úterý 30. října 2012

Illamasqua Powder Blusher (Naked Rose) + Blusher Brush

Tak po včerejším tagu si dáme dnes něco normálního. Venku je hnusně, takže se mi dobře nefotilo, ale snad se nebudete zlobit. Mimochodem, včera jsem zvládla první letošní zkoušku, sice ne tak těžkou, ale i to se počítá. A už jsem se za ni stihla i odměnit. 


Před necelými dvěma týdny mi domů dorazila kouzelná černá krabička s dvěma výrobky značky Illamasqua. Byl to impulzivní nákup a velkou roli v tom hrálo doporučení od Day a poštovné zdarma. Zvolila jsem set tvářenky a štětce, díky kterému ušetříte oproti koupi samostatných výrobků nějakých 13 liber. A 13 liber už umí zmenšit špatný pocit, že jste si koupili něco tak drahého, co vyloženě k životu nutně nepotřebujete.


Chtěla jsem nějaký celkem neutrální odstín tvářenky na každodenní nošení, který by mi náramně slušel. Day psala recenzi právě o Naked Rose, která se stala nakonec mým favoritem. Odstín je to opravdu přirozený, něco mezi nude a růžovou (on ten název odstínu je celkem přiléhavý) a myslím si, že bude slušet skoro každému. 


Balení Illamasquy moc nemusím, protože já jsem spíš na pravé úhly, ale dokážu se s tím smířit. Černý plast mi jen přijde trochu fórový, tak jen doufám, že se balení brzo nerozpadne.


Samotná tvářenka je opravdu neskutečně pigmentovaná. Na první pokus jsem se v ní pořádně porejpala a skončila jsem jako zarudlý soutěžící v pojídání párků. Na tvářenku se musí opravdu lehkou rukou. Konzistence a struktura je nádherně jemná a příjemná, ty peníze jsou v tom opravdu vidět. Jsem s ní opravdu spokojená, využívám ji od té doby denně. Hodnocení: 10/10

Tvářenka v akci (je to tak hodně vidět, až skoro není)
Štětce Illamasqua jejich pověst předchází, takže jsem prostě neodolala. Štětec na tvářenku je malý a kulatý, s dlouhou černou rukojetí a dokonale padnoucí do ruky. Navíc je tak nádherně jemný, ale zároveň pevný, že ho prostě miluju.


Tahám ho s sebou pořád, nanáším s ním jak pudr, tak tvářenku (využít ho samozřejmě můžete i na bronzer nebo rozjasňovač). Je skutečně univerzální a já toužím po dalších štětcích této značky. Hodnocení: 10/10


Celkově jsem se svým nákupem opravdu spokojená a všechny skeptiky, kteří tvrdí, že mezi Illamasquou a výrobky za stovku z drogérky není rozdíl, bych ráda vyvedla z omylu. Illamasqua stojí za každou korunu, kterou utratíte.

Co vy a Illamasqua? Znáte tuto značku, používáte? Toužíte? :)

Krásný den,
INF

20 komentářů:

  1. měla jsem jednou možnost si osahat Illamasqua štětec a vážně mě ta jeho hebkost překvapila :) musím taky příště tuhle akci vychytat a pořídit i tvářenku, kterou vychvaluje snad každý, kdo jí vlastní :) tohle je vážně moc pěkný odstín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do ní jdi, navíc v tom zvýhodněném setu se to už fakt vyplatí :).

      Vymazat
  2. Znám a vlastním jen dvě věcičky (lak a rtěnku) a tuhle akci jsem registrovala, jenže když tyhle nabídky vždycky přijdou když se to nejmíň hodí! :( Příště to musím vychytat. Ty štětce musí být famózní, přála bych si jich několik vlastnit. Tak snad příště... Výběr odstínu je skvělý, sluší ti.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějakou akci brzy udělají, oni jsou hodně vstřícní k zákazníkům.

      Vymazat
  3. Tak teď jsem hodně nabuzená to najít a koupit. Já totiž trpím na málo pigmentované tvářenky. A jednou bych fakt chtěla dělat parádu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to s Illamasquou rozhodně nešlápneš vedle :).

      Vymazat
  4. Ta tvářenka má opravdu překrásnou barvu!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Znám ji především z youtube, hodně o ní mluví beauty vlogerky:) Tvářenka vypadá opravdu krásně a kvalita určitě nebude pokulhávat. Krásná odměna! Gratulace ke zkoušce :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tobě by se také jejich tvářenky mohly líbit, přecejen jsi tvářenkový fanatik ;))). A děkuju za gratulaci!

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Ďakujem! (pokouším se trochu mluvit slovensky, ale je to spíš trapas)

      Vymazat
  7. v akci neni skoro videt, ale odstin vypada super!

    OdpovědětVymazat
  8. Je nádherná (nojo, a ten štětec taky!!), brala bych ji všema deseti :)

    OdpovědětVymazat
  9. Unquestionably consider that that you said.
    Your favorite reason appeared to be at the net the simplest thing to be aware of.
    I say to you, I definitely get irked whilst other
    people consider issues that they just do not understand about.
    You controlled to hit the nail upon the top and outlined out the whole thing with no need side effect , people can take a signal.

    Will likely be again to get more. Thanks

    Have a look at my blog post - website

    OdpovědětVymazat
  10. Hi my friend! I want to say that this post is amazing, great written and come with approximately all vital infos.
    I'd like to peer extra posts like this .

    Feel free to surf to my website - http://www.petdryroom.com.br/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!