středa 3. října 2012

Můj oblíbený kousek z dětské kosmetiky - Hipp Dětský krém na obličej a tělo

Mám hrozně ráda kosmetiku pro děti. Protože děti jsou heboučké a voní, tak doufám, že mi jejich kosmetika pomůže k podobnému výsledku. Navíc děti jsou křehké, takže jejich kosmetika nemůže obsahovat namletý štěrk a kyselinu sírovou. Asi proto ráda zkouším nové a nové věci pro miminka. Oblíbila jsem si například dětské šampóny, ubrousky na prdelky...a tento krém.


Hipp Dětský krém na obličej a tělo má být univerzální hydratační krém. Obsahuje bio mandlový olej a naopak mu chybí PEGy, minerální oleje, parabeny a další ošklivosti. Složení jsem vám vyfotila, pokud jste v něm našli něco ne úplně pěkného, dejte mi vědět.


Balení je velké 75 ml, což je pro mě přesně akorát, abych ho mohla nosit běžně s sebou. Líbí se mi, že je v tubě, mám to tak raději, přijde mi to hygieničtější. Obal je vcelku hezký, modré víčko, bílá tuba, nějaké to růžové miminko - nadějné vyhlídky.

Krém není příliš hustý, krásně lehce se roztírá, a to i na vlhkou kůži (třeba obyč Nivea má s tímto problém). Voní trochu zvláštně, není to typický odér á la Dove nebo modrá Nivea, je tam něco "navíc" - tipla bych to na ten mandlový olej. 

Já ho používám jak na tělo, tak na obličej, hlavně když spím mimo domov a nechce se mi tahat příliš moc flaštiček. Hydratuje pěkně, do pleti se rychle vsakuje a nenechává mastný povlak. Tímpádem ho můžu s čistým svědomím používat na všechno a nebojím se, že by mi ucpal póry nebo zmastil nos.


Krém má u mě hodnocení 10/10, koupíte ho v drogériích za cenu kolem 70 Kč.

Používáte kosmetiku pro děti nebo už jste na to moc dospělé? Máte nějaký oblíbený výrobek? A myslíte, že opravdu všechna miminka voní?

Těším se na vaše komentáře.

INF


14 komentářů:

  1. Já občas používám, pokud mi jde o to, aby v tom nebyl žádný "bordel" a nemám nějaké vyšší nároky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem kosmetiku pro děti dost přehlížela, protože jsem si říkala, že tohle se mě už dávno netýká, ale myslím, že nebude na škodu si něco pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak...ono dětská kosmetika se mi líbí hlavně kvůli tomu, že by měla být jemná, zatímco do "dospělých" třeba šampónů se přidává kdeco.

      Vymazat
  3. Já se musím přiznat, že používám ty ubrousky :-D Jsou tak voňavoučké a heboučké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou :). Mám vždy velké balení na stole a menší v kabelce.

      Vymazat
  4. Z této řady jsem zrovna dneska okukovala olej :) Časem si ho pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten může být fajn. Já na oleje moc nejsem, spíš krémy :).

      Vymazat
  5. Přítel to ode mě obdržel jako univerzální radu, jak se orientovat v kosmetice: "Co je dobré na miminka, to je dobré i na tebe." :-) Má citlivou kůži, v minulosti měl exzém a tak nemůže používat, co mu první padne pod ruku. Mně na kůži nevadí prakticky nic, pokud se mi po tom nevysypou pupínky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taková dobrá univerzální rada :). Moje pleť taky snese ledacos, ale chci jí ulevovat, pokud můžu.

      Vymazat
  6. Z dětské kosmetiky jsem kdysi používala olejíčky, ale teď momentálně mám doma už jen samou kosmetiku "pro dospěláky":-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!