pondělí 19. listopadu 2012

Listopadový Ladybox - recenze

Ahoj všichni! Po tom, co trochu opadlo všeobecné nadšení, jsem tady s recenzí na výrobky z listopadového Ladyboxu. Osobně nechápu, proč se jeho "recenze" objevily vzápětí po vydání, protože já třeba nezvládnu vše vyzkoušet za dva dny tak, abych mohla napsat svůj názor. Nicméně - nevadí. Jdeme na to!

Potěšilo mě balení v černé krabičce, protože mi přijde univerzální, jen je mi líto, že krabička už nebyla vystlaná růžovou látkou jako posledně. Kdyby šlo spojit tyhle dvě věci - černá barva a výstelka, byl by už dokonalý. Balení opět obsahuje dopis s pečetí, kde je uveden seznam výrobků. Krom toho dostanete i nějaké letáky a slevové kupónky - Yves Rocher mě celkem potěšilo, dostala jsem i slevu do Fleur de Santé (pro mě je to takový Avon, jen se jinak jmenuje - proto jsem nic neobjednala) a na sérum pro růst řas Lussil (moc tomu nevěřím, takže opět nic). 

                                 
Největší věcí je plné balení tělového mléka Yves Rocher z vánoční kolekce. Moje má být jakési vánoční ovoce - nevím. Měla jsem od YR už jedno mléko, mandlové, a tohle voní v základu úplně stejně, jen s lehkým ovocným ocáskem. Vůně se mi ale celkem íbí, kdybych dostala třeba kokosové, tak by mě to nepotěšilo. Konzistence je poměrně řídká, rychle se vsákne a hydratuje vcelku průměrně. Neurazí, nenadchne. Sama bych si ho nekoupila. ale v LB mi nevadí.


                               
Produktů na tělo bylo víc. Na první pohled mě upoutalo tělové máslo Nip+Fab s vůní Mango Smoothie. Tuto značku jsem chtěla vyzkoušet, protože se k nám na trh dostala teprve nedávno. Máslo voní opravdu kouzelně, je celkem hutné a balení 50 ml se krásně hodí do kabelky. Nosím ho s sebou skoro denně a využívám ho třeba na ruce. Nebo na co se mi zachce :). Opravdu je moc pěkné, hydratuje dobře a kdybych nebyla věčný zkoušeč, klidně bych si ho pořídila v plném balení. Zároveň jsem ráda, že jsem nedostala Latté "příchuť, protože já mám ráda ovocné vůně a květiny, na ty sladké á la kakaové máslo, kokos, vanilka a podobně moc nejsem.





Reniu cukrový peeling mě překvapil, sice jsem dostala kokosovu variantu (ehm...), ale co nadělám. Balení je tak akorát na vyzkoušení, já jsem ho zatím testovala jen na tělo, ale dá se prý i na obličej. Jsou v něm poměrně velké částečky, ale i dost výživného kokosového oleje, což je příjemné. Body u mě má proto, že se značkou nemám žádné zkušenosti a taky, že jde o přírodní kosmetiku. A v tom já teďka hodně jedu.




Již druhým produktem v Ladyboxu od Pure Fiji je šampón s kokosovým mlékem (KOKOSOVÝM!!!). Oblíbila jsem si tělové máslo z minulého LB, ale šampón jsem ráda vyzkoušela. Moc nepění, ale to jsem čekala, vlasy umyje obstojně. Jen opravdu nečekejte žádný objem, přišlo mi, že mi vlasy akorát připlácl k hlavě. Nicméně na cesty tuhle lahvičku využiju a objem doplním lakem na vlasy. Jo, a moc nevoní.



Z dekorativní kosmetiky v Ladyboxu jsem měla docela obavu, osobně se stavím spíš na stranu péče. Nicméně tvářenka Fleur de Santé je o dost lepší, než jsem čekala. Mám krásný broskvově-korálový odstín a pigmentace je u výrobku od něčeho, co považuju za další sektářskou firmu (Avon, Oriflame, Mary Kay, Amway...) opravdu impozantní. Vydrží dlouho, odhaduju to na 8 hodin určitě. Velmi se mi líbí balení, světle modrá karbička má nezvyklou barvu, ale moc hezkou, hodí se také zrcátko. Štěteček jsem netestovala, nemám k němu důvěru, ale prý není tak špatný. Já to zkoušet nebudu :).






Macaccino Iswari mě neuchvátilo, protože já moc nepiju teplé pití, nemám to ráda. Dostala ho ségra. Prý to není moc sladké, ale ujde.



Řasenky od Yves Rocher jsem se trochu bála. Dostala jsem klasický černý odstín, takže proč ne, vyzkouším. A ona není vůbec špatná! Líbí se mi kartáček, mám ráda klasiku. Řasy opravdu krásně pročeše a prodlouží, vůbec nemá slepovací tendence. Objem moc nedodá a co mě mrzelo, tak natočení řas po nějaké čtvrt hodině opadne. Řasenka vám tudíž neudělá z řas smetáky, ale pro přirozený každodenní vzhled mě příjemně překvapila. Používám ji proto nadále, ačkoliv bych si ji sama nekoupila (miluju svou L'Oréalku...).






Oooooo, taštička. Jak už jste slyšeli ve videu, miluju taštičky. Tato je od značky Fleur de Santé a moc se mi líbí vzor i velikost - není nejmenší, ale mně se do ní vejde veškerý každodenní make-up, aniž bych musela zip zapínat kombinačkama. Nosím ji s sebou tehdy, když nepřespávám doma a potřebuju mít s sebou svůj kompletní obličej. Vzor je hezký, hnědorůžové puntíky, takže se aspoň tak snadno neušpiní. Teda ušpiní se stejně jako jiné taštičky, ale nebude to vypadat tak hnusně. Jsem spokojená a pokud bude taštička v každém Ladyboxu, zlobit se nebudu!




Listopadový Ladybox mě utvrdil v tom, že je dobře vymyšlený a přiměl mě objednat si i prosincový, tentokrát už za zvýšenou cenu (299,-). Mně osobně zdražení nevadí, zároveň ale doufám, že se v tomto trendu nebude pokračovat, tři stovky mi přijdou jako adekvátní cena. Nemůžu chtít, aby v každém vydání byly všechny výrobky dokonalé a pro mě určené, já prostě platím za to, že je to hezký dárek, který můžu dát sama sobě, platím za to, že se na něco těším, nevím co v tom bude a můžu si každý měsíc udělat radost. A jestli se mám ráda na ty tři stovky za měsíc? To teda jo :)!

Jaký udělal Ladybox dojem na vás? Nebo raději objednáváte konkurenční Senzabox? kam si přejete, aby se boxy ubíraly dál?

Jsem moc zvědavá na vaše ohlasy.

Krásný den,
INF










14 komentářů:

  1. Ahoj INF,

    prosím Tě, všechny emaily se mi vrací.
    Vyhrála jsi kosmetiku GS, a tak poprosím o doručovací adresu:-)

    Díky,
    Luc.

    Lucievankoten@zivotpodlelucie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju! A omluvuju se, že jsem asi zadala špatný mail.

      Vymazat
  2. Ahoj, skvěle shrnuto. Máš teda štěstí na odstín tvářenky, já mám tu cihlovou (blééé..). A normálně na těch fotkách vypadá, že ta řasenka je tmavě fialová (na nějakém blogu jsem se dočetla, že dotyčná po bližším prozkoumání zjistila, ze fakt je). Zatím se nemůžu rozhodnout, který vede, takže zas objednávám oba (větší šanci má u mě SB, jelikož v LB jsem dostala až 4 mazadla na tělo a už to nemám kam mazat) . Jo a na FS mám stejný názor a jsi první kdo to napsal (že je to stejná pakáž, ale nechci křivdit)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, v tom jsem štěstí měla, cihlovou bych fakt neupotřebila :(. Taky nemám ty mazadla na tělo už kam mazat, ale řeším to tím, že másla nosím s sebou na ruce :). P.S. Psala jsem ti zprávu na FB ohledně štětců Hakuro ;)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  3. Tak ja to ani neberu, ze to jsou recenze, ale spis uvodni pochlubeni se obsahem pro zvedavce : D taky me bavi okukovat varianty (ta tvoje by mi sedla vic)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heč :)! Stejně bych ale chtěla Moorabox s přírodní kosmetikou...

      Vymazat
  4. Tak ja to ani neberu, ze to jsou recenze, ale spis uvodni pochlubeni se obsahem pro zvedavce : D taky me bavi okukovat varianty (ta tvoje by mi sedla vic)

    OdpovědětVymazat
  5. Když já z toho peelingu cítím mrkev, pečenou :D kokos rozhodně ne...
    Ale aspoň Nip+Fab hezky voní, pro mě příjemné překvapení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to bude tím, že já vůbec nevím, jak pečená mrkev voní :)

      Vymazat
  6. Nezlob se na mě, ale jak můžeš Mary Kay házet do jednoho pytle s Avonem a Oriflamem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvalitou výrobků je sice trochu jinde, ale je to sekta jako všechny tyhle firmy.

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Hey! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when browsing from my iphone 4. I'm trying
    to find a theme or plugin that might be able to correct this problem.
    If you have any recommendations, please share. Cheers!



    my website: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!