středa 7. listopadu 2012

Nové štětce - Real Techniques, Bdellium Tools a Everyday Minerals

Ahoj všichni! Jak už asi víte z facebookuz nějakého důvodu nám doma zničehonic odpojili internet, takže jsem nemohla psát. Teď sice už trochu funguje, ale pořád je to tak nějak na vodě - hned jsem ale využila příležitost vám sem hodit nový článek. Stýskalo se mi, nekecám.



Jak asi víte, objednávala jsem nějaké nové štětce. Značky, které máte zmíněné v názvu, kupuju zásadně na iherb.com (můj kód na 5 dolarů dolů z vaší první objednávky je NUF183) - když si pohlídám limit pro clo a DPH, tak mě štětce vyjdou opravdu výhodně. Potřebovala jsem něco na korektor a jeden větší štětec na tvář.

Real Techniques Blush Brush ($8.99)



Od RT mám už skvělou sadu štětců na oči, rozhodla jsem se proto vyzkoušet i tento na tvářenku. Štětec má dlouhou růžovou rukojeť s pogumováním na konci, příjemně padne do ruky a když se vám chce, můžete ho nechat i jen tak stát na stole.



Hlava je poměrně velká a střižená do kulata, štětiny jsou syntetické (tak to mám ráda - pokud chcete dobrý štětec z přírodních štětin, nedoplatíte se). Štětec je opravdu velmi velmi jemný a chlupy jsou dlouhé, proto hůř nabírá zapečené tvářenky - na mou Illamasqua je třeba ideální, i s ladyboxovou Fleur de Santé nebo Sleek si poradí, na tvářenky Bourjois bych ho ale nedoporučila.





Někomu se může zdát štětec příliš velký pro aplikaci tvářenky, ale ono není úplně dobrý nápad vymáchat v produktu celou jeho hlavičku, ale ošolíchat jen špičku - a pak už to jde parádně. Já jsem moc spokojená a tenhle štětec používám i na pudr.


Bdellium Tools Tapered Blending Brush 785 ($7.23)



Blending štětce používám ani ne tolik na oční stíny, jako pro rozmazávání krémových a tekutých korektorů. Tento jsem si vybrala proto, že obsahoval mix syntetických a přírodních vláken a především proto, že jsem chtěla vyzkoušet novou značku.





Štětec má poměrně dlouhé chlupy a bytelnou rukojeť a velmi dobře se s ním manipuluje. Štětiny mě sice trochu píchají, ale mě kolem očí otravuje asi úplně všechno. na rozmazávání korektoru je ale skvělý, takže jsem i s tímhle nákupem spokojená. Navíc byl za hubičku. 


Everyday Minerals Oval Concealer Brush ($7.99)



Od EDM jsem žádný štětec ještě neměla, vždycky mě odpuzovaly jejich tlusté rukojeti u kabuki a flat top stětců. Ale tak řekla jsem si, že jim dám šanci, protože jsou obecně oblíbené.





Tenhle štětec je opravdu příjemný a hodně jemný, používám ho na nanášení krémového nebo tekutého korektoru na všechny "důležité" oblasti obličeje. Je na konci lehce zašpičatělý, což mi vyhovuje kolem nosu nebo na kruhy pod očima. Opět ho můžu doporučit.


Štětce já miluju a to se ví. Máte nějaký skvělý tip, který musím vyzkoušet? A máte zkušenost s nějakým ze zmíněných krasavců? Budu se těšit na vaše komentáře!

INF



23 komentářů:

  1. Real Techniques jsou uzasny. Nedavno jsem kupovala taky jeden a urcite pujdu do dalsich...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tak po delší době zkoušení štětců bdellium mám trochu rozpory. Ten ze zelené syntetické sady na mmu je fajn, ale mohl by být více hustý a klást větší odpor. Mám se žlutou rukojetí dupe pro MAC217, chtěla jsem ho jako náhradu,když bude mac špinavý..mno tvar je stejný ale bohužel, po praní se mi chloupky rozjely a už neklade takový odpor nebo jak to nazvat, špatně se s ním pracuje...Ale vřele doporučuju vyzkoušet polské štětce Hakuro, jsou celkem levné. Hlavně ty na nanášení makeupu, jsou přinejmenším srovnatelné se sigmou(takové ty kabuki) Ach ach...jemňoučké, multifunkční, husté, úžasné! (promiň za předlouhlý výlev!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, díky za zevrubnou odpověď. Pro mě je tenhle bdellium můj první - mně se naštěstí zatím nerozjel, ale kdoví, co bude. Hakuro ráda vyzkouším, slyšela jsem na ně spoustu chvály.

      Vymazat
  3. Já jsem ve štětcích naprostý zelenáč, mám asi dva na stíny, dva na pudr a tím končím. Vůbec by mi nevadilo, kdybys sepsala něco pro takové nováčky, jako jsem já :-) Třeba nějaké tipy na dobré značky, co s nimi dělat, jak se o ně starat... a tak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý nápad, díky za něj! Určitě něco takového napíšu :).

      Vymazat
    2. Souhlasím s MissBB a budu vyhlížet článek :)

      Vymazat
  4. Díky :)
    Ta bdellia mi trochu připomínají štětce, jaké jsme měli na základce na výtvarku, ale věřím, že jsou příjemné.
    A připomnělas mi ten obchod, tam mají vůbec zajímavé věci!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To mě pobavilo, máš pravdu. Mají tam super věci, já tam nakupuju hlavně štětce, kromě zmíněných značek ještě EcoTools.

      Vymazat
  5. Tak já momentálně ještě dlouhodobě testuji celou sadu Coastal Scents, s těmito štětci zkušenost nemám. Ale ráda bych si někdy pořídila právě Real Techniques. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, doufám, že o CS něco napíšeš, jsem zvědavá!

      Vymazat
  6. Ne, nepotřebuju nový štětec na tvářenku....... :) A ten od EDM se mi taky líbí, no.. Tak pěkně děkuju.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten první růžový je opravdu kouzelný :-) Štětce na korektor nemám, jelikož nepoužívám korektor, ale mám štětce na oči od Spehory a celkem spokojenost, ale ten pravý na make-up ještě stále hledám. Make-up používám výhradně tekutý, nejvíce mi sedí. Takže neporadím :-) Jo a na blending mám takový od Catrice na jedné straně je huňatý a na druhé zkosený na linky a ten je perfektní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten na oči od Catrice mám taky, a přestože je to můj první a jediný štětec (takže nemůžu nijak srovnávat), jsem moc spokojená (oproti pěnovému aplikátoru velerozdíl). právě přemýšlím, jestli od nich vzít i ten na tvářenku......

      Vymazat
    2. Jéé, jak já bych chtěla nemuset používat korektor...to by bylo fajn! Na štětce Catrice se musím evidentně více zaměřit :).

      Vymazat
  8. Teda štětec na tvářenku bych si dala... nebo tu jejich základní sadu. Jenže objednávat jeden štětec se mi nevyplatí, tak si nechám zajít chuť :-(.
    Jen tak pro zajímavost, jaké jsou limity kvůli clu a DPH? Díky E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limit pro DPH je 22 EUR a pro clo myslím 150 EUR. Já většinou objednávám dva štětce nebo jednu sadu, ono to poštovné 6 dolarů není tak hrozné.

      Vymazat
  9. Taky bych potřebovala nějaký pořádný štětec do mé tvářenky! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, chci se zeptat, jak je to s tím DPH, když se přesáhne limit 22 EUR. V tomto případě se pak DPH spočítá jako 20 % z hodnoty balíku včetně poštovného? Platí se při překročení toho limitu k tomu ještě nějaké poplatky celní správě nebo české poště?

    Děkuji moc za odpověď.

    Hana

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj, koukám na ty tvoje štětce a tiše závidím, já si RT objednala taky a zatím čekám :( měla jsem objednávku přes 50 dolarů, tak to bude trvat dýl:P

    OdpovědětVymazat
  12. Štětce Hakuro budou brzy k zakoupení i u nás. Více informací http://www.facebook.com/HakuroCZ

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!