středa 10. října 2012

MUA Undressed Palette

Ahoj všichni!

Velká novinka - dneska jsme po třech letech dělali ve škole konečně  něco zajímavého - učili jsme se šít. Je mi jasné, že to spousta mediků umí už dávno, ale já nejsem tak zapálená, abych už od prváku běhala po sálech a lezla doktorům pod plášť a ještě mnohem dál. Takže můžu říct, že mě to i celkem bavilo a pacient (buničinová dečka) přežil. 




Povíme si něco o známé paletce Undressed od Makeup Academy. Tahle paletka je hodně diskutovaná jako dupe známé Naked od Urban Decay, rozdíl je v tom, že její cena je mnohonásobně nižší. Undressed stojí na webu MUA 3 libry, pokud chcete nakupovat v naší kotlině, na e-shopu ji má i Plum za krásných 226 Kč. To je za 12 stínů fakt libovka. Takže jak u mě paletka obstála?




Obal tedy moc krásný není a víte, že já mám pěkné balení ráda. Tohle je ten nejobyčejnější černý plast s průhledným víčkem. Mám trochu obavu, že zavírání se časem rozbije, zatím jsem krabičku otevírala tak patnáctkrát, ale ještě drží, tak uvidíme. Dobré je, že přes průhlednou přední část vidíte, co za stíny je uvnitř, což se hodí, pokud máte paletek víc. Uvnitř najdete kromě zmiňovaných stínů i super-duper oboustranný pěnový aplikátor, ideální na vyhození do nejbližšího koše. 




Stíny nejsou nijak pojmenované, mají jen čísla. Tři stíny jsou zcela matné a zbytek má jemné třpytky nebo metalický finish. Podle swatchů na ruce (na první fotce je první řada, na druhé druhá řada) je patrné, že odstín č. 3 a 5 nejsou nijak zvlášť vidět, používám je jako podklad na celé víčko. Č. 6 je třpytivá zlatá, na kterou mě moc neužije, takže jsem ji zatím nevyužila. Líbí se mi ale jednička, dvojka i čtyřka - dávám je porůznu pod obočí, na pohyblivé víčko, do vnitřního koutku oka. 




Druhá řada obsahuje výraznější odstíny - zajímavá je devítka (třetí zleva), což je tmavší růžová s vínovofialovým odleskem, která se výborně hodí na večer. Otstatní barvy využívám do crease podle toho, jakého efektu chci dosáhnout. Předposlední barva, černošedá, obsahuje asi největší třpytky, které ale naštěstí neodpadávají pod oko.




Stíny práší jen mírně, naopak jejich konzistence je překvapivě krémová, dobře se s nimi pracuje, dají se krásně rozmazat do ztracena. Pigmentace je velmi slušná, "chytíte se" i bez báze. Co mě uchvátilo nejvíc, je výdrž - měla jsem je na sobě jak celý den (který trvá u mě i od 7 ráno do 12 večer) a když jsem je odličovala, tak jich ještě dost zbývalo. S bází tedy vydrží na oku opravdu celodenně, bez báze zhruba 6 hodin. Jsem s nimi o dost spokojenější než s paletkou Sleek, u které stíny mizely už po dvou hodinách.


Za tu cenu paletka odvádí skvělý výkon. Možá si pořídím i další odstíny na experimentování, nicméně tahle varianta má všechno, co potřebujete, nalíčíte se s ní na den i na večer. Vypadá sice lacině, ale obsah kvalitou dalece převyšuje cenu. Hodnotím na 9/10.




P.S. Nemohu vám bohužel poskytnout porovnání s originální Naked, protože ji nevlastním. Konzistence stínů se ale dost blíží Urban Decay, ačkoliv nikdo nemůže čekat, že to bude přesně to stejné. Pokud ale nechcete utratit kolem tisíckovky za Naked, tohle je hodně příjemná alternativa.


Máte Naked paletku? Nebo uvažujete o této? Co značka MUA, bojíte se, že je podezřele laciná nebo jí důvěřujete? 


Těším se na vaše komentáře!


INF

26 komentářů:

  1. ano, souhlas. Mam tuto paletku taky a spokojena jsem stejne. Recenzi teprve chystam, protoze jsem ji jeste nestihla plne osahat .-))

    Moc pekne napsano!

    OdpovědětVymazat
  2. Mě teda paletky vůbec neberou, nevím ani proč...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divné divné...to jsi ale asi jediná na světě :).

      Vymazat
  3. ahoj, muzu se zeptat, objednavalas ji z webu mua? za jak dlouho ti dorazila? co jsem cetla, tak pry jsou s dorucenim docela problemy...diky za info, monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, z jejich webu, dorazila cca za týden. Doporučuju teď ještě nějakou dobu počkat, protože slíbili, že když budou mít 35 000 fanoušků na facebooku, bude doručení zdarma a sleva 35% na vše ;).

      Vymazat
    2. dik za odpoved. jojo, na FB jsem to cetla, ale nevim, jestli vydrzim :-)) platilas normalne kartou?

      Vymazat
  4. Krásné barvičky, ale já si paletky moc nekupuji:-) Naked mě ale docela láká, třeba časem..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naked je určitě dobrý základ, použitelný na všechno :).

      Vymazat
  5. já jsem si tuto chtěla od Plum objednat, ale samozřejmě byly hned pryč, tak snad po doplnění zásob se na mě dostane. Po přečtení této recenze mě to mrzí totiž ještě víc :-). Naked mě láká, ale stále váhám....

    flexiworld3.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plum určitě doplní, takže po ní skoč :)! Fakt je skvělá.

      Vymazat
  6. Sakra, já bych taky brala všechno! Barvičky krásný, ale to mě se vlastně líbí snad u všech paletek:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle se mi strašně líbí! Všude jsem na ní četla jen kladné hodnocení a o to víc bych si jí přála vyzkoušet... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do ní ;). Jak jsem psala výš, brzo bude na webu MUA akce, tak to se přímo nabízí...;)

      Vymazat
  8. MUA mě rozhodně zaujala, při výběru bych volila stejně jako ty :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já si asi pořídím i jinou variantu, až bude poštovné zdarma.

      Vymazat
  9. Taky mám na ní zálusk, ale vybrala bych si spíš Dask til dawn nebo Starry night :) Ale já jsem blondýna s modrýma očima, tak to proto. Jinak barevnost tvé paletky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě varianty, které zmiňuješ se mi taky moc líbí...asi na ně dojde :D.

      Vymazat
  10. Paletky jdou mimo mě, stejně bych využila tak max 3 barvičky :)
    Jinak jsem ráda, že pacient-dečka přežil, pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky stíny tak moc nepoužívám, ale baví mě si s nima hrát :).

      Vymazat
  11. Naked je Naked, měla jsem i levnější varianty, ale přide mi, že Naked je víc pigmentovaná, více vydrží, méně se práší a stíny mají docela vekou gramáž.
    Nicméně MUA, jsem na rozdíl od Sleeku, nebo NYX v ruce neměa, tak nebude zas až tak kategorické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pravda, Naked je Naked. Tohle je taková varianta pro nemajetné :).

      Vymazat
  12. Taky ji mám a musím říct, že mě při otevření balíčku regulérně vyděsilo, jak je malinkatá, čekala jsem ji tak o půlku větší. :D
    Na mě tak dobře nedrží a práší zas neuvěřitelně, ale i tak jsem s ní spokojená, za ty 3 nebo 4 libry je to jak zadarmo. :D
    Každopádně od MUA bych (z toho, co mám) vyzdvihla teda jiné věci než Undressed. :)

    OdpovědětVymazat
  13. always i used to read smaller articles which also clear
    their motive, and that is also happening with this paragraph which I am reading now.


    Also visit my web blog website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!