pondělí 1. října 2012

Jak na pupínky

Hezký den všem!
Nevím jak vy, ale já nesnáším, když se mi začne dělat taková ta hnusná věc pod kůží, která bolí a nejde s ní nic dělat. Takové ty klasické pupínky moc neřeším, ale "podkožáky" jsou hrozné. Vyzkoušela jsem už pár triků, co s nimi, tak jsem se rozhodla se o ně podělit. Metody zabírají samozřejmě i na ty běžné pupínky.

Silk Naturals Super sérum


Obrázek jsem ukradla zde: http://lifetravelbeauty.blogspot.cz/2012/07/yumekos-weekly-photo-challenge-8-all.html


Tohle je věc, kterou nepoužívám lokálně, ale na celý obličej, kdy se blíží nějaké krizové období (třeba to, které přichází každý měsíc). Většinou mi stačí použít tak dva dny za sebou, abych předešla tomu nejhoršímu hormonálnímu bouření a vzniká mi díky němu jen obvyklý počet pupínků (tj. sem tam dva nebo tři nebo pět). Je to drahá záležitost, vyjde na 18 dolarů + poštovné, ale já si kupuju vzorkové balení, které mi tak čtyři měsíce vydrží. Pokud byste si ho chtěli pořídit, tak zde.


Zubní pasta



Tohle je rada stará, jako Bravíčko samo. Jo, zubní pasta lokálně na pupínek docela dobře vysušuje. A ne, nezáleží na značce, na obázku je Elmex, protože ji ráda používám na zuby, ale myslím, že je úplně fuk, jakou si na obličej dáte. Jen dávejte pozor, ať se vás přítel nebo děti neleknou, že máte neštovice.

LUSH Fresh Pharmacy



Tohle mýdlo je obecně dobré na problematickou pleť, ale já jsem si ho oblíbila hlavně na lokální ničení pupínků. Zašmrdláte prstem po povrchu, pomatláte ten červený hnus na obličeji a ráno uvidíte znatelný rozdíl. I ty podkožní hrůzy se zmenší. Stojí 195 Kč za 100g, ale v LUSH obchodě vám slečny jistě rády odkrojí vzoreček a ten v pohodě vystačí.


Náplasti



Tyto jsou od Synergenu za pár korun z Rossmanna, ale najdete to samé i u jiných značek. Nejsou špatné, jejich výhoda je, že jsou průhledné a fungují relativně uspokojivě. Je to taková čistější varianta zubní pasty nebo Fresh Pharmacy, která se snadno převáží. Takže na cesty dobré.


Dětský pudr



Tohle je tajná zbraň za všechny prachy (doslova). Ano, obyčejný dětský pudr je schopen vám přes noc znatelně zmenšit pupínek. Předávám vám tento svůj kosmetický svatý grál a doufám, že si toho budete náležitě vážit. Dávám ho na noc a ráno je půl problému pryč. A stojí tak málo peněz, že je mi to až trapné říkat.


Co se týče všelijakých těch lokálních gelů a roll-onů, tak s nimi nemám dobré zkušenosti, nenašla jsem žádný, který by zabíral, ačkoliv přiznávám, že jsem lovila hlavně v levnějších vodách - plánuju ovšem vyzkoušet Clinique, kde úspěchu už trochu věřím.

Máte nějaké tajné tipy a triky na pupínky? Nebo ani pupínky nemáte? Jestli ne, tak doufám, že máte aspoň póry a kruhy pod očima :)!

Budu se těšit na vaše komentáře,
INF









37 komentářů:

  1. To je tipů :-) Ani jsem nevěděla, co všechno může pupínek zastavit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je posbírala za mnoho let :). Zrovna mám jednoho chudáka na bradě, tak budu muset vyzkoušet asi všechny.

      Vymazat
  2. Zubní pasta je na vysušení skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :). Akorát to pak vypadá jako neštovice :).

      Vymazat
  3. Kočko a ten pudr nanášíš jak? Jen zapudruješ, nebo si uděláš kašičku z vody a pudru a napatláš? Asi blbá otázka, ale někdo jsem jednou četla o té kašičce, tak se radši ptám.
    Jinak super tipy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, přemýšlím...většinou jenom poťupkám prst v pudru, poťupkám pupínek...a hotovo :).

      Vymazat
  4. Super článek :) Až na pudr znám všechno, ale musím říct, že poslední dobou preferuju spíše lokální péči o pupínky (Clinique, Ryor...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na tu věc od Clinique chystám taky :).

      Vymazat
  5. Mně zubní pasta vůbec nefunguje, to je hrůza :-D Ale to asi bude rukama, no, jak už to tak bývá... :-D Ale tohle je teda článek přesně mně do krámu, protože celková péče proti akné už nedělá mému obličeji dobře, ale ty pupínky se stejně občas objevují. Taky už jsem přemýšlela o Clinique, hmm... Překvapil mě ale heřmánkový krém od Avonu, který sice slibuje jakési přírodní desinfikování pleti, ale rozhodně ne boj s pupínky, přitom když si ho dám večer, ráno jsou pupínky zaschlé. Bohužel to teda nefunguje na sto procent...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje ruce jsou strašně nenechavý, znám to :D. Já Avonu moc nevěřím, ale tvůj tip zní zajímavě!

      Vymazat
  6. Ono stačí si pupínek zamaskovat korektorem a dát silnější vrstvičku klasického pudru, vysušuje taky. (Pro nenechavce bonus, že pupínek neuvidíte a nebudete ho dloubat.) Zubní pasta je trik prastarý a v pubertě mě naštěstí přešla potřeba to na sobě dál aplikovat. Jinak, já mám od Avonu jakousi lokální péči s kyselinou salicylovou. Není to úplně marný. Fajn je i tea tree, ale tam je potřeba hodně vychytat koncentraci, když to přepálím, podráždí mi kůži.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tipy, budou se hodit! Tea tree plánuju vyzkoušet už nějakou dobu.

      Vymazat
    2. Někdo si to dává i na opary, já na ně teda netrpím, takže jsem to nemusela zkoušet, ale z tea tree mám trochu respekt. Jo, pomáhá, hodně lidí na něj nedá dopustit, ale asi mám prostě citlivější kůži. :-) Já radši ten gel. (V Avonu to mají jako lokální péči, ještě v celé řadě produktů, bude tam maska, etc.) A ještě bych doporučila Pityol (mastička, z lékárny, hodně ji používají maminky na mrňata, když mají opruzeniny). Pro někoho, komu se jednou za měsíc vyklube jeden pupínek je to super věc. Pro někoho, kdo má akné, musel by se tím namazat od hlavy k patě, což není dvakrát estetický (divná hnědá barva) a ani to moc nevoní. :-D

      Vymazat
  7. můj přítel považoval za zázrak takový ten gel od clean and clear v male fialové tubičce. pro mě bylo jednu dobu zbytečné používat něco lokálně, všechno se dalo aplikovat plošně. to pak na skrytí všech pupínků se dal použít jenom papírový sáček s otvorem pro oči:-))
    no a mě taky zabírá všechno s obsahem zinku: dětský pudr, sudocream, zineryt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten clean and clear jsem slyšela dost dobré ohlasy. Pro Sudocrem se chystám zajít už asi měsíc, ale ještě jsem se k tomu nedostala :D.

      Vymazat
  8. Elmex, to je moje stálice už několik let! :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak já používám ... překvapení bacha ... cicalfate :DDDD (nj, tohle je takove náš interní vtip, že jo)

    ale jinak pastu jsem zkoušela párkrát na opar a bylo to děsný, akorát pod ní mokval
    na vysušení mám naopak vyzkoušený tea tree oil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si s Cicalfate i čistíš zuby, ne? :D Ale jo, plánuju ho, je na seznamu, kor teďka na jizvu by mi mohl pomoct.

      Vymazat
  10. Pudr jsem nikdy nezkoušela! Náplasti vypadají dobře, asi si je pořídím na cestování... a takový ty podkožní hnusy fakt nenávidím, vždycky se mi dělají klasicky před důležitými schůzkami atd. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já mám zrovna jeden ultrasexy na bradě :(

      Vymazat
  11. Ha tak dětský pudr teda musím zkusit ! Jinak z drogérky se mi nic moc neosvědčilo - nejhorší jsou krémy na uzavření porů- to nefunguje vůbeca pak se ptoom v obličeji příšerně potí :-D. Sudocrem mám taky ale není to tak slavný jak jsem si představovala...Lepší je zajít si nakožní a nechat si předepsat Eryfluid je to antibiotikum- vodička a zabírá.. a jediné co bylo pro mě použitelný z drogérky bylo Garnier pure stylo sos pen, ale je dost drahý 10 ml stojí asi 100kč já ho měla v akci za šede má tu výhodu, že je průhledná a tak se dá nosit i přes den...je to děsný tydle beďary! :-D tak hodně zdrau ! Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, v drogérce musí člověk vybírat, aby narazil na něco dobrého :). Ten Eryfluid to zní dobře, ale nevím, jestli by mě na kožní vzali, když mám relativně normální pleť :).

      Vymazat
    2. Zas tak samospásný ten Eryfluid není. Kvůli jednomu pupínku se to používat nedá (kožní to asi nenapíše) a jakožto lokální antibiotika si na to pleť prostě zvyká. (Ta moje tak teda fungovala.)

      Vymazat
  12. Super serum jsem měla jen v tom malém vzorečku a mě to teda bohužel nic nedělalo :( to samé FF, nějak taky pupínky neubývaly.. Zubní pasta mi to vždycky jen ještě zhoršila, Ale to s tím dětským pudrem určitě vyzkouším!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na každého platí něco jiného....tak doufám, že aspoň ten pudr zabere!

      Vymazat
  13. Zubní pasta mě kolikrát také napdla, ale řikáala jsem, že by to bylo pěkně na hlavu a nakonec hle! - je to profláklá rada :D
    Mým tajným tipem je citron. Na prst si vymačkám trochu šťávy, vklepu na pupínek a nechám být. Výsledek je vidět hlavně přes noc.
    A proti začervenání jsou nejlepší oční kapky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky na tip s citronem i očníma kapkama :)!

      Vymazat
  14. To Super Sérum bych chtěla hrozně moc zkusit, ale odrazuje mě od dalšího nákupu clo.

    Jinak pastu nemám moc ráda, protože mám pak vysušená místa na pleti a vypadá to děsně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to clo mě pěkně štve :(. Já objednávám vždycky jen vzorkové balení, na nějaký ten měsíc to vydrží.

      Vymazat
  15. tak marné boje svádím už dlouho...vyzkoušela jsem už řadu čistících prostředů, rozných gelů a podobně, ale nedávno jsem na jednom blogu narazila na tyčinku Aknekolor od Dr.Popov. Pupínek je jednak mnohem míň rudý, ale celkově mizí o polovinu normální rychlosti mizení. Nevýhoda - aplikuju jen odpoledne nebo na noc, ráno mezi lidi ne, je to taková silná mentolová vůně. Jinak celkově na pleť mi zabírá nejvíc bahení maska od Avonu, kterou používá dokonce i můj brácha několik let (na čistění je dobrá od avonu i voda Clear, modrá s 2% kys. salicilovou ;)) a jinak dík za tip s pudrem, o tom ještě nevím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oprava - ne aknekolor ale aknerol

      Vymazat
    2. Od Dr. Popca zrovna plánuju objednávku, tak se mi tvůj tip hodí! Od Avonu jsem jednou měla jakousi šílenou vodu, po které mi málem shořel obličej. Ale ta bahenní maska je fajn.

      Vymazat
    3. budu se těšit, jestli se po tom o výrobcích zmíníš zase v nějakém článku ;) jinak doufám, že tyčinka zabere!

      Vymazat
  16. It's actually a great and helpful piece of information. I am glad that you shared this helpful info with us. Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.

    My blog post: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!