sobota 17. listopadu 2012

Essence LE Twilight: Breaking Dawn

Ahoj všichni!

Máme tu zase zamračený víkend. Spousta z vás už určitě viděla Rozbřesk nebo na něj plánujete jít. Já už ho mám za sebou, jak jsem psala v minulém článku (pokud by vás zajímala moje "ofiko" recenze, najdete ji zde). Essence u této příležitosti vydala limitovanou kolekci a ačkoliv mě už ty jejich limitky moc netáhly, tak jsem neodolala (facebookoví fanoušci vědí, že jsem si šla jen pro kartáček na zuby a ooops...nehoda :) a zakoupila tři výrobky. Už jsem si je stihla osahat a vyzkoušet, ono na psaní recenze na dekorativní kosmetiku není třeba tolik času. Jde o třpytivý pudr, lesk na rty a pigment.


Třpytivý pudr Bella's Secret

Jakmile se řekne třpytivý rozjasňující pudr, tak vystrčím tykadla. Odolávat nemělo smysl. Stál myslím 75 Kč a skoro nikde ho už nemají (dnes jsem ho zahlédla v dm Galerie Butovice).


Odstín je opravdu krásný, jemně zlatavý, ale jakoby lehce "studeně" zlatý, pokud něco takového existuje. Můžete ho používat jako rozjasňovač nebo ho zkusit dát na celý obličej - dodá obličeji opravdu nádherný lesk bez viditelných třpytek. Pokud na něj ještě někde narazíte, jděte do něj, protože já mu dávám 8/10.


Lesk na rty Renesmee Red

Té barvy jsem se nejdřív zalekla, protože mi připadala příliš rudá a výrazná. Ve skutečnosti ale není lesk tolik pigmentovaný, navíc na mých rtech chytí nádech ještě lehce do vínova. Ve výsledku je zabarvení mírné, připomínající zvýrazněnou barvu mých rtů se zlatými třpytkami. Nelituju, že jsem si ho pořídila a dá se dobře nosit i na den. Jako všechny levné lesky ale lepí a aplikátor je stejný jako o lesků Stay with me. Hodnotím na 4/10



Pigment Edward's Love

Na výběr jsou (myslím) tři odstíny pigmentů a já jsem zvolila tento, protože mi připomínal barvu stínu, jakou už dlouho sháním - šedohnědou, ale víc do šeda. Nebo jakoby šedomodra. Ehm. Je úplně jasně poznat, co chci, že? Barva pigmentu opravdu odpovídá mým představám, ale problémem jsou opět třpytky, které obsahuje. Jsou opravdu velké a padají pod oko. Já to řeším tak, že je nechám, ať si v klidu všechny vypadají, smetu je z obličeje štětcem a zůstane mi jen ta výsledná barva. A jsem spokojená, pigment navíc na očích dobře drží (používám běžnou bázi na oční stíny, nic speciálního), zatím mám zkušenost, že osm hodin zvládne s přehledem. Za mě 6/10.


Na levnou limitku od Essence to docela ujde a já jsem se všemi výrobky s výhradami spokojená. Chtěla jsem vám je ještě ukázat v akci všechny najednou, jak vidíte, není to žádná divočina. 



Použité výrobky: Pigment, pudr a lesk z řady Essence Breaking Dawn, Lancome Effacernes Longue Tenue korektor, make-up Rimmel Match Perfection, bílá tužka na waterline Avon, řasenka L'Oréal Volume Million Lashes Luminizer, sada na obočí e.l.f., stín č. 1 z paletky Undressed od MUA, gelová tvářenka z řady Vampire's Love od Essence.

Co vy? Podařilo se vám ulovit něco z této limitované edice nebo vás to nechává absolutně chladnými? Zaujal vás některý z produktů?

Budu se těšit na vaše komentáře!

INF

24 komentářů:

  1. mně se líbí ten pudr, ale vzhledem k tomu, že mě obecně prudí nutnost honem rychle v den vydání jakýkoli limitky stepovat před svojí běžnou drogerkou, aby to odpoledne nebylo už vybrakovaný a nebylo nutný obíhat dalších x zapadlejch drogerek po všech čertech, kde by ho mít ještě mohli, tak ho nejspíš oželím, protože po všech čertech se mi prostě pobíhat nechce ;)

    ale kdyby byl v běžným sortimentu, tak do něj půjdu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pudr je fakt super...zahlédla jsem ho i v dm na Zličíně a ještě někde...takže v prdelákovech ho ještě mají :).

      Vymazat
  2. škoda toho lesku, myslela som, že bude riaaaasne červený, taký by som brala hneď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas mám radost, protože takováhle zářivá červená mi nesluší :)

      Vymazat
  3. Po tom pudru se poohldénu, děkuji. Nenapsala bys něco o svých vlasech? Jakou péči jim dopřáváš, že jsou tak lesklé :-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad, článek určitě zpracuju :)! Jen budeš asi překvapená, že moje péče o vlasy je taková...no, ne zrovna ucelená a promyšlená :D

      Vymazat
  4. Ja bohuz´žial patrím k radom twilighotvych odporcov, takže by som pravdepodobne od poličky s touto edíciou utekala len by sa tak zaprášilo. A pritom viem, ze ten púder za to nemôže! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na limitku jsem se dívala už v drogerce. Pudr mi přišel ten samý jako ten loňský, který mám doma, lesky mi barevně nesedly, tvářenky to samé a pigmentům jsem zatím víceméně podléhala.
    Ale tobě to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. V Plzni byl ještě ve čtvrtek plnej stojan - a upřímně řečeno, od pohledu je vidět proč... ty třpytky v lesku jsou OBROVSKÝ, vůbec jsem neměla chuť ho zkoušet, ač mě svrběly prsty si alespoň něco "urvat". Prdlajs. Pudr na zimu nepotřebuju a všechno ostatní bylo vážně karnevalově třpytkatý - a tmavý.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten rozjasnujuci puder mam a som velmi spokojna, ine veci z tejto kolekcie ma nezaujali..

    OdpovědětVymazat
  8. ja neodolala vice vecem. ale nejvetsi nadost mam prave z pudru. za tu cenu je uuuzasnyyy!

    OdpovědětVymazat
  9. Kristýnko ještě si říkala,že neholduješ moc černým řasenkám. Já také ne, nenapsala bys nějaký článek o hnědých řasenkách, které jsou nejlepší a kde je nakupuješ? Oproti černým je jich žalostný počet a výběr. Které doporučuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za podnět, jsem pro! Něco sepíšu :). Momentálně mám nejraději L'Oréal Volume Million Lashes Luminizer

      Vymazat
  10. Ha, a já ten pudřík nakonec sehnala! :) V budějckém DM byla celá výstavka prakticky ještě netknutá, asi Budějčandy Twilight tolik netáhne anebo nečtou blogy:) Takže mám pudřík - spokojenost, ráda využiju (ač na rozjasňovače jinak vůbec nejsem) a od předchozího nákupu mám fialový pigment, který je naprosto fantastický a neobsahuje skoro žádné třpytky, no prostě z kolekce je nejlepší, barvička skvělá a výdrž taktéž. Ještě uvažuji nad těmi laky - ty se ještě leckde sehnat dají - fialový (ano, moje úchylka) a modrý. Lesk se mi líbil, ale prudí mě třpytky, takže nic. Ovšem na tobě se mi moc líbí! A na tvářenku jsem se vykašlala... byla to chyba?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se na tebe s pudrem dostalo! V Českých Budějovicích, tam by chtěl žít každý...mám to tam moc ráda, tatínek odtamtud pochází. Já jsem si naivně myslela, že ta tvářenka je krémová a když jsem zjistila, že není, tak už mě vůbec nelákala. Takže myslím, žes udělala dobře, že ses na ni vykašlala.

      Vymazat
  11. Zdravím,

    velice se mi líbí Tvá recenze, a proto jsem odkaz na Tvé stránky přidala k sobě do článku o Twilight, doufám, že to nevadí. Pokud ano, tak mě, prosím, kontaktuj a já to smažu.

    Přeji hezký den,

    JK

    OdpovědětVymazat
  12. Nad tým trblietavým púdrom som váhala, tuším som ho mala zobrať! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!