sobota 24. listopadu 2012

LUSH - ano nebo ne? Část 1 - tvář

Ahoj všichni! Jsem tu s dalším článkem, tentokrát bude opět souhrnný (první vlaštovkou byla značka e.l.f., najdete zde) o produktech jedné značky. 

LUSH určitě znáte, je poměrně oblíbený a píše se o něm na všech sloupích. Je to anglická značka ručně vyráběné kosmetiky, kterou někteří mylně označují za přírodní - tak to není a na webu českém i anglickém je označeno, které složky jsou přírodní a které chemické. Já jsem na LUSH měla jednu dobu takovou úchylku a vyzkoušela jsem toho poměrně hodně. I proto je tento článek opět na dva díly - příště se dočtete o všem ostatním (věci na tělo, vlasy a další). Takže můžeme začít?

LUSH jsem nakupovala jak na anglickém webu, tak i v kamenném obchodě v Palladiu, ve Vídni na Mariahilferstrasse a v obchůdku na Covent Garden v Londýně. Personál je opravdu velmi vstřícný (ve všech třech zemích :), dokáže poradit a pomoci s výběrem, popřípadě vám rádi dají vzorečky, o které si řeknete. Anglický e-shop dává vzorky i k nákupu online (český údajně taky, ale méně). Pokud byste si chtěli objednat z českého e-shopu, tak kód pro poštovné zdarma je 0600.

Čerstvé masky

Čerstvé masky jsou tak trochu výsadou LUSHe, mají omezenou trvanlivost 3-4 týdny a doporučuje se je skladovat v lednici. Já jsem objevila, že je lepší je strčit do mrazáku a vždy si jen kousek uloupnout a nechat ho rozpustit - tak mi některé vydržely i půl roku, zatímco v lednici do měsíce spolehlivě zplesnivěly.

Zelinka (Love Lettuce)

Maska určená pro normální až mastnou pleť. je příjemná, voní svěže (možná trochu jako ledový salát) a na tváři jemně chladí. Po použití opravdu trochu vyčistí póry a odstraní nečistoty, její výhoda je, že není nijak agresivní, takže by mohla vyhovovat i citlivé pleti. Pokud chcete vyzkoušet nějakou čerstvou masku z LUSHe, tak říkám ANO.




Mořská BB (BB Seaweed)

Údajně univerzální maska pro každého. Smrdí trochu jako ryby a má v sobě velké kusy mořských řas - takže opravdu máte pocit, že jste si pořídili něco organického :). Hezky hydratuje pleť, ale žádný extra účinek nemá. Takže SPÍŠE NE. 



Cupcake

Má být ideální pro mladou pleť. Barva je tmavě hnědá a opravdu voní jako čokoláda, když si ji napatláte na obličej, vypadáte, jako kdybyste se vyváleli v Nutelle. Nebo...no radši nic. Každopádně mi přijde, že nic nedělá a ještě se dost špatně smývá, je jakoby mazlavá. Za mě NE.



Pleťové vody

Tea Tree Water

Opět záležitost spíše pro smíšenou až mastnou pleť. Voní po tea tree (nečekaně :) a je celkem příjemná. Podle blogu Temptalia je to nejlepší pleťová voda pro hluboké kapsy. Líbí se mi balení se sprejem, vždycky si kupuju menší balení, dá se nosit s sebou. Takže ANO.


Breath of Fresh Air

Voda, co bude jako anglický svěží vzduch? Tak do toho jdu! Voda opět voní velmi svěže a na pleti příjemně chladí, jen se obávám, že by mohla trochu vysušovat, pokud nemáte vyloženě mastnou pleť. Takže těžko říct...NEVÍM.



Pokud máte pleť spíše suchou, je v nabídce ještě pleťová voda Eau Roma.

Čistítka

Fresh Pharmacy

Pleťové mýdlo určené pro problematickou pleť může být pro někoho až moc velká síla, opravdu totiž celkem vysušuje. Něco na něm ale je, mně se po něm pleť zlepšila a dobře mi zabírá i lokálně na pupínky. Vyžádejte si v LUSH vzoreček a uvidíte, za mě je to ANO.



Coalface

Temná strana síly, mýdlo černé a slibující odstranění lesku a černých teček. Smrdí opravdu jako uhlí a dávejte si pozor na jeho vrchní stranu, protože je pokrytá nějakými rozdrcenými částečkami, které jsou dost ostré. U mě zázraky neudělalo, takže za mě NE. Obě mýdla dlouho vydrží, minimálně půl roku.



Angels on Bare Skin

Čistící rolády jsou další variantou čističů od LUSH. Jsou balené v klasických černých kelímcích, vždy si kousek uštípnete a smícháte v dlani s trochou vody. Angels je příjemný pro všechny typy pleti, navíc voní krásně po levanduli. Podle mě je to moc pěkné čistítko a pokud vás rolády lákají, jděte do něj. ANO.



Herbalism

Herbalism má jít víc do hloubky. Měla jsem ho dvakrát a byla jsem s ním celkem spokojená, dokud mě nepřestalo bavit rozmíchávání rolády ve dlani. Čistí důkladněji než Angels a voní po bylinkách. Pokud je hloukobé čištění to, co chcete, tak můžu říct SPÍŠE ANO.



Brusinková štola

Štola je vánoční limitka a ačkoliv má takhle rozinková nádhera spoustu fanynek, tak já jsem z ní nadšená nebyla - přišlo mi, že nic nedělá. Pro mě je to tedy NE. Stejně jako vzoreček jiné rolády jménem Aqua Marina, která prostě smrdí jako ryba. Fuj. Ovšem na Vánoce (=kapr) to může dolaďovat atmosféru :).



Mask of Magnaminty

Ikona v oblasti masek. Pro mnohé zlatý grál v oblasti likvidace černých teček. U mě ale bohužel tolik neuspěla. Voní po mentolu (čti "smrdí jako něco, co INF nesnáší") a obsahuje větší kusy, takže při smývání poslouží jako důkladný peeling. I na obličeji chladí, přesněji je to pořádný fičák. S póry ale zázraky neudělá, proto za mě SPÍŠE NE. Protože zkušenost může být individuální.



Tonizační tablety

Měla jsem s vitamínem C, s vitamínem E, Tea Tree i Runy lesních bohů. V zásadě v nich není žádný rozdíl, používám je tak, že hodím tabletku do misky s vroucí vodou a pak se snažím nad tím vydržet deset minut s ručníkem přes hlavu. Je to dobré na otevření pórů, které následně vyčistím nějakou maskou. Pro mě je to ANO a kdybych jen nebyla líná si tohle dopřávat pravidelněji...ovšem cena v ČR je přehnaná.



Imperialis krém

Imperialis má být určen pro normální a smíšenou pleť. Je poměrně řídký, má růžovou barvu a voní trochu jako zeď. Do pleti se dobře vsakuje, nezmastí ji a celkově je příjemný. Na sušší pleť to ovšem bude příliš slabý kalibr. V úvahu se ale musí vzít také to, že je docela drahý (v ČR 485 Kč) a myslím, že dobrý krém podobných vlastností se dá sehnat i za polovinu. Do Imperialisu jděte pouze, pokud máte opravdu úchylku na černé plastové kelímky. Takže? Takže ANO, ALE.



Dirty tabletky na zuby

Zajímavá inovace - pasta na zuby v tabletkách. Tabletu rozkousnete a čistíte, je to jednoduché. Mně trochu vadí to, že cítím v puse jakoby "prach". Zuby docela vyčistí, ale extra pěnu zrovna neudělá.S klidem dál používám klasické pasty. SPÍŠE NE.



Bubblegum scrub na rty

Jo, stačí vám i cukr a med, protože udělá to samé. Mě ale na takovéhle DYI z domácích zásob moc neužije, takže mám scrub. Je to nadbytečná zbytečnost, ale nevadí mi, že jsem si ho koupila, protože mi vydrží ještě jistě velmi dlouho. Za me je to SPÍŠE ANO, ale zeptejte se, co si o tom myslí milovníci cukru a medu :).



To je všechno, co jsem vyzkoušela na obličej. Co vy a LUSH? Máte rádi jejich (pro mě) krásné černé obaly, obsah nebo oboje? Oblíbili jste si některý z uvedených výrobků?

Jsem zvědavá na vaše ohlasy! 

INF

P.S. U většiny produktů jsem použila oficiální fotky, protože je již nevlastním. S LUSHem jsem začala někdy v roce 2009, a to jsem je ještě nestihla prozřetelně vyfotit pro svůj budoucí blog :).

34 komentářů:

  1. Od Lushe jsem zatím nic neměla a po pravdě moc mě to neláká, ani nevím proč...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi snad jediná na světě, užívej si to :). Protože ušetříš mraky peněz.

      Vymazat
  2. No, já Lush zbožňuju, to už je obecně známý fakt :D Z péče na pleť používám hlavně čerstvé masky, nejraději Drsňák medík a Banánmix, hlavně je super, že teď je i v Česku akce "za pět prázdných kelímků maska zdarma", konečně zužitkuju svoje dvě krabice plné kelímků :D A jsem jedna z věrných fanynek Mask of Magnaminty. Pleťovou vodu jsem měla ráda Eau Romu, ale přešla jsem na růžovou od Hádka, vyjde levněji. Krémy a čistítka na obličej taky už moc nepoužívám, když už, tak spíš v létě, v zimě si s mým übersuchým obličejem neporadí. Tabletky na zuby bylo zábavné vyzkoušet, ale na dlouhodobé používání to mít nemusím. A scrub na rty je sice zbytečnost, ale mně hrozně chutná :D
    Jooo a i na českém webu je označeno, co je přírodní a co ne - barevně.
    Už se těším na druhou část článku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, díky za poznámku ohledně označených složek, doplním to do článku ;). Ráda zkusím ty jiné čerstvé masky, jsem ráda, že jdou vyměnit za kelímky už i u nás.

      Vymazat
  3. Super článek ! No já jsem naštěstí úplně lush manii nepropadla a nakoupila jsem jen pár věcí - Fresh farmacy, Mask of magnamity, vodu Breth of fresh air a Angels on bare skin. Fresh farmacy a Mask of magnaminty jsem si totálně zamilovala a budu kupovat už asi pořád :D Naopak to ostatní mi nesedělo nebo mi spíš přišlo, že to prostě nic nedělá :) Už se moc těším na druhou část článku, protože věci na vlasy mě z Lush lákají asi nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že ses udržela, LUSHi je snadné propadnout :).

      Vymazat
  4. Já jsem byla do Lushe jednu dobu úplný blázen, skoupila jsem snad polovinu sortimentu :-D Ale čím déle jsem Lush kosmetiku používala, tím míň mě bavila. Věci sice nádherně vypadají a většinou i voní, ale na mně zkrátka moc nefungují. Výjimkou je Mask of magnaminty - mám už snad 4. balení a rozhodně budu kupovat dál. Mám smíšenou pleť a nic mi obličej nevyčistí stejně dobře jako tahle maska. Docela spokojená jsem byla ještě se šamponem I love juicy. Vlasy opravdu skvěle umyje a krásně voní. Bohužel mám ale vlasy sušší a ILJ je primárně určen na mastné. Hodně mě bavila žlutá pěna u mýdla Vanilla café. Jinak mě všechna mýdla kromě VC a Mandlovníku hodně vysušovala. American cream nádherně voní a vůně jde pak cítit i z vlasů, ale spíš než nějakého vyživení nebo hydratace mi vlasy zmastil. Tělové krémy mi nevyhovují vůbec (smrdí), masážítka taky ne. Sprchové gely jsou moc vodové a taky mě celkem vysušují. I když nádherně voní :-) Pleťové vody jsou podle mě takový průměr. Tabletky na zuby mě moc nenadchly, měla jsem Chou chou a Aquatic (chutnají jako krev).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to stejně, taky mě mánie po nějaké době přešla. ILJ jsem nezkoušela, může být fajn :). A fuj - tabletky chutnající jako krev? Uáááá

      Vymazat
  5. Na MoM nedám dopustit, ta je skvělá. Jiné masky (většinou jsem měla vzorečky) byly fajn, ale nic extra. Z mýdel mám Coalface a to je rovněž skvělé, někde mám i FF ale ještě neozkoušené - kamsi se mi zatoulalo, musím ho najít:( AoBS je taky fajn, ale přijde mi pro mě jak růžová micelárka: umyje, je příjemný, ale nic víc.
    Jo, jinak MOM mám v lednici a vydrží mi neskutečně dlouho, vůbec se nekazí a už je to asi rok a půl. Vzorečky jiných masek jsem taky několik měsíců pozapomněla v lednici a nic se jim neděje, možná trochu vyschly, ale plíseň žádná.
    Tabletky na zuby jsou fajn, baví mě dech, jaký mi v puse dělají, akorát mě moc nebaví to čištění s nimi.
    A dárečky k nákupu on-line jsem nedostala nikdy a nikde :(
    Těším se na další článeček! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si víc na černé tečky oblíbila tu od Himalaya, jak jsem o ní psala, efekt je (aspoň)u mě mnohem výraznější než u MoM. Mně dali dárečky hlavně při nákupu z Anglie, když jsem se jednou připojovala k hromadnější objednávce, tak nám dokonce dali dvě plná balení :).

      Vymazat
  6. Coal Face fakt ne? No musím se svého nejoblíbenějšího čističe zastat, bez něj si nedovedu čistění pleti už ani představit...Vidím že Verča v tom jede se mnou, to jsem ráda:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ním fakt spokojená. Jeden čas jsem ho nepoužívala a nastaly mi s pletí docela problémy (ne kvůli absenci Uhlí v péči, důvody byly jiné), každopádně když jsem ho začala znovu používat, tak myslím, že mi urychlil zotavení a nápravu pleti a teď už mám zas tvářičku super ;-) Docela mě INF překvapuje, protože má podobnou pleť jako já (co jsem tak vyčetla) a ty, Kamčo, zase úplně jinou... no, je to věda!
      Verunka

      Vymazat
    2. dovoluji se přidat do klubu zastánců CF. Zrovna dnes jsem jej opět po čase objednala, spolu s pleťovými vodami, ty budu zkoušet poprvé.

      Vymazat
    3. Teď si začínám připadat jako já ta divná, které nevyhovuje...hmmm :).

      Vymazat
  7. Já jsem si nedávno koupila Aqua marinu a je to fakt katastrofa... protože je absolutně k ničemu :(. Takže jsem s Lushem po pár pokusech asi definitvně skončila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si s ní připadala jako plácat si pstruha na obličej...divný.

      Vymazat
  8. Milá INF,
    díky moc za super recenzi různých LUSH výrobků. Přesně podle mého gusta. Ta maska s mořskými řasy by se mi líbila:-D. Ale měsíční trvanlivost je trochu málo...:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že přestojí i delší intervaly, když je budeš skladovat v chladu. A při tvé spotřebě bych se zkázy nebála... ;)

      Vymazat
    2. Není zač ;). Jinak když masku strčíš do mrazáku, tak ti vydrží určitě půl roku.

      Vymazat
  9. prima clanek. jsem rada ze nejsem jedkna komu mask of mangaminty a brusnkova rolada nic nedelaji. ale urcite zkusim neco z toho co naopak doporucujes protoze to zzatim vypada ze mame podobnou plet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do toho, jsem zvědavá, co ty na to :)

      Vymazat
  10. Pěkné shrnutí. :)
    Já od nich zatím nic na obličej nezkoušela a pořád se mi nějak příčí objednávat čerstvé masky přes internet (protože kdoví, jak dlouho to bude pošta schraňovat a v jaké fázi života to pošlou), takže asi spíš zatím nic zkoušet nebudu. :)
    Ale Tea tree voda se mi líbí, do té možná půjdu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tea Tree voda je určitě jedna z nejlepších věcí, co mají.

      Vymazat
  11. perfektní článek, chystám se na Lush dlouho, stále jsem se nemohla rozhodnout, co vybrat, ale po Tvém shrnutí už pár tipů mám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej nějakou čerstvou masku nebo Tea Tree vodu, za těmi si stojím :)

      Vymazat
  12. Klobuk dolu pred takym vycerpavajucim clankom :)) rada by som nieco vyskusala, ale z ciech sa miveru objednavat nechce :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;). Na Slovensku asi LUSH není, že? :(

      Vymazat
  13. Super článek, s chutí jsem si ho přečetla, je sympatické, že jen nechválíš, ale píšeš i vlastní pocity. Já mám k Lushi rozporuplný vztah. Vždycky si chci něco koupit, přijdu do obchodu, vidím cenu, protočí se mi panenky (naposledy to bylo u přípravku na vlasy, který stál asi 500,- a na dlouhé vlasy se měla nanést půlka kelímku... to si dělaj srandu, to to budu mít jako nadvakrát!!!!) a řeknu si, že tu věc seženu i jinde levněji a vyhovuje mi stejně (a jdu do Korresu :-D). Ale dlouho pokukuju právě po něčem na vlasy, tak snad něco zmíníš v dalším článku. A s tím peelingem na rty mi mluvíš s duše! Jsem lína na homemade, tak mám ten čokoládový a je výborný (doslova, vždycky ho pak slížu a sním se rtů).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, ty jejich masky na vlasy, které stojí 500 jsou fakt vtipné :))).

      Vymazat
  14. Za mne Mask of Magnaminty ANO!!!
    Jinak jsem spíš na jejich věci do vany (některé). U některých nemůžu přežít jejich vůni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě by to bylo taky ano, pokud bych nepoznala lepší, a to jsem poznala :)

      Vymazat
  15. Zkusila jsi mýdlo Honey I Washed That Kid ? Je naprosto kouzelné a nádherně voní. Jak vidím masku Válečník jsi nezkoušela, to je škoda mam jí docela ráda. Myslím že ty tabletky do pusy nikdo nemá rád. Byla jsem v obchodě a zkoušela jsem 2. Bohužel jsem musela rychle zdrhat abych si někde vypláchla pusu. Je fakt že ta chuť z toho vydržela ještě velmi dlouho... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, zkusila, objeví se v příštím článku, miluju ho :)

      Vymazat
  16. Nemôžem uveriť, že Ťa Coalface sklamal, ja ho mám cca 3 týždne a zbožnujem ho, používam po ňom lahký krém od la roche possay pretože občas mám pocit až príliš vypnutej pleti :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!