čtvrtek 22. listopadu 2012

Moje péče o vlasy - video

Ahoj všichni! 

Mám pro vás připravené další video - hodně jste se ptali, co používám na vlasy, takže pro vás odhaluji velké tajemství, taky by se to mohlo jmenovat "Jak kašlu na svoje vlasy" :). Doufám, že se vám bude líbit!

P.S. Opět je na dvě části, omlouvám se.

Těším se na komentáře!

INF



16 komentářů:

  1. Já jsem nadmíru spokojená s Biosilkem. A s tou barvou na vlasy mám jen negativní(alergické) zkušenosti, takže už nikdy více :) Docela mě lákají ty prášky kvůli nehtům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biosilk se chystám koupit, díky za tip. Biosil Plus je na nehty super, určitě do něj jdi.

      Vymazat
  2. Pěkné video. Nepřipadá mi, že bys na vlasy nějak kašlala. (Nebo na ně asi kašlu taky...:D)
    Ten malinový ocet mám doma, zatím jsem ho použila asi dvakrát, docela dobré, ale jsem zvědavá, zda ještě spozoruju nějaký výraznější účinek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, ale žádné masky, žádný styling...taková nuda :)

      Vymazat
  3. pridávam sa k funklubu tvojich vlasov :DDD súhlasím, že keď už šampón z drogérky, tak je to úplne jedno... farbu používam L´oreal creme glos casting a som s ňu veľmi spokojná.
    Pozývam ťa na moju giveaway :) justinaforfun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :))). A díky za tip na barvu! Na blog mrknu.

      Vymazat
  4. Hmm asi zase koupím ty pilule, kdysi jsem je měla a ani nevím, jestli to fungovalo, ale určitě jo :D Já bych ti ráda něco doporučila, ale vzhledem k tomu, že máš bezproblémový vlasy (nic o maštění/přesušení si nepovídala) tak máš smůlu :D Já se zaměřuju na uhlazení a "spravení" vlasů, tudíž se přidávám do fanklubu tvých vlasů :) Ještě by mě zajímalo jak vlasy sušíš - volně/fénuješ?
    Co dodat...gratuluju, že můžeš na svoje vlasy kašlat a mít je tak hezký :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já je mám docela se mastící, sice se nemusí mýt každý den, ale jednou za dva až tři dny ano. Takže mi klidně poraď, budu jen ráda :). Většinou vlasy lehce vyfénuju a zbytek nechám doschnout. A děkuji za komplimenty!

      Vymazat
  5. prej kašlu :D

    ten ocet už mě u tebe někdy zaujal, ale samozřejmě jsem na něj zapomněla, takže díky za připomenutí, hned jsem si ho poznamenala
    btw. taky bych ráda někdy zjistila, jestli šampon dělá něco jinýho, než myje :D asi zkusím ten reklamovej test půl hlavy něčím jiným a půl hlavy taky ..

    a jinak sympoš video :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, ale když vidím ten arzenál masek a vodiček a všeho možnýho u jiných blogerek, tak si připadám jako břídil :)

      Vymazat
  6. No jo, to se tak někdo má mít tak náááádherný vlasy (se těm dotazům ani nedivím) a přitom s nima nic moc nedělat. Já jsem pravej opak. Matlam na ně všechno super zdravý, výživný a BIO a stejně pár suchých chmíří na hlavě:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)! Ty máš zase krásný tělo a obličej...to se to pak mluví :))

      Vymazat
    2. Zkus kondicioner intensive care, takový modrý, od dove... nejvýživnější kondicionér ever :D je lepší i jak maska,mně se po něm hodně spravily vlasy

      Vymazat
  7. Ty jo, skvělé video! Jsi moc šikovná a sympatická!:) A i když řikáš, že s vlasama nic moc neděláš, tak je máš vážně hezké!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já s vlasama taky nic speciálního nedělám :) občas jim teda šupnu nějakou masku, ale většinou jsem dost líná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hello There. I found your blog using msn. This is a very well written
    article. I'll be sure to bookmark it and come back to read more of your useful info. Thanks for the post. I will certainly comeback.

    Also visit my blog: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!