaký pahrbolek geniality, nemáš se vůbec čeho bát.
    Zpět k věci a Tvému článku, už jsem několikrát měla při nákupech v ruce obě, ale vždycky jsem si to záhadným způsobem rozmyslela a nedávno jsem si kupovala od Ryoru tonikum a pleťovou vodu a dle Tvých rad už žádnou oškliváckou běžnou vodu z vodovodu na pleť nepoužívám a mohu Ti poděkovat :-) protože i má přecitlivělá a náladová pleť spolupracuje. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se profesor taky svlékne, aby šel příkladem!

      Jsem ráda, že jsi skoncovala s vodou a že to na tvou pleť zabírá, fakt! Těší me, když nějaké moje rady pomohou.

      Vymazat
    2. Pripadala jsem si sice nejaky cas, jako cunik,reakce typu:"Ty nepouzivas vodu?" Diky Tobě jsem ,ale nepolevila a opravdu vidim vysledky. Tesim se proto na kazdy Tvuj clanek:-)

      Vymazat
  5. Tohle jsem přesně hledala :) Došla mi Korres voda, a uvažuju o Sébiu.. Tak snad se brzo rozhoupu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, takže do ní :)! Možná budou mít ještě v některých lékárnách 1+1.

      Vymazat
  6. já bych byla ráda, kdyby mi nekdo konecne objasnil tu modrou skalici .))

    a to ve skole teda zni jak nocni mura, si nedovedu predstavit, ze bysme delali byt i na zakladce :D bych se hodila kazdopadne marod :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mylsim, ze reseni uz se asi nikdy nedovime, kdyz nas (resp. tvuj dotaz na FB) tak hezky bojkotovali...

      Vymazat
    2. Souhlasím s Evelin.

      Jo, mně to taky přijde hustý...já se nerada svlíkám. Marod bohužel být nemůžu, protože nám absenci na tomhle předmětu neodpustí :).

      Vymazat
  7. Vyzkoušela jsem je obě, a nedokážu říct, že by jedna byla lepší a druhá horší. Jsou na stejné úrovni, spíše záleží, co zrovna vyhovovalo mé pleti. Sensibio jsem používala v zimě a v teplejším počasí zase tu Sébium. Jinak moc pěkné porovnání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, obě jsou skvělé výrobky a stojí za každou korunu. A děkuju :).

      Vymazat
  8. pripájam sa k drvivej menšine, ktorú v očiach štípe aj sensibio :/ napriek tomu je to určite komfortnejšie ako s niveou alebo garnierom. Len sa neviem nejako odhodlať k skúšaniu a hľadaniu nových odličovačov...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to se může stát, to mě mrzí :(. Zkusila jsi ten z Yves Rocher, dvoufázový? Obecně je dost vychvalovaný a já jsem si ho také oblíbila.

      Vymazat
    2. Případně nějaký hydrofilní odličovací olej od saloosu? Ty jsou co se štípání týče taky jemné... :)

      Vymazat
  9. Nemůžu jinak než souhlasit s tvojí recenzí. Ale fakt do puntíku. Ta růžová je fajn, ale nic moc mi nedělá. Odlíčí, nic víc. Zelená mi zlepšuje stav pleti;) Ale po tom Moořině objevu s modrou skalicí jsem opatrnější a oči odličuju hydrofilním olejem od Hadka. Přece jen, oči máme jen jedny, nač něco riskovat...
    A tý školy se neboj, to se nějak odbyde, i když chápu, taky z těhle "společných" aktivit vždycky rostu (a nemusí být ani ve škole)...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  10. Mně přijdou stejný a možná Sensibio je lepší na mastnou pleť, protože trochu pomáhá s nadbytečnou mastnotou a akné, ale těžko říct.

    OdpovědětVymazat
  11. Milujete módu, styl a novinky? Rádi bychom Vás pozvali do luxusního e-shopu. Nabízíme široký výběr kabelek, módních doplňků a dalšího zboží. To vše za nízké akční ceny. :-)

    Blíží se Vánoce !!! Nyní nové PODZIMNÍ ŠÁTKY ve slevě = již od 120 Kč !!!

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Za seba sa prikladam k senzibiu urcite...minimalne na oci...nosim kontaktne sosovky a ked si odlicujem oci s cim kolvek inym mam oci ako angorak.. ale na tvar by som chcela vyskusat hydrabio micelarku..myslim, ze aj taka existuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky čočky, ale oči kupodivu nijak citlivé nejsou :). Hydrabio prý nechává takový divný povlak, tak nevím.

      Vymazat
  13. Tyhle vody jsou určitě skvělé a všude o nich čtu chválu, ale já mám pořád dojem, že je vůbec nepotřebuju :-D Je to po pravdě dost nezvyklý pocit, měla bych si ho užít, dokud trvá... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys teda měla, já většinou ten pocit u spousty věcí nemám a je to chyba :D

      Vymazat
  14. Já bych asi používala obě - zatím obě doma mám a tohle dilema budu řešit tak za měsíc až mi dojde ta červená :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím mám obě, ale Sensibio už jede z posledního.

      Vymazat
  15. Ahoj, napadlo mě, jestli by ses nechtěla zúčastnit GIVEAWAY, která právě teď probíhá na mém blogu. Pravidla jen vypadají složitě, ale nic složitého to není. Budu moc ráda, když se zapojíš. ODKAZ - http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :) Už jsem dopotřebovala Sensibio a chystám se zkusit Sebium. Mám smíšenou pleť s nedokonalostmi a Sensibio mi pleť krásně "zvlhčila", ale bohužel nevycistila póry jako např. micelární voda od Vichy. Na oči byla suprová, nedráždila a to je mám hodne citlivé. Uvidím zda mi bude víc vyhovovat Sebiun, ta jak píšeš je na problematickou pleť, ale očím se raději vyhnu :)
    PS: hezký blog a přínosný článek ;)

    http://www.zeldamartina.blogspot.com/?m=1

    OdpovědětVymazat
  17. Presne takýto článok som potrebovala, dakujem! :)

    OdpovědětVymazat
  18. mám takový dotaz, používám Sensibio pravidelně už nějakým 10. rokem =) mám čočky, takže na oči paráda. TeĎ se mi ale změnila pleť a mám smíšenou a je rpavda, že Sensibio teda opravdu neléčí, nebude Sébium vysušovat? Mám docela citlivou pleť...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!