pondělí 26. listopadu 2012

L'Oréal Nutribronze mléko se samoopalovací složkou

Milé čtenářky, milí čtenáři, ráda bych vám oznámila, že dnes je vás tu přesně 200! Což je tolik:



Jsem z toho opravdu nadšená a nesmírně si vážím každé a každého z vás. Když jsem zakládala blog, nikdy by mě nenapadlo, že ho opravdu bude někdo číst...děkuji!

Protože sluníčka rapidně ubylo, ubylo i způsobů, jak si udržovat zdravou barvu. Rozhodla jsem se vám proto představit jednoho pomocníka, který ale nemá jen samé výhody.

Mléko Nutribronze od značky L'Oréal není typický samoopalovák, ale má dodávat barvu postupně, společně s dvanáctihodinovou hydratací. Nemusíte se proto bát každodenního používání. Za cenu kolem 200 Kč dostanete balení o velikosti 200 ml, a to je podle mého celkem přiznivé. Mléko je baleno v tubě - to u mě znamená plusové body.



Konzistence mi asi nejvíc připomíná pudink - dobře se roztírá, velmi snadno klouže po pokožce, ale neteče. Smrdí sice jako samoopalovák, ale celkem jemně, například oblíbené mléko od Ryoru je o dost horší. Vůně navíc po cca osmi hodinách vyprchá. Po nanesení jemně lepí, ale zato hydratační schopnosti jsou víc než dobré.



Nicméně barvu dodává velmi lehce a pozvolna - i když ho používám denně, tak maximum, kterého jsem schopná dosáhnout je, že nevypadám jako pět let po smrti, nýbrž jako člověk, který má přirozeně světlou pokožku. To je podle mě jeho hlavní nevýhoda - kdyby barvilo víc, tak by bylo mým číslem 1. Zkoušela jsem i experimentovat s množstvím, ale dospěla jsem nakonec k tomu, že abych dosáhla uspokojivého výsledku, tak mi tuba vystačila jen na asi šest použití. 


Mléko tedy není mým jasným favoritem, ale musím mu přiznat, že vůbec neflekatí, snad díky té zajímavé konzistenci. Doporučuji ho těm, kteří ho chtějí jako své jediné a hlavní mléko - já ale raději samoopalovací produkt použiju jednou za dva nebo tři dny a ve zbylém čase si užívám tělové oleje nebo másla. U mě má Nutribronze hodnocení 6/10 a moje cesta za nalezením toho pravého samoopalovacího krému pokračuje. Poradíte mi?

A co vy, jste přirozeně bílí a líbí se vám to, nebo si k opálení nějak pomáháte? Jsem zvědavá na vaše názory a doporučení :).

Krásný den a ještě jednou vám všem děkuji za přízeň!

INF


14 komentářů:

  1. To je zajímavé. :) Já si ničím k opálení nepomáhám, jsem prostě sýr pořád... :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když s mojí tloušťkou pak vypadám jako sýr cottage...:D

      Vymazat
  2. Já jsem taky pořád za ředitelku vápenky, a moc se mi to líbí! Byly doby, kdy jsem průsvitnou pleť nenáviděla, ale jak jsme za ni teď ráda. :-) Hůř oproti normální barvě vypadá jen, když mám na obličeji nějaký pupínek (a tělo neřeším). Naopak myslím, že mi k tmavým vlasům a modrým očím bledost sluší tak nějak nejvíc. :-) Několik samoopalováků jsem měla možnost očuchat, a od té doby jsem proti nim zaujatá ještě víc, mně to prostě hrozně smrdí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý to má jinak, třeba se taky za nějakou dobu se sýrovitou barvou smířím :). Zatím se snažím bojovat, ale kdoví, kdy mě to přestane bavit. A jo, smrdí všechny.

      Vymazat
  3. Tohle mléko jsem měla a bohužel se mi časem udělaly spíš tmavé skvrny, asi jsem to špatně rozetřela a navíc jsem nepoužila peeling. Od té doby už raději neexperimentuju:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já na peeling taky někdy kašlu, kupodivu tohle mi nikdy fleky neudělalo. Asi je to tím, jak málo barví :)

      Vymazat
  4. Gratuluju ke čtenářům, zasloužíš si je! A ten obrázek mě pobavil :D

    Jinak já už jsem na různé samoopalováky a tónováky zanevřela a rozhodla jsem se, že budu pěstovat bělobu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Jinak já myslím, že k tomuhle rozhodnutí taky asi časem dospěju :)

      Vymazat
  5. pokud pro tebe není problém lovit v zahraničních eshopech, rozhodně zkus st. moriz! neflekatěl, poměrně pěkně voněl, barva výborná-pěkně do hněda, ... zkoušela jsem předtím i dražší - xen tan, fake bake atd, ale tohle mi udělalo v podstatě stejnou službu,akorát že je tak 4x levnější:)
    Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, díky za tip...já jsem si teď objednala Fake Bake, tak jsem zvědavá.

      Vymazat
  6. tyjo ja tyhle pokusy uz vzdala .-( vsechno na me vypda divne, nebo to smrdi - nebo je to drahy tak, ze radsi zaplatit dovolenou u more :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jen mít na tu dovolenou čas a peníze...:)

      Vymazat
  7. Já už jsem to vzdala :D. Vše vyzkoušené na mě chytlo do oranžova a barvilo mi oblečení. A já ráda nosím světlé barvy. Takže už je nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to asi taky časem čeká :). Já se většinou mažu na noc, takže když trochu opatlám pyžamo, tak mi to nevadí.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!