středa 24. října 2012

Pandořina skříňka - New IN

Včera jsem měla velkou velkou radost. Přišla jsem domů a ségra mi oznámila, že mi něco přišlo. Prý to otevřela, jestli to není něco pro ni (nemá PayPal, tak objednává přese mě), ale lezly z toho divné černé cucky, tak to radši nechala. 


Baví mě, když má značka vlastní styl dotažený do konce. Illamasqua je jednou z nich - tato značka je prostě divná a temná, jen se podívejte na design jejich webu nebo reklamní kampaně. A proto mě dostalo, že i objednávky z e-shopu posílají ve stylových černých krabicích. S černýma cuckama uvnitř.


Objednala jsem si set tvářenky a štětce, který je exkluzivní pro webové objednávky, při zakoupení sady ušetříte nějakých 13 liber a to se vyplatí. Pokud jste u Illamasqua poprvé, jsou tvářenky prý to pravé, co vyzkoušet. A štětce, těch já nemám nikdy dost, takže volba byla jasná.

Zvolila jsem odstín Naked Rose, který nedávno recenzovala Day, protože jsem nechtěla žádnou divočinu. A už teď musím říct, že jsem naprosto nadšená. Oba výrobky (tvářenka i štětec) jsou v současné chvíli nejdražšími, které jsem v daných kategoriích vyzkoušela a každá koruna je tam znát. Jak už jsem psala na facebooku, když jsem  šla ukázat štetec ségře, tak jsem jí řekla, že se k němu bude ode dneška každé ráno modlit. Ale moc jsem s tím neuspěla. Za nějakou dobu vám určitě poskytnu fundovanější recenzi, zatím se můžete pokochat fotkami.


Máte rádi značku Illamasqua? Líbí se vám její styl nebo na to nejste? Jaké výrobky jsou vašemi oblíbenými?

Krásný den plný rozmazlování profi luxusní kosmetikou,

INF

19 komentářů:

  1. Kdybych si to objednala já, tak už vidím, jak se na to někteří tváří. O značce nevím a proto Ti moc děkuji za článek, objednávat ale raději budu potají, abych zase nebyla nařčena, že jsem moc "temná" a že to přeháním. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Illamasquy nemůže být nikdy dost :).

      Vymazat
    2. Tak dobre, ale tuzky na oci uz radeji nepouzivam zadne, sice mám oci divne velke, ale lepsi nez usmudlane. :-)

      Vymazat
  2. Značku neznám, ale díky za tip. Vypadá to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvářenky Illamasqua si brousím zuby už dlouho, ale ty výhodné akce vždycky přijdou ve chvíli, kdy se mi to nejmíň hodí. To balení je ovšem hustokrutopřísné :))) A štětce taky předchází jejich pověst, takže jsem zvědavá na tvoje dojmy!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta tvářenka je tak skvěle pigmentovaná, že si opravdu musím dávat pozor při nanášení :).

      Vymazat
  4. Jo Illamasqua, nevím proč, ale to temné tajemno se mi strašně líbí a právě proto je značka lehce rozpoznatelná, což je velké plus. Mám štětec body kabuki z výprodeje a je tak úžasný, že se mi ho až nechce používat, jen ho hladím a laskám a tak:-) Ale ne vše je skvělé bohužel. Třeba tužka na oči/obočí je totální katastrofa, absolutně nekreslí jsem na sebe naštvaná za tu cenu bacha na to...těším se moc na recenzi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za (ne)tip na tužku. Asi ne vše od skvělé značky musí být skvělé :).

      Vymazat
  5. jů, oni ti dali vzorek freaku, závidím :D jsem chtěla vyzkoušet, když vydali

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se, že tuhle značku vůbec neznám, ale ten štětec vypadá úžasně jemně :))

    OdpovědětVymazat
  7. Také značku neznám, ale možná se po ní porozhlédnu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Značku neznám, ale produkty vyoaají dobře :)).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. O téhle značce jsem ještě nic neslyšela, ale vypadá to hodně dobře!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Slyším o téhle tajemné značce prvně, ale je to stylovka, takže určitě ji někdy zkusím. Bájo typ, díky za něj ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  11. Já o značce také slyším poprvé, ale asi budu i jediná, kterou naopak její design až odradil. Takže zkoušet od nich něco ani nemám chuť. Ne, že bych byla jenom růžovoučká, ale zkrátka se mi to vůbec nelíbí :)

    OdpovědětVymazat
  12. We stumbled over here coming from a different website and
    thought I might as well check things out. I like what I see so now i'm following you. Look forward to looking into your web page again.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!