neděle 11. listopadu 2012

Oblíbená hydratační maska

Všechny vás zdravím!

Dnes jsem si udělala trochu volna, takže než vyrazím do práce, jsem tu s malým doporučením. Protože se snažím v péči o pleť vyhýbat vodě, oblíbila jsem si nesmývací masky. Čirou náhodou jsem objevila tuhle, která je až neuvěřitelně levná a zároveň skvělá.

Je od značky Rival de Loop a koupíte ji v Rossmannu za cenu kolem dvaceti korun. Je klasicky ve dvou pytlíčkách a mně vydrží cca na čtyři použití. Barva je bílá a konzistencí připomíná řidší jogurt, na obličeji příjemně lehce chladí. Nanesu ji na pleť, nechám působit asi dvacet minut a zbytek masky vmasíruju do pleti. 




Obličej mám pak krásně hydratovaný a nacucnutý. Sice trošku lepí, ale s tím se už nějak srovnám - většinou si ji dávám, když už nikam večer nejdu. Pokud bych chtěla ale nanášet make-up, tak přejedu obličej tampónkem s tonikem a je hotovo. Nesetkala jsem se s tím, že by mi jakkoli podráždila obličej, i když v ní asi bude kdeco. Za mě je to hydratační jednička, dávám jí hodnocení  9/10 a když ji srovnám s novou nesmývací maskou od Ryoru, tak Rival de Loop je mojí favoritkou, u Ryoru mi hydratace přijde o něco menší.



Znáte tuhle masku? Myslíte si, že v ní je samá ropa a nožičky neviňátek? Doporučíte mi svou oblíbenou pleťovou masku?

Těším se na vaše ohlasy,
INF

26 komentářů:

  1. Tak tuhle znám,ale nezkoušela jsem.Nevím,jestli je to ropák,ale jestli Ti vyhovuje..Já nad tím tak nepřemýšlím.Za poslední dobu mě nejvíc nadchla hydratační maska od Juveny,Shiseida a Payotu.Žádná z nich mi pleť nepodráždila,ale zase levné tedy zrovna nejsou.Z těch levnějších mám od Oriflamu je modrá a docela ujde,příjemně chladí.Já teda masky smývám,nesmývací jsem ještě nezkoušela,tak to musím napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi jasné, že kouskům od značek jako Shiseido nebo Payot nemůže konkurovat, proto ji beru jako levný a spolehlivý tip z drogérky :).

      Vymazat
  2. Hlavně ty nožičky neviňátek tam určitě budou... :D
    Nicméně pokud ji někdy uvidím, třeba ji i vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, co na ni řekneš...za těch pár korun se to vyzkoušení vyplatí :)

      Vymazat
  3. Masku neznám, protože mi ta značka není moc sympatická, podle pár věcí, co jsem doma kdysi měli. Oblíbené mám obecně masky od Freemana, u nich každá plní přesně to, co má v popisu práce a snad žádná mě ještě nezklamala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od této značky taky nemám nic jiného v oblibě. Freeman jsem ještě nezkoušela, napravím :)

      Vymazat
  4. Masku mám ozkoušenou a je docela fajn, to souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle značku mám docela ráda. Za málo peněz hodně muziky:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super recenzia, ja teraz potrebujem hojnú hydratáciu a toto je super tip. Určite vyskúšam. Inak moja obľúbená maska je pivná maska od Manufaktury :-)

    OdpovědětVymazat
  7. od této značky jsem měla podobnou masku a taky jsem si ji nemohla vynachválit, za tu cenu super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kterou masku od Ryora myslíš? Tu hydratační s mořskými řasami? Já masky používám spíše čistící. Pro mě jediná a nejlepší věc, co opravdu hydratuje, je měsíčková vazelína od Baley. Večer po vyčištění pleti si dám noční krém a na to vazelínu, dělám to už druhou zimu a pleť mám neuvěřitelně zdravou. Ráno je hydratovaná, úplně cítím, jak je plná a vláčná :D Ale fakt jako.... A je to za pár šupů, balení jak hrom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, tu s řasami. Mezi čistícími jsem si oblíbila od Himalaya s nimbou. Díky za tip na vazelínu!

      Vymazat
  9. Ta vypadá hodně skvěle, od téhle značky jsem žádnou masku bohužel zatím neměla, ale koukám, že je na čase to změnit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem od téhle značky i jiné, ale tahle je jednička :)

      Vymazat
  10. jelikož se beztak tenhle týden do Rossmannu chystám, pořídím si jí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ráda zkusím, děkuji za tip! Přestože jinak nemám citlivou pleť, s maskami musím být velice opatrná, některé mi udělaly velkou paseku:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj, tak doufám, že ti také bude vyhovovat ;)

      Vymazat
  12. Já jsem zkoušela hydratační od Baley a nebyla špatná, více hydratovaná pleť mi vydržela déle než jsem čekala :-) Taky se nesmývá, pro změnu stírá, pokud něco zbyde.

    OdpovědětVymazat
  13. Znám a dokonce jsem na ni dělala nedávno taky recenzi. Skvělá věc, souhlasím s Tebou:-) Používám ji i místo nočního krému.

    OdpovědětVymazat
  14. Ňam, ňam, vypadá chutně...vyzkouším! Mám ráda masky, krásně si při tom patlání odpočinu. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  15. Ta vypadá super, ještě jsem si jí v Rossmannu nevšimla. Na 100 % ji vyzkouším, takže ti moc děkuju za tip. Vypadá to, že je to přesně taková maska, jakou potřebuju :)))

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Hi there, I found your site by way of Google at the same
    time as looking for a related subject, your website got here up, it appears great.
    I've bookmarked it in my google bookmarks.
    Hi there, just became alert to your blog through Google, and located that it's truly informative.
    I am gonna watch out for brussels. I'll appreciate for those who continue this in future. A lot of other people will likely be benefited from your writing. Cheers!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!