pátek 19. října 2012

NUXE micelární voda

Je načase odhalit další část z testovacího balíčku francouzské "asi přírodní" značky NUXE. Co je micelární voda asi víte, přecejen známou Sensibio od Biodermy její pověst předchází, pokud nevíte - je to v zásadě taková mastná vodička, co vám báječně vyčistí pleť.



Tuto od NUXE jsem měla v travel kitu, který jsem si pořídila v Paříži. Aneb co se stane, když vás váš milý pošle do lékárny pro mast na bolavé koleno a tam hned u pokladny potkáte balíček NUXE. No co, nějaký suvenýr jsem si přivézt musela. Na výrobcích NUXE je charakteristická jejich nádherná plná květinová vůně. Opravdu ji miluju, mohla bych k NUXE produktům čuchat pořád. Je mi ale jasné, že na někoho může být těžká nebo moc intenzivní.

Micelárka je v lahvičce o obsahu 35 ml a vystačila mi zhruba na měsíc. Na balení mi vadilo to, že nemělo žádné "kapátko" u hrdla, prostě tam byla jenom velká díra. Kolikrát jsem se pořádně polila.


Složení má být přírodní. Nevím, nepoznám to.
S lítostí musím konstatovat, že vůně je asi to nejlepší, co na micelární vodě je. Já si kupuju micelárky hlavně kvůli důkladnému vyčištění, ale tady s touhle od NUXE to dalo fakt hodně práce. Se Sensibio i Sébium (nemám nijak přecitlivělé oči, proto si na ni troufám) zvládnu odlíčit oči dokonale, s NUXE to bylo na delší lokte. Nicméně v očích mě nedráždila a aspoň nenechávala na pleti nějaký mastný povlak, což oceňuju.



Vzhledem k tomu, že například zde stojí plné balení (200ml) této micelární vody skoro pět stovek, čekala jsem větší kouzla. Dávám proto jen 3/10 a kdyby voda nevoněla, tak by se se zlou potázala. Nákup vám proto nemohu doporučit.


Máte zkušenosti s nějakými méně obvyklými meclárkami? Používáte micelární vody nebo máte své osvědčené odličovače?

Krásný víkend,
INF

9 komentářů:

  1. Od doby, co jsem si pořídila první micelární vodu, už jiné pleťové a odličovací vody nepoužívám, myslela jsem si, že všechny micelárky jsou obecně lepší, ale teď jsi mě vyvedla z omylu :-O A za tu cenu, to je teda docela propadák. Jsem ráda, že jsem hned napoprvé měla šťastnou ruku a neodradilo mě to :-)

    http://aodori.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se držím při zemi a své oblíbené micelárky :-) Zkoušela jsem micelárku od dermacolu, která mi vyhovovala, ale našla jsem lirene, která je v hezčím obalu, levnější a hlavně ještě voňavější, takže ji prozatím nehodlám měnit.

    OdpovědětVymazat
  3. Heleď, cestovní balíček bych taky brala z fleku. Na tuhle značku už jsem totiž nějakej ten pátek namlsaná hlavně od Sofastars, ale zatím vždy něco dostalo přednost. Největším lákadlem je pro mě ta vůně, ale tak jasně, že patlátka na ksicht (kor ta drahá) si nekupujeme kvůli vůni, na to mám plnou poličku parfémů. Takže dík, tenhle konkrétní výrobek si asi odpustím.
    No, ale furt jsou tady jejich oleje a krémy... 8-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky nalákaly právě Sofastars. Obecně blogy jsou pro mě mor, jen díky nim tolik nakupuju! Já moc výrazné vůně u pleťové kosmetiky nemusím, ale tahle je tak nádherná...

      Vymazat
  4. no tak asi ostavam verna Bioderme:) u tej ma clovek istotu, ze je dobra:)
    Inak pozyvam ta na moju prvu giveaway pri 3 vyroci mojho blogu!
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bioderma je taky mojí stálicí :). Na giveaway určitě kouknu!

      Vymazat
  5. After looking at a handful of the articles on your site, I really like your way of writing a blog.
    I bookmarked it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future.

    Take a look at my website too and let me know how you feel.


    My blog - vakantiehuisjes frankrijk

    OdpovědětVymazat
  6. I constantly emailed this web site post page to all my associates,
    as if like to read it next my contacts will too.


    Here is my website: website

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging
    for? you made blogging look easy. The overall
    look of your website is great, as well as the content!


    Here is my site - vakantieparken frankrijk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!