úterý 2. října 2012

I já mám krabičku - aneb Ladybox

Krásný den všem!

Tak mám za sebou druhý den školy. Nejdřív jsem nevěděla, jaké to bude, ale když jsem se dnes od 8 do půl druhé nedostala na záchod, poznala jsem, že vše je při starém :). Dnešní teoretický seminář chirurgie byl zábavný, protože jsem si stihla nakreslit do bloku mnoho ryb a taky komiks panáčka páchajícího sebevraždu. Krom toho jsem pak viděla nějaké nemocné lidi na JIPce. Hezké, ale už mi to zase na rok stačilo.

Jo, a taky jsem si nabarvila vlasy a nějak se to zvrtlo. Už nějakou dobu používám pouze jednou za čas hennu, jinak nic, ale nějak mi ruply nervy a koupila jsem si chemickou barvu. Na obalu psali světle hnědá. No těšila jsem se na výsledek, který je...skoro černý. Vypadám jako divná čarodějnice, co nespí a nejsem moc šťastná. Okolí říká, že to není taková hrůza, ale nevím. Foto někdy dám do nějakého dalšího článku nebo na facebook.

Dnes vám ukážu Ladybox. Jistě to pro vás nebude nic nového, protože jeho obrázky teď visí na všech sloupích. na první pohled mě zaujalo balení - pěkná krabička z tvrdého kartónu s logem uvnitř vystlaná růžovou látkou, zvenku převázaná stužkou. Moc hezké, takhle to mám ráda. Krabičku už jsem stihla využít jako přihrádku na pečující kosmetiku na svém stole.


Neprve narazíte na zapečetěný dopis (opět - důraz na detaily), kde najdete seznam výrobků s cenami (bez DPH, mazané) a povídání od Lady o tom, co to vlastně držíte v rukou.


Aby nebylo papíru málo, v balení naleznete i různé brožury zainteresovaných firem. Mě moc potěšil almanach Nobilis Tilia, tahle značka mě zajímala už nějakou dobu a takto mám informace o výrobcích pěkně pohromadě.


Ale teď už k produktům, které moje krabička obsahovala. Tady máte foto všech pěkně pospolu, jen máslo Pure Fiji se někam zatoulalo. Ještě jednou musím říct, že se mi růžová látka uvnitř líbí o moc víc, než papírové piliny, které jsem viděla na fotkách konkurenčního Senzaboxu.


Garnier BB je věc, po které moje srdce fakt netoužilo, ačkoliv usím ocenit, že je ho plné balení. Ačkoliv k němu nemám důvěru, tak už ho několik dnů testuju. Mám zkušenost s pravými BB creamy z Asie a tento se jim opravdu nepodobá. Připomíná mi spíš tónovací krém Dermacol.


Mám odstín light a nezdá se mi být příliš tmavý, když krém rozetřete, tak se jakýkoliv barevný rozdíl ztratí. Krytí je velmi slabé a nelíbí se mi, že má lesklý finish. I když ho nanesu na téměř matnou pleť, tak s ním se leskne jako vodní hladina. Ale pudr to spraví. 


Podrobila jsem ho náročnému celodennímu testu, ale moc neobstál. Už po dvou hodinách se mi začal lesknout nos a brada a po delší době mi udělal na obličeji divný mrtvolný nádech. To z něj nedělá mého oblíbence a ačkoliv ho jistě nakonec nějak vypotřebuju nebo věnuju, v Ladyboxu bych ho mít nemusela. Už proto, že Garnier je obyčejná drogérková značka a podle mého názoru nepříliš kvalitní.

Lak na nehty Color club je černý, což znamená, že ho někdo dostane. Tohle je riziko překvapení, barva se mi nehodí, ale naopak oceňuju minibalení, protože já obvykle nejsem schopná spotřebovat celou velkou lahvičku laku dříve, než by vyschnul.


Vzorků Sebamed mám sice habaděj, ale nijak mě neurazily. Hydratační krém se mi zdál napoprvé celkem hutný, ale byla jsem překvapená, že se snadno rozmazává a opravdu celkem dobře hydratuje. Plné balení si určitě nekoupím, ale jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela, navíc vzorková velikost se mi hodí na cesty.


Mycí emulze voní lehce po olivách a je příjemná, dobře pění, voní, spokojenost. 


Nepražené kakao sice není kosmetický výrobek, ale mě celkem potěšilo. Ve zdravé výživě sice nijak extra nejedu, ale když mi to někdo nacpe do obličeje, tak se zajímám. Tuhle směs si dávám do jogurtu. 


Tělové máslo Pure Fiji  s vůní karamboly si našlo stálé místo v mé kabelce. Ta vůně je prostě nádherná, pročž si máslo dávám na ruce a stále k nim čichám. Máslo je spíš řidší, chvíli trvá, než se vsákne, ale voní opravdu krásně. Možná bych si ho koupila i v plné velikosti.


Na závěr jsem si nechala výrobek, který mě potěšil ze všech nejvíc. Nobilis Tilia Anti-Age bioaktivní sérum jsem chtěla spíše, než krém od stejné firmy, protože nemá suchou pleť. jasně, na balení se sice píše anti-age, ale to mě neodradilo. Navíc už jsem stejně stará, jak jsem psala v narozeninovém článku. Nobilis Tilia je značka pro mě zajímavá jednak tím, že je česká a jednak tím, že se jedná o přírodní kosmetiku. Toto sérum je ve skleněné lahvičce a pumpičkou a je spíš olejové konzistence. Zjistila jsem, že když si dám na obličej dvě pumpičky, vypadám jako řízek, ale když aplikuju jenom jednu, pleť není příliš mastná. Už první ráno po použití jsem byla překvapená, jak hezkou pleť mi sérum udělalo. Opravdu, byla vyhlazenější, živější, zmizely některé červené skvrny po pupíncích...uvidíme, jak to půjde dál, ale zatím jsem moc spokojená. Jo, akorát to, že sérum mi smrdí. Kdybych to měla popsat, tak je to, jako když jsem se dozvěděla, že lanolin se získává z ovčí srsti. Prostě takhle si představuju, že takhle smrdí mokrá ovce upatlaná od bláta. Doufám, že vám to pomohlo.


Ladybox u mě uspěl. Dostala jsem ho sice zdarma k recenzování, ale kdybych za něj zaplatila 259 Kč, nebyla bych zklamaná, protože jsem dostala výrobky v mnohem vyšší hodnotě (jen samotné sérum stojí 499 Kč). S tím, že se mi třeba nebude líbit všechno, jsem byla smířená, protože důležitější pro mě bylo překvápko - a věřte mi, já miluju překvapení. Podle mě má Ladybox slušně našlápnuto. Bylo by hezké, kdyby místo ordinérní drogérky (Garnier) zamířil spíš do vody české kosmetiky, přírodních produktů nebo značek z parfumérií. Jsem docela zvědavá na jeho vývoj a vážně uvažuju o tom, že si ho objednám i na další měsíc. 

Co vy a krabička krásy? Líbí se vám víc tato nebo Senzabox? Máte rádi překvápko nebo radši víte všechno předem?

Jsem zvědavá, co vy na to.






 







11 komentářů:

  1. Já si ho jdu konečně dnes vyzvednout, tak jsem zvědavá, jestli bude sérum nebo krém :) Jinak Garnier je zklamáním, tohle "bíbí" opravdu nemusím.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně osobně se teda víc líbí senzabox, aspoň z toho, co jsem o něm četla. No ale stále mě neoslnil natolik, abych si ho objednala :-) Já mám taky ráda překvapení, ale zas nejsem takový kosmetický maniak, tak se spíš nechám překvapit něčím jiným :-D I když kdo ví, možná si ji do budoucna objednám, ale zatím to nechávám spíš spát a pilně čtu, jak se to vyvíjí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja ho ešte stale čakam :) Super članok

    OdpovědětVymazat
  4. Lejdíbox mi dnes dorazil. Mám krém takže jsem spokojená. To máslo mám stejnou vůni a voní mi stejně jako žvýkačky hubba-bubba, ale identicky:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes mi konečně v poslední várce přišel LB a nejsem nijak zklamaná, ale značky by mohly být namixované trochu líp. Dostala jsem v balíčku od Nobilis tilia denní krém a a musím říct, že ačkoli pevně věřím, že je účinný, páchne jako koza pomatlaná medem a citronem :D Ach ta přírodní kosmetika a její vůně, snažím se toho nevšímat a používat, co kdyby to byl nějaký zázrak! :-)
    A souhlasím s pěkným balením, je vidět, že někdo z tvůrců pochopil, že detaily dělají hodně.

    OdpovědětVymazat
  6. mokrá ovce upatlaná od bláta :))))))))))

    ale vlastně musím říct, že mně ten krém nejdřív taky nějak extra nevoněl, nedokážu teda přirovnat, ta vůně je specifická, ale už jsem si zvykla a dokonce si ji i svým způsobem oblíbila :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ha, to s tou slabou chvilkou a chemickou barvou úplně chápu! :D Taky hennuju, ale nesnáším to. Strašně to smrdí, dělá to všude bordel. Ale vlasy jinak trpí, tak já kvůli nim musim taky, i když mě ta chemická barva láká jen, co se projdu okolo regálu :)

    OdpovědětVymazat
  8. :D heh, na mokrej ovci som sa pobavila :D to veru neznie moc lakavo :) ale asi by ma to neodradilo, ked to serum je take dobre, ako vacsina ludi tvrdi...A s tym BB Cream s tebou uplne suhlasim, Garnier by tam vobec nemusel byt, ale asi museli nieco spravit s tymi obrovskymi zasobami BB Creams, ktore sa po tom fiasku, ake su zle vobec nepredavali :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kéž bych tak taky dostala bioaktivní sérum. Jen ten černej lak by asi taky putoval k někomu jinému:-)

    OdpovědětVymazat
  10. I am not sure where you're getting your information, but good topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for great information I was looking for this info for my mission.

    Here is my web site The Tao Of Badass

    OdpovědětVymazat
  11. Greetings! I've been following your site for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Austin Texas! Just wanted to say keep up the great job!

    Here is my web site: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!