úterý 13. listopadu 2012

Lancome Effacernes Longue Tenue korektor

Jak víte, tak korektory jsou moje velké téma, pořád zkouším nové. Už jsem jich měla určitě dvacet různých, ale ten pravý na mé monumentální kruhy pod očima jsem stále nenašla. Dostala jsem tip na tento od Lancome, protože údajně není pod očima skoro vůbec vidět - to byl můj častý problém s Make-up Coverem i paletou ze Sephory. Navíc prý nevysušuje. A má být voděodolný. Hmmm...


Jeho cena je celkem vysoká, já jsem nakupovala na parfums.cz a stál 649 Kč. Za ty peníze dostanete ovšem královské množství - 15 ml (například Rimmel Match Perfection má 7 ml a stojí 150 Kč - tím pádem je Lancome "jen" dvakrát dražší).


Na první pohled mě zaujala krásná stříbrná krabička, ale to už fanynky dekorativní kosmetiky Lancome jistě znají. Korektor je v plastové tubičce s úzkým aplikátorem, což je fajn, protože opravdu přesně dávkuje a nevyplácá se mi půlka produktu do víčka, jak je tomu zvykem u jiných korektorů a make-upů. Zvolila jsem odstín 01 Beige Pastel, protože bohužel u nás v České republice není příliš na výběr a druhý odstín je už příliš tmavý. 01 je opravdu hodně světlý, takže bude vyhovovat i největším bledulím, na mě je to sice trochu moc, ale pořád se to celkem dá. 


Korektor je něco mezi tekutým a krémovým, je to trochu hustší Affinitone. Ale při aplikaci mám trochu jiný pocit než u jiných tekutých korektorů - Effacernes se jakoby trošku lepí, je mírně tuhý při nabírání na štětec (používám dvojku EDM a Bdellium tools). 

Krytí je střední a než jsem se s ním naučila pracovat, byla jsem docela naštvaná, protože mi přišlo, že nekryje skoro vůbec. Osvědčilo se mi ale aplikovat ho nejvíce přímo do "rýhy" pod okem a zbytek rozmazat směrem do kruhu, nechat chvíli zaschnout a rozblendit. Rozhodně se mi nevyplatilo přetahovat okraj kruhu, protože se mi tam pak udělala světlá linka, což kruhy naopak lehce zvýraznilo. Teď ale můžu prohlásit, že krycí schopnost mi přijde adekvátní a dokážu ji akceptovat vzhledem k dalším výhodám korektoru.

foto před
foto po
On totiž opravdu není skoro vidět a oční okolí nevysušuje. Rozhodně je patrný nejméně ze všech korektorů, co jsem vyzkoušela. Také je dlouhotrvající, vydrží mi v pohodě celý den a kdyby ne, tak další vrstvou se nic nezkazí. Co se týče voděodolnosti, tak tam musím dát palec nahoru - čistou vodou ho fakt nesmyjete, když ho hodně šudláte rukou, tak sice trochu zmizí, ale pořád tam je. Testovala jsem ho klasicky pod vodou z kohoutku, ale v létě ještě rozhodně projde zatěžkávacím testem u moře nebo v bazénu.


S nákupem jsem proto spokojená a peněz nelituju (navíc to vzhledem k množství není tolik). Hodnotím na 8/10, protože do dokonalosti mu chybí větší výběr odstínů a stoprocentní krycí schopnost (já vím, chtěla bych nemožné, ale...prostě chci!). 

Používáte kosmetiku Lancome? Znáte tento korektor? Nebo máte jiného oblíbence?

Neváhejte se mi ozvat v komentářích ;).

INF

21 komentářů:

  1. Já používám Bourjois Healthy Mix, úplně mi stačí :-) Tenhle tedy neznám, jako jméno značky jsem slyšela, ale nic bližšího o ní nevím. Bourjois mi vyhovuje, ale jako na tenhleten podle popisu nemá, ono se opravdu vyplatí vrazit peníze do těch drobností jako je malá znatelnost a tak, protože detaily se počítají!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Bourjois je taky prý dobrý :). Jo, tenhle je sice drahý, ale zase je ho fakt hodně, minimálně dvojnásobek co v jiných.

      Vymazat
  2. S korektory jsem na tom podobně - pořád hledám a pořád to není ono. Naneštěstí mám okolí očí hlavně opuchlé, s čímž neudělám nic, takže mi sebelepší korektor nedokonalosti nevymaže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude to znít divně, ale na otoky prý pomáhá mast na hemeroidy :).

      Vymazat
  3. Moc hezká recenze. Vše, co bych o korektorech chtěla vědět:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ale tak vypadá docela dobře, ovšem já se docela spálila s Booingem od Benefitu, takže si příště dvakrát rozmyslím, zda chci za korektor dávat nemalé peníze... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. Snad ho mají v Sephoře a dal by se otestovat, než člověk nakoupí :).

      Vymazat
  5. To je super, lebo ja mám úplne rovnaký problém - kožu vysušuje alebo sa korektor drolí :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tenhle opravdu nedělá, můžu ho jen doporučit :).

      Vymazat
  6. Já teď testuju korektor od MUFE a jsem nadšená, asi pro něj opravdu zajdu.. Nevysušuje, drží dobře a kryje taky obstojně. No, možná ještě zkusím vyžebrat vzoreček Lancome, ta značka je mi sympatičtější :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ten se musím taky mrknout! Dají mi v Sephoře vzorek, když budu smutně koukat?

      Vymazat
  7. Pod oči jsem sice zkoušela leccos, ale tenhle korektor jsem neměla. Mou stálicí se stal Airbrush Concealer od Clinique, ten mi přijde pod oči zatím nejlepší, kryje dostatečně a oči tak nějak rozzáří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsi druhá, kdo mi ho doporučuje, to ho budu muset vyzkoušet :)

      Vymazat
  8. Zkušenosti s ním nemám a vlastně od té doby, co mám Cover od Dermacolu ani jiné nezkouším. Vlastně jo, od Inglotu a na to že je dražší, lepší tedy není..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cover mám taky a je super, jen je přecejenom pod očima trochu vidět :(

      Vymazat
  9. Na té fotce nemáš skoro žádný kruhy :). To se to pak maskuje :P.

    OdpovědětVymazat
  10. Od Lancome ještě nic, kromě parfémů, nemám. Na kruhy pod očima používám rozjasňující korektor od Clinique (v peru). Krytí super a ještě rozzáří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten od Clinique se určitě musím mrknout :)

      Vymazat
  11. WOW just what I was searching for. Came here by searching for muito

    Feel free to visit my blog :: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!