pondělí 29. října 2012

Tag od LucieTheShoesManiac

Ahoj všichni, dnes jen velmi rychlý post o tagu od Lucie. Zaujal mě a třeba pobaví i vás! Jaká jsou pravidla?


1) řekni o sobě 11 zajímavostí
2) zodpověz 11 otázek od blogerky, která tě nominovala
3) vymysli 11 otázek pro blogerky, které nominuješ ty
4) vyber 11 blogerek pro nominaci a informuj je o ní
5) neoznačuj tu, která označila tebe



Jedenáct zajímavostí o mně, říkáte. Tak teda jo!

1. Mám tetování.
2. Hrála jsem 12 let na housle.
3. Nosím kontaktní čočky od 15 let, protože mám cca 3 dioptrie a už bych se nikdy nevrátila k brýlím.
4. Nezvednu pravou ruku do upažení víc než 45 stupňů.
5. Miluju papoušky a chci si jednoho pořídit, až budu velká :)
6. Umím upéct chleba. A je dobrej.
7. Jsem hrozně systematická, mám ráda svůj diář a všechno si do něj plánuju.
8. Bojím se tmy.
9. Jsem pověrčivá.
10. Mám ráda město a nechtěla bych žít v domě na vesnici nebo v satelitním městečku.
11. Jsem cholerická a nemám to na sobě ráda.

Lucie položila všem blogerkám všehomíra těchto 11 otázek:

1) Kterou vlastnost na sobě fakt, ale fakt nesnášíte?
Nebezstarostnost. Často se moc věcmi zabývám, nejradši bych uměla je hodit za hlavu a neporýpávat se v nich.
2) Jaký je váš nejoblíbenější kousek v šatníku, kterého se nikdy nezbavíte?
Černé kalhoty. Vlastně se jich klidně zbavím a pak zase nabydu nové. Hodně nových.
3) Jakou nejhorší známku jste měly na vysvědčení ze ZŠ?
Jedničku :). Chodila jsem na ZŠ ale jen do páté třídy.
4) Máte raději kávu nebo čaj?
Čaj, ale obecně nemám moc ráda teplé pití.
5) Oblíbený parfém?
Chloé Intense.
6) Film, který se vám nelíbil?
Viděla jsem 2Bobule a bylo to hrozný.
7) Nejhezčí věc, kterou jste kdy od někoho dostaly?
Diamantový prsten od maminky s tatínkem, protože diamanty jsou krásné. A taky proto, že je od obou.
8) Nejklasičtější módní kousek?
Černé vypasované sako.
9) Nejhezčí vyznání lásky?
Žádost o ruku :). Může proběhnout jakkoli.
10) Nejoblíbenější jídlo?
Ovocný salát.
11) Jaké slovo vás charakterizuje? Jen jedno! :)
Nepředvídatelná.

Po blogerky, u kterých bych si tenhle tag ráda přečetla, jsem vymyslela tyto otázky:

1. Čeho se nejvíc bojíte?
2. Jaký je váš oblíbený okamžik z dětství?
3. Jaký je jeden kosmetický produkt, který si budete kupovat zas a znova?
4. Tři věci, které byste si vzaly na opuštěný ostrov?
5. Plastické (estetické) operace - ano nebo ne?
6. Nejoblíbenější film?
7. Jaká je vaše představa ideálního bydlení?
8. Kdybyste byly někdo jiný, kamarádily byste se samy se sebou?
9. Je něco, co děláte, víte, že to není úplně správné/dobré, ale nemůžete si pomoct?
10. Oblíbená barva laku na nehty?
11. V jaké době byste chtěly žít?

Jedenáct blogerek asi dohromady nedám, ale aspoň nějaké:

...a pak vy všechny, které by něco takového sepsat bavilo! (dejte mi do komentáře odkaz, jsem stará zvědavka)

To je ode mě pro dnešek vše, zítra se můžete těšit na plnohodnotný článek! Dobrou noc,

INF

21 komentářů:

  1. tiež nosím šošovky asi od 15tich :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. tohle je dobrý v tom, že nebudu muset nic fotit (nějak nestíhám za světla poslední dobou), ale blbý v tom, že se nad tím budu muset zamyslet :D
    ale každopádně díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to mě taky napadlo - aspoň nebudu muset fotit :D. Těším se, co sepíšeš ;).

      Vymazat
  3. Moc zajímavé informace :-) Pokud to nebude vadit, tak se vetřu :-) Otázky jsou zajímavé a pokusím se dát odpovědi do kupy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se vetři, budu jen ráda :)! Jsem moc zvedavá na tvoje odpovědi ;).

      Vymazat
  4. Ajta krajta...já musím něco prásknout na sebe:-D? No, to bude oříšek.
    Jinak je to ale moc zajímavý článek, závidím Ti tu systematičnost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen práskej ;). systematičnost je sice na jednu stranu praktická, na tu druhou se mnou ale bez diáře není k vydržení :D.

      Vymazat
  5. Och, děkujeme za nominaci, nesmírně potěšila! Pokusíme se tag splnit, docela se nám zamlouvá a navíc jsme často vyzývány k tomu, něco na sebe "prásknout", tak doufám, že nám na něj vyjde prostor - máme takhle jeden restík už z června, ale teď se určitě polepšíme! ;-)
    Jinak bych ráda viděla to tetování a ochutnala tvůj chleba, věřím, že je vynikající :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že vás nominace potěšila, budu se těšit na "práskací" článek ;).

      Vymazat
  6. Velice dekuji za nominaci :-)Poradne se zamyslim a pustim se do toho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, ten tvůj článek je super ;).

      Vymazat
    2. Dekuji, jeste vypiluji otazky a pridam je taky na blog, ale ted me jeste ceka dopsat clanek, tak jsem zvedava, jaky ohlas bude mit :-D

      Vymazat
  7. Skvělý článek. Hrozně ráda se dozvídám informace o ostatních blogerkách - jsem taky taková zvědavka :D

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za zajímavé otázky a nominaci :) http://stars-by-lucy.blogspot.cz/2012/10/tag-od-in-your-face.html

    OdpovědětVymazat
  9. Ráda bych tě pozvala i k sobě ,na videu jsi velice příjemná a skvěle se tě poslouchá :) jen tak dál :) http://kosmetikaprozeny.blogspot.cz/2012/10/tag-11-odpovedi-11-otazek.html

    OdpovědětVymazat
  10. jé, ja na to přišla až teď, o vikendu se do toho vrhnu :) Díky za nominaci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, budu se těšit na tvůj článek!

      Vymazat
  11. I'd like to find out more? I'd care to find out some additional information.


    My blog ... website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!