čtvrtek 1. listopadu 2012

Listopadový Ladybox je tady!

Ahoj všichni, moc vás zdravím u příležitosti Halloweenu. Konečně mi došel Ladybox a já jsem se rozhodla pro vás natočit live, jak si ho rozbalím. Byla jsem hrozně natěšená, tak ne že si ze mě budete dělat srandu! Ale teď už video.




P.S. Bystřejší si v youtube kanálu mohou všimnout i prvního, úvodního, videa, které jsem natočila, ale sdílela jsem ho zatím jen s fanoušky na facebooku.

Budu se těšit na vaše komentáře! Hlavně co říkáte na videa :).

Vaše INF





32 komentářů:

  1. Skvělé video! Neříkej, že s tím začínáš, působila jsi jako profík. Mimochodem, máš moc hezký hlas a působíš opravdu sympaticky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt, je to teprve moje druhé a ještě pořád mi to přijde dost trapný :). Ale moc děkuju!

      Vymazat
  2. Ježiš, ty jsi příjemná a sympatická! Určitě toč videa dál. Máš velmi přirozený projev. A hezky udělané nehty ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, děkuju :). Nehty jsou kapitola sama o sobě, právě jsem zhřešila a vyměnila červenou za nový odstín a baví mě :).

      Vymazat
  3. Uz se tesim domů az se podivam na toto video. :-) Nakonec mi Ladybox také dorazil a mám z nej radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se těším na příští :).

      Vymazat
    2. Celý den v práci byl zase úplně na nic, nálada zkažená a zítra znovu? :-/ Všechno tohle zmizelo, když jsem si pustila Tvé video, budu se opakovat, ale máš příjemný hlas, mluvíš plynule, nepřeříkáváš se, neděláš žádné "ee" "mm", i večer působíš svěže a krásně upraveně a celkově na mě dýchla ta radostná nálada. Už se těším na další. :-)

      Vymazat
    3. * dodatek, na další video se těším. :-)

      Vymazat
  4. Tak tohle video se mi opravdu moc líbilo :) Jak jsi byla zvědavá/natěšená, super :D působíš hrozně sympaticky a přirozeně ;)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)! To mě fakt těší, protože pro mě je pořád trochu divné točit videa :).

      Vymazat
  5. paradni video:-)a nemej zadny pochybnosti,poslouchas se super,takze jen tak dal:-)

    http://laskoradova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Panejo, určitě toč další videa, hrozně moc příjemně se posloucháš a jsi mi fakt sympatická!:)
    Jinak LB mě taky nezklamal :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nemůžu než souhlasit s ostatními, působíš velmi mile :-) A obsah Ladyboxu máme naprosto stejný, jsem moc ráda za mangovou příchuť másla Nip + Fab, viděla jsem jinde kokosové latté a to by mě tolik nenadchlo. Stejně tak ten cukrový peeling mi přijde mnohem lepší, než jeho varianty. A z taštičky mám taky největší radost a taky jich mám mraky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :). Kokosové latté by mě taky moc nepotěšilo, nemám ráda různé kakaové, kávové a podobné vůně, raději ovoce.

      Vymazat
  8. Hezké video.:)
    Vypadáš mile a jsi moc hezká :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jee, super video:) Mě zaujala ta kosmetika nip and fab:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky, už jsem si projela i jejich katalog :).

      Vymazat
  10. Super video, taky jsem plánovala live otevírání, ale po dnešním mrazu jsem to s červeným nosem odpískala :-)
    Tak se můžeš podívat na článek
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/2012/11/tisic-jedna-pohadek.html

    OdpovědětVymazat
  11. Takhle "naživo" na mě působíš líp, než z fotek. Jsi charismatická a z fotek to úplně nevynikne... :-) Ale to není tvoje chyba, pro focení se, viz modelky, hodí takové hlavně ty unyle krásné panenky, které mají dokonale souměrnou bezvýraznou tvářičku. Tak na to se vykašli a toč dál. :-) Mimochodem, když jsem se zaměřila na to, co říkáš, respektive jak to říkáš, tak musím říct, že jsi hvězda. Plynulý projev, zřetelná artikulace, nenucená, ani stopa po nervozitě, nehledáš slova, nepoužíváš žádná vycpávková "ehm", očividně vůbec nepřemýšlíš o slovíčkách, protože se umíš vyjadřovat. A tmavá barva vlasů ti fakt sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to je moc hezký :). já mám přitom pocit, že mluvím hrozně rychle a někdy nevím co říct, přeřekávám se a vůbec :D, tak jsem ráda, že to není tak poznat navenek :).

      Vymazat
  12. Jé, koukám, že mám úplně stejný obsah, těším se na Nip+Fab, jen mě mrzí, že nemám čokoládové máslo.. :) Jinak video je super, příjemně se posloucháš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem naopak za mango ráda :). A děkuju!

      Vymazat
  13. Ahoj, už konešně vím, co to je LADY BOX, SENZA BOX a jinej jakejkoliv BOX! :-D ..Moc díky za video! :-) ..
    Jinak bych ti rada rekla, ze jsemt voje nova pravidelna ctenarka abudu moc rada kdyz se zapojis do kosmeticke souteze u mne na blogu http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. Hi there, just wanted to say, I enjoyed this post.
    It was practical. Keep on posting!

    Here is my web page :: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!