pondělí 8. října 2012

Travalo - plnitelný atomizér

Cože, to je něco z vesmíru? Naštěstí ne, ačkoliv jako malá jsem si na knížkách o vesmíru docela ulítávala. Atomizér je plnitelný flakónek na vůni. Je to praktická věc do kabelky nebo na cesty - ona ta skleněná lahvička není na přenášení zrovna ideální.


Nějakou dobu jsem měla klasický skleněný flakón v kovovém "obalu", něco jako toto:

Ale naštvala jsem se ve chvíli, kdy jsem si ho do Španělska zabalila plný své milované Chloé a když jsem dorazila do hotelu, byl pafrém všude možně, jen ne ve flakónku. Řekla jsem si, že nejsem tak bohatá, abych si kupovala levné věci a rozhodla jsem si pořídit proslulý originál od značky Travalo. 



Flakón má objem 4 ml a je opravdu maličký, takže ho bez problémů tahám v kosmetické taštičce. Barevných variant je hodně, já jsem zvolila stříbrný, ale můžete si vybrat z černého, zlatého, růžového, průhledného...Travalo má odlišný způsob plnění - na rozdíl od obyčejných flakónů, kam vůni přestříkáváte, tady přiložíte dolní část na odkryté "stříkadlo" parfému a pumpujete, dokud se Travalo nenaplní. Je to příjemnější proto, že se nic nedostane mimo.



Travalo jsem si pořídila hlavně kvůli těsnění a po několika dnech, kdy se mnou cestoval po všech čertech můžu říct, že nic nevyteklo. Takže investice se vyplatila, jsem opravdu spokojená. Pokud se vám zdají tři stovky (ofiko cena třeba na feelunique) za flakón moc, já jsem ho kupovala tady za příjemnou cenu 189 Kč. Překvapilo mě, že na českém e-shopu narazím na tak příjemné ceny!



Co vy a parfémy? Nosíte je v původním obalu nebo máte nějaký tip na přenášení? Slyšely jste už o značce Travalo?

Budu se těšit na vaše milé komentáře.

INF

19 komentářů:

  1. Nedávno jsem nad ním přemýšlela, chci si objednat novou vůni a nechci s sebou tahat lahvičku, bála bych se, že se mi odlomí vršek.. Takže děkuji za tip, podívám se na stránky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, tohle vydrží i atomovou válku, je to taková malá kapsle v kovovém obalu :).

      Vymazat
  2. Já mám takovou trochu šílenou věc, která nicméně zatím nevytekla. Mám v plánu si pořídit ten ze Sephory, měli by mi do něj odstříkat parfém dle výběru... :)
    Jinak obecně vzato je to dobrá věc, o značce Travalo jsem slyšela a slovo "atomizér" mi pořád zní jako nějaký sci-fi vynález. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky plánovala ten ze Sephory, protože s odstříkanou vůní by se to už vyplatilo, ale když jsem viděla, že je Travalo za takhle výhodnou cenu, skočila jsem po něm :).

      Vymazat
  3. Já mám Atomizer o Sephory. Ten stál 350,-Kč a mohla jsem si při koupi vybrat i nápln podle svého uvážení :) Jediné, co mi vadí, je, že se brzy "ošoupal", takže není zas až tak moc hezký jako na začátku, ale to nevadí. S těsněním problém nemám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten ze Sephory je prý taky fajn a těsní dobře :).

      Vymazat
  4. Tak tenhle atomizér znám a už ho mám dlouho na wishlistu, jen nejsem schopná si ho objednat :-D

    OdpovědětVymazat
  5. No, já bych si ho i koupila, jenže bych ho nevyužila na všechny vůně, hlavně na lolitu lempicku, to bych do něj totiž vůbec nedostala kvůli tomu, že mně to nejde vyndat až k té tyčince :/. Ale v Sephoře prej maj taky tohle ale jiný dávkování, tak se kouknu :)
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, to mě vůbec nenapadlo, že to u některých vůní nebude možné. Mrkni na ten ze Sephory, prý je taky dobrý.

      Vymazat
  6. Ahojky,
    někde jsem četla, že se prodává k travalu i roztok na vyčistění při výměně parfému. Nebo myslíš, že je možné ho vyčistit od vůně jinak? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přece jen jsou to další náklady navíc :-)

      Vymazat
    2. O tom roztoku jsem neslyšela, každopádně slyšela jsem, že k vyčištění od vůně stačí alkohol. Jako čistý alkohol, ne rum :).

      Vymazat
    3. Prosím,zajímalo by mě,jestli nevíš,jak prakticky provést to čištění alkoholem?
      Travalo jsem si koupila po přečtění tvé recenze a jsem nadšená,ale ráa bych do budoucna vůni měnila :o) díky za ev.odpověď ,Veronika

      Vymazat
    4. Přímo na stránkách Travala, momentálně není skladem, ale třeba zase bude:
      http://www.travalo-shop.cz/travalo/eshop/2-1-Travalo-neutralizery
      Tady ho skladem mají, je to shop SK, posílají i do ČR:
      http://www.coucou.sk/produkt/coucou-neutralizer-60ml-cistic-na-kabelkovy-parfem

      Vymazat
  7. Teď jsem po něm začala toužit :). Cestuju často, navíc mám domov na dvou místech (v Brně, kde studuju a bydlím s přítelem a doma) a pořizovat si oblíbené parfémy dvakrát je poměrně nákladné :). Jen doufám, že u mých parfémů to jde oddělat na to "stříkátko", ale mám pocit že zrovna u takové DKNY Red Delicious to nepůjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to pro tebe bude ideální :). Doufám, že to půjde, mně to zatím šlo u všech parfémů.

      Vymazat
  8. Svůj (nejlépe černý) si přeju k Vánocům, protože kdybych svojí kabelkou někoho flákla, jdu si sednout za vraždu, snažím se její obsah postupně redukovat (a ono těch +/- 100 ml voňavky je docela znát... :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Hello, its pleasant article regarding media print,
    we all be aware of media is a wonderful source of data.



    my site: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!