pátek 2. listopadu 2012

Oblíbené výrobky za měsíc říjen

Skoro se mi nechce věřit, že je už listopad. Pořád mám tak trochu léto, chtěla bych ještě pár letních dní, moct se jít někam vykoupat (ideálně, kdyby tam nikdo nebyl, protože nemám ráda vyvalování svých špeků na veřejnosti) a večer se procházet teplým večerem. Ale mám smůlu, podzim je už fakt tady a v plné síle. A podzim pro mě jednoznačně znamená těšení se na Vánoce! Jsem zkrátka velké dítě a Vánoce miluju.

Dnes zavádím novou rubriku, kterou jistě už dobře znáte z jiných blogů - jedná se o oblíbence za určitý měsíc. Než ale začneme, chci vám ještě jednou poděkovat za skvělé ohlasy k videu s LB, fakt jsem to nečekala a moc mě to těší! Doufám, že má každá blogerka tak skvělé čtenáře jako já :). A teď už můžeme začít.

Dekorativní kosmetika



Rimmel Match Perfection make-up - Jak už jsem tu mnohokrát psala, poslední dva roky věřím víceméně jen minerálům. Když jsem ale tenhle hodně vychvalovaný make-up zahlédla v drogérii za fantastickou cenu 100 Kč, šla jsem do něj. Mám druhý světlý odstín 103 a zatím musím konstatovat, že je to asi ten nejlepší make-up z drogérky, který jsem vyzkoušela.

MUA Undressed paleta - Tak tady je to jasné. Paletka má i svou vlastní recenzi a poslední měsíc jsem ji používala dost často.

Bobbi Brown Long Wear gelové linky - Nějak jsem měla dlouho strčenou Bobbi v šuplíku, protože mi přišlo, že ty linky jsou nějaké tvrdé. Pak mě napadlo setřít vrchní vrstvu barvy. No, co vám mám povídat, má přirozená genialita se prokázala a linky jsou zpátky na vrcholu.

e.l.f. HD fixační pudr pod oči - Může se to zdát jako blbina, ale tenhle pudr opravdu rozjasní oblast pod očima. Jistě na něj brzy napíšu samostatnou recenzi.

Illamasqua tvářenka Naked Rose - Ostatní tvářenky na ni žárlí, protože je tak skvělá, že nepoužívám žádnou jinou.

Miss sporty lak na nehty - Nějak se nepoznávám, přesedlala jsem totiž ze své klasické rudé barvy na tuhle tmavě růžovou a jsem strašně moc spokojená. Jsem fakt divná.

Štětce - Illamasqua Blush Brush, bdellium Tools Tapered Blending Brush a EDM Oval Concealer Brush jsou mí miláčci a používám je denně. Všechny jsou krásně jemné a líčení se s nimi aplikuje jedna báseň.

Pečující kosmetika



Wellnes&Beauty tělový olej fíky a růže - Tento olej jsem náhodou očuchávala v Rossmannu a ta vůně mě dostala. Olej navíc dost slušně hydratuje a nádherná vůně dlouho vydrží.

Bioderma Sébium micelární voda - Je to moje věrná kámoška a jen tak ji neopustím. V nastávajícím období, kdy jsem se odvážila vysadit HA bude muset nasadit veškeré své síly.

Nip+Fab tělové máslo Mango Smoothie - Máslo, které jsem našla v Ladyboxu voní opravdu nádherně a vůně vydrží celý den. Přemýšlím o plné verzi už teď.

Nobilis Tilia bioaktivní omlazující sérum - Toto byla zase součást minulého Ladyboxu a sérum se stalo mojí stálicí. Nanáším ho na noc, abych moji línou pleť trochu povzbudila k regeneraci.

Tak toto jsou výrobky, které si získaly moje srdce za říjen. O některých jsem ještě nepsala plnohodnotnou recenzi, ale na to potřebuju víc času na vyzkoušení. 

Co vy a vaši říjnoví oblíbenci? Shodneme se na něčem?

Těším se na vaše ohlasy!

INF






21 komentářů:

  1. Ze všech věcí co tu máš , tak já mám vyzkoušené pouze dvě ... :D Lak a biodermu - a ano v tom se shodneme ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nanasis ten makeup stetcem nebo prsty nebo houbickou? Mam verzi s pumpickou a nanasim prsty (stetec nemam a nejak ani nechci), ale cetla jsem, ze tenhle bracha je jeste o neco lepsi - akorat se teda bojim te konzistence a celkove prace s nim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj se. Ja mam kelimek a kdyz mam spinave stetce, nanasim proste rukou :-)

      Vymazat
  3. Shodneme se urcite v masle NIB+FAB :-)) ja dostala kokos-latte a uvazuju nejen o nem, ale i o pistaciich :-)

    OdpovědětVymazat
  4. S tím makeupem musím jen souhlasit! Taky jsem ho přídila jen za 100 Kč (zkoušela jsem a ta cena mě nalákala nejvíc). Je perfektní, lepší makeup z drogerie jsem nenašla. Jo a tu tvářenku ti moc závidím, tvářenky obecně miluju, ale šetřím ně nějakou slušnou, tak pořád jen vybírám a mučím se tím. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Make-up od Rimmelu, Undressed a olej z Rosmanna (mám vanilku) jsou fakt luxusní výrobky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Právě jsem rozbalila LB a ten NIP + FAB je skvělý! Určitě ho pořídím někomu k Vánocům. A jinak mě, i v předešlém postu, zaujala ta tvářenka. Kdes ji přesně kupovala? :)

    OdpovědětVymazat
  7. ach jo, ta tvářenka je tak pěkná :) fixační pudr pod oči mě zaujal, tak se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě jsi naverbovala do tejhle modrej micelárky :D Úspěšně jsem se jí vyhýbala a nechápala, co na té drahé vodě všichni furt maj :) Ale dneska v lékárně, když jsem viděla akci 1+1, tak jsem si řikala, že to prubnu...no a takhle "vyčištěně" jsem se necítila ani nepamatuju...a světě div se, nemastný efekt drží již nějakých šest hodin :O to jsem nezažila, mně se pleť mastí velmi, takže díky díky :-) a navíc mám takový vyhlazený pocit.. Jo a lak mám stejné barvy ;-) Markét

    OdpovědětVymazat
  9. Tak na ten článek o e.l.f. HD fixační pudr pod oči jsem moc zvědavá: Zajímá mě vše, co patří pod oči :-D.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký článek :)
    Hezký lak :))

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezký článek, bohužel s ničím z toho nemám zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj :-) ráda bych tě pozvala na čumendu na můj nový blog http://buldogstyle.blogspot.cz/, už jsem blog měla, ale potřebovala jsem trochu změnu a ráda jsem tě sledovala, tak doufám, že se i tobě bude můj blog líbit :-)

    :-) hezký článek, chtěla bych něco vyzkoušet od e.l.f. tak uvidíme kdy se k tomu dostanu :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímalo mě, jestli ten pudr pod oči doopravdy funguje, a jak čtu tak ano :) Sebium jsem si nedávno koupila v lékárně, jak už tu někdo napsal, bylo v akci. Zkusila jsem Sensibio a to bylo na mou smíšenou pleť moc jemné, tak uvidím jak mi bude vyhovovat Sebiun. Hezký článek ;)

    http://www.zeldamartina.blogspot.com/?m=1

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ten Rimmel Make up asi taky vyzkouším.
    Viděla jsem ho u nás dokonce ve slevě asi za cca 40 kč! :)
    http://ida-wants-to-be-different.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. U mě teď jede minerální make-up od EDM a hroznový olej od Nobilis Tilia. Jinak ten MU od Rimmelu je fakt skvělej. Ten jsem měla moc ráda.


    Nominovala jsem tě na TAG, takže kdybys chtěla, tak je tady:
    http://kejtyna.blogspot.cz/2012/11/tag-11-zajimavosti-o-me-osobe.html

    OdpovědětVymazat
  16. Vůně fíky s růží je má nejoblíbenější kombinace.. opravdu se jí nedá odolat :)))

    OdpovědětVymazat
  17. tak tie linky vyzeraju dobre:) a biodermu som skusala, ale nejak vyrazny efekt som nevidela..

    OdpovědětVymazat
  18. Můžu se zeptat na ty štětce bdelium? Mně už je totiž doporučovala i Borůvka spolu s Hakuro štětci, no nakonec jsem zdrhla k Zoevě, ale tyhle dvě značky nechávám ve hře na jindy. Máš jich víc nebo jen tento jeden? A v čem jsou tak supr, můžeš je třeba srovnat? Díky ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  19. Hmm, bioaktivní sérum, to zní zajímavě :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  20. Mně by nejvíc lákalo to máslo nip and fab, ladybox jsem si tento měsíc neobjednávala a všude na tenhle výrobek čtu samou chválu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!